• Oke, even snel voordat ik ga slapen. Ik had vanochtend vroeg geen kaarten, ging naar de FRS om proberen te winnen, niet gewoon en uiteindelijk opgescheept met 15 NSN albums. Daarna naar AHOY gegaan, Pattie en Justin's leraar ontmoet. Nog steeds geen kaarten. En blauwe plek van 10 bij 10 cm op mijn been, een gebroken vinger, een nieuwe pet gekocht, paars van Yankees! Ik heb met een danser van Bieber gepraat die mijn pet heel awesome vond. Een uur voor de deuren opengingen, belde een vriendin. JE KON KAARTEN KOPEN. METEEN GEKOCHT HEELMAAL DOOD. Naar binnen gegaan, mijn longen uit mijn lijf geschreeuw met nog steeds een dode duim, helemaal dik en alles. Ben bij het voorprogramma naar de EHBO gegaan, ze hadden hem even gespalkt en kom net terug van het ziekenhuis met gips, jeuj. ANYWAY. HET CONCERT WAS ZO OH MY GOD, IK KAN HET NIET GELOVEN DAT IK FACKING RIJ 16 ZO DICHTBIJ EN OMG HET WAS ZO FACKING GEWELDIG GEWOON. IK KAN HET NIET GELOVEN DAT IK HEM LIVE HEB GEZIEN. IK GA DOOD


    Oke, vertel me hoe het bij jou was. Ik ga nu slapen.

    Leuk dat je het zo leuk hebt gehad en dat het je toch nog gelukt is binnen te komen :Y). Ik was er niet (nerd). Beterschap met je vinger en echt gaaf van je pet.


    Wie du mir, so ich dir.

    ..Congrats, lol.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ergens ben ik wel jaloers. (:
    Maarja, in België is het 30 maart... Lol, als het niet zo snel uitverkocht was had ik ook wel willen gaan. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wanneer ik het over dichtbij heb, heb ik het over de eerste rij. Ik ben even proud dat ik dat kan zeggen. x')
    Ik ben blij dat je het leuk vond al zou ik nooit naar hem gaan omdat ik hem niet afkan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omg Wat superleuk!
    Ik wil ook zo dicht bij een concert staan... Maar dan bij Bruno Mars ofso :'D
    Maar wel leuk, dat jij het zo geweldig vond ^.^

    Ik was er ook, maar ik vond het vet kut. Hij had gewoon 5 nummers van de 12 die hij zong live gezongen, de rest was allemaal playback, sukkel. mijnmening


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Magnetic schreef:
    Ik was er ook, maar ik vond het vet kut. Hij had gewoon 5 nummers van de 12 die hij zong live gezongen, de rest was allemaal playback, sukkel. mijnmening
    Als hij niet de hoofdstem zingt, hoeft het nog geen playback te zijn. Artiesten zingen vaak mee met een band tegenwoordig omdat ze het anders niet bij kunnen houden met dans en zingen. Iemand die op een podium durft te staan voor zoveel mensen, vind ik sowieso geen loser, ghehe. Maar dat vind ik. Jammer dat jij het dan niet zo leuk hebt gehad.


    Wie du mir, so ich dir.

    Magnetic schreef:
    Ik was er ook, maar ik vond het vet kut. Hij had gewoon 5 nummers van de 12 die hij zong live gezongen, de rest was allemaal playback, sukkel. mijnmening


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het was echt zooo geweldig hè!
    Ik zat op nog geen 10 meter van hem af, aan de zijkant, en kon hem voor het concert begon (toen ze het podium aan het ombouwen waren) zien dansen met zijn dansers. En Bluey Robinson zwaaide naar me ;P

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 6:46 ]


    Opgeven is geen optie.

    Ik kan ook niet beseffen dat hij echt in één ruimte met mij was.


    <3

    Dan heb je wel vet geluk dat je nog kaartjes had.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    I am currently a zombie. Dat beschrijft best wel alles.
    Heb geen stem meer over.


    Hope goes lost but never dies.

    Haha, gaaf dat het nog gelukt is en mooi dat het leuk was. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Topic 1 8D
    Gefeliciteerd :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Carcass schreef:
    ..Congrats, lol.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.