• ik kom net op school voor gym, hebben we uitval.
    en daarna heb ik tussenuur dus eigenlijk had ik gewoon eerste 3 uur vrij gehad.
    fijn dat ze dat ook weer even melden van te voren. -.-


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Kan je niet even nog lekker naar huis dan? :] Of is het te ver weg? Ik ging vroeger dan altijd nog even naar huis.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Heb ik ook zo vaak, maar nu kan je wel lekker op quizlet! ;D


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    tja ik herken het, ze melden het ook niet even van te voren. Maar gelukkig heb ik daar geen last van want heb vakantie (nerd)


    Bieberfeverrr <33333!

    Heb ik ook wel eens gehad, echt dom want ik kan dan niet naar huis o.O maar dan kun je inderdaad lekker op Q. Alhoewel de lessen mij niet tegenhouden om erop te gaan (nerd)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, dat is vervelend :S

    Maar GYM valt uit :D Het vreselijkste vak ever ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is wel balen ja..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Dat is wel balen ja..


    We accept the love we think we deserve.

    Balen!
    Heb ik ook wel eens gehad :/


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik haat het als de school het niet op tijd doorgeeft...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Rickjuh schreef:
    Kan je niet even nog lekker naar huis dan? :] Of is het te ver weg? Ik ging vroeger dan altijd nog even naar huis.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wij moeten altijd naar school en mogen nooit vroeger naar huis. Ik had vandaag maar 1 uur les en in totaal hadden wij vandaag 4 uur les.

    Weet je dat iedereen dat bij mij in de klas zegt? En dan denk ik: zeur niet, je hebt wel mooi uitval. Ik kom liever voor niets op school en dat ik uitval heb dan dat de gymles doorgaat.
    Maar ik heb daar geen last van: bij mij staan de laatste wijzigingen om half 8 op het rooster en latere roosterwijzigingen komen eigenlijk zelden voor. Als ze het nog niet zeker weten dan staan er al vraagtekens en dan weet je al dat die kans er nou eenmaal is :')


    To live would be an awfully big adventure

    Oh nee, geen les. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is herkenbaar. Maar bekijk het van de positieve kant; in plaats van twee uur gym te hebben, heb je nu twee uur die je zelf kunt besteden, aan Q bijvoorbeeld. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan