• nou kijk, ik was vandaag ziek, maar mama is vandaag ook jarig, nouja ik dus hele dag misselijk, verkouden, overgeven enzo.
    maar we gingen dus uit eten, eerst wou ik niet mee, maar ik zag die blik in mijn moeders ogen, dat ze zich erop had verheugd, dus ik ging toch maar mee, mijn tante, neef, opa, oma en broer gingen mee, dus wij zaten daar - te wokken - maar ik had dus echt niet veel honger, aangezien ik ziek ben enzo, dus ik had maar een klein beetje gegeten, maar ik moest dus naar de wc zegmaar, gewoon omdat ik ongelofelijke hoofdpijn had, en ik dacht dat het misschien af ging zakken als ik even alleen was ergens, dat had geholpen, dus ik loop weer terug, haal nog een beetje eten, en toen ik weer bij de tafel was zegt mijn tante ineens ; "waar was je net ?" dus ik dood serieus antwoorden ; "op de wc, ik had hoofdpijn." zegt ze ineens ; "wat eet je weinig ja ? en de laatste tijd ben je ook zo dun, en je bent ook al ziek, en moe de laatste tijd, probeer je anorexia te krijgen ?" en dat zei ze dus recht in mijn gezicht, en mijn tante is echt een schat, en ik kan goed met haar opschieten enzo, maar toch schrok ik hier van, ik probeer dus totaal niet anorexia te krijgen, maar ik ben de laatste tijd wel moe, dat komt omdat ik gewoon te laat naar bed ga, en de laatste tijd nachtmerrie's heb. en ik wil dus totaal niet dunner worden, ik ben ontzettend blij met mijn figuur, ja tuurlijk heb ik ook een buikje, maar ik bedoel, iedereen is anders ? en ik snap ook niet waarom mijn tante het dacht, en mijn moeder dacht het niet veel later ook.. en ik voel me er nouja best kut over, over het feit dat ze denken dat ik ontevreden ben, en dat ik bewust dun probeer te worden. ;x
    sorry voor mijn gezeik.
    maar iemand dit ook meegemaakt ? dat een familielid/ouders/wat dan ook, dachten dat je boulimia/anorexia/pro-ana wou krijgen ? ;$

    ik wil hier niemand mee kwetsen, die anorexia heeft gehad, het heeft of wat dan ook. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Chapstick schreef:
    Als je ziek bent is het normaal.
    Als ik ziek ben eet ik níets en wordt ik ook snel weer mager. Maar dan heb je daarna een excuus om lekker veel te vreten en niet op te letten op wat je eet! :Y)
    Maar hé, beterschap hoor. (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik eet weinig tegenover mijn vrienden,maar ze hebben nooit gedacht dat ik anorexia wou krijgen. Ze zeggen wel vaak dat ik mager en iets te mager ben,maar dat is gewoon mijn lichaamsbouw,ikzelf vind me best normaal.

    mijn moeder d8 dat ik annorexia wou krijgen ofzo xD achja een heeeeeeeele tijd geleden probeerde ik idd heel veel af te vallen, alleen het luket niet dus ging imkniet veel meer eten maar pas toen ik weer veel at dacht mn moeder dat xD echt raar

    Ja mijn mentor haalde me uit de klas en zei: "Ben je altijd al zo dun geweest, zijn je broertjes dat ook enz." dus ik wist al waarover het ging. Diezelfde week zei een andere docent: "Ben je ziek?" omdat ik wallen had. En een andere docent vroeg 2x of ik moe was i.v.m met mijn wallen. Toen moest ik dus ook huilen omdat ik er gek van werd. En nu denken mensen nog steeds dat ik anorexia heb daardoor durf ik niet naar de wc te gaan na het eten als ik bij andere ben. Ook als ik ruzie heb schelden mensen me hier mee uit. Mijn moeder heeft zelfs tegen de fysiotherapeut aan het begin gezegd dat ik het niet had omdat zij er anders ook over zou beginnen. Ook mijn moeders vriendinnen dachten het. Nu vind ik het dus ook rot om in bijv. mijn ondergoed te staan bij bijv. de fysio omdat ik bang ben dat ze zulke dingen gaan denken. Mijn familie weet gelukkig dat het niet zo is, maar het is echt kut als ze dat denken ja maar ik eet dus super veel en kom niks aan en beter schap ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nee. Ik ben chocola- en slagroomverslaafd haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ai, das shittig!

    Bij mij denkt ook iedereen dat ik dat wil/probeer te hebben. Mijn klasgenoten en me ouders en familie en kennissen etc.
    alleen omdat ik eten haat is dat serieus mogelijk eigenlijk, eten haten?:p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, dat heb ik nooit gehad, maar mijn beste vriendin werd op de lagere school altijd uitgescholden voor 'anorexia patiënt'. Dat vond ze echt vreselijk, en het was ook helemaal niet waar. Ze is wel vrij mager, maar niet omdat ze weinig eet, ze eet juist veel, maar wordt toch niet dikker.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.