• Ik ging daarstraks karten, en bij de eerste ronde al, blokkeerde dat stuur. En het was net zo'n recht stuk waar je helemaal gas gaf, dus ik ging helemaal draaien aangezien dat stuur niet meewerkte. Ik kwam in de andere richting en ik zie mijn broer, récht op mij afkomen. Vlamt hij keihard tegen me aan, en I swear, het was niet normaal hard. Ik was like ff in shock zeg maar, komt die gast van de kart-ding naar me gelopen, had ik m'n handen onder mijn helm gedaan en doet ie dat ding af. Vraagt ie of het goed met me gaat etc, want hij dacht dat het m'n nek was, omdat mijn hoofd helemaal naar voren ging, zoals iemand je keihard in je rug duwt. En moest ik me aan de kant zetten, ik huilen, gewoon van de shock. Mijn neus en mijn tanden deden pijn, maar ik zat helemaal te beven enzo, ben ik toch nog in een andere kart gaan zitten, en verder gereden. En er was zo'n jongen en die ging achter mij rijden, en ik ging aan de kant zodat ie doorkon, want nu deed ik het iets rustiger omdat ik schrik had. En die jongen bleef rustig achter mij rijden, vond ik echt lief. En toen ging ie voorbijsteken en had hij een klein botsje tegen mij gegeven,maar was echt niks, en hij meteen zijn handen omhoog: 'SORRY!' echt lief. en als ik terug boven in de cafetaria was kwam hij naar me toe en zij: 'sorry hé, van daarnet!' en ik:'geeft niet, je deed toch niks?' en hij: 'ik weet niet, ze zeggen allemaal dat ik het was.' zo vet zielig.^^ Maar oké, ik zit hem te zoeken op Netlog maar ik vind 'm niet ;x dat even terzijde, maar ik was superhard geschrokken. Djeeses, die klap was hàrd. tot zover het lulverhaal maar auwie.

    Auwst, ga je nog eens karten?

    Ik niet. De eerste, en de laatste keer, dat ik heb gekart raakte ik bewusteloos.

    karten is zooooo cool :D alleen ik had ook een botsing gemaakt met iemand die was wel grappig ik lachte me dood xD en toen die ventje die kart van mij afhaalde (want die stond met ze neus over mijn neus van de kart heen) reed ik snel weg zodat ik nog voor stond :P:P

    ontopic.. tis egt klote voor je nek enzo dat karten >.<

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 9:19 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik vind karten ontzettend leuk, maar ik heb ook ooit zoiets ongeveer meegemaakt. Er was iemand gebotst, op een weg waar je bijna niet langs kan. Ze blokkeerde de hele weg, en 5 mensen botstsen op 'r. Eerst zij; BOEM. Iemand anders; BOEM. Etc. Best wel zielig, al reed ik er gewoon lekker omheen. :Y)
    Maar lijkt me inderdaad best wel eng/pijnlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    misschien vind hij jou wel of heeft hij gewoon geen netlog :Y)


    Cowards die many times before their deaths.

    Auwh D:
    ik dacht net ook dat ik doodging.
    Robin sloeg superhard op mijn tittie x'D
    en dat deed pijn! nu heeft zij ook tittiepain :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben blij voor je dat het allemaal nog meevalt! (:
    En hopelijk vind je hem op netlog.


    Never run out of reasons to smile...

    Aauwtch ;x
    Ik hoop wel dat je hem vind op netlog en misschien zie je hem wel nog eens als je gaat karten (:


    Happiness hit her like a train on a track

    De eerste keer dat ik ging karten vloog ik meteen over de kop xD


    You can run but not hide

    Auwtch...
    Ga je nog eens karten?

    (Heeft nooit gekart)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Auwh, dat is wel lief. Ik heb nog nooit gekart, maar wil het wel ooit nog eens een keertje doen.


    Tanya is de beste.

    Da's wel superlief van hem, ik hoop dat je'm vind op netlog. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Da's superlief van hem. Ik heb al een paar keer gekart en ik vind het zooo leuk :9~


    Only losers can act the way you do

    Ah, hoe lief. :3

    Daarom dat ik stiekem nooit durf te karten

    En aaaaaauwcht, dat lijkt pijnlijk en eng. o.o


    You'll never dream alone. <3

    Pijnlijk~! :O

    Succes!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.