• nou kijk, ik was vandaag ziek, maar mama is vandaag ook jarig, nouja ik dus hele dag misselijk, verkouden, overgeven enzo.
    maar we gingen dus uit eten, eerst wou ik niet mee, maar ik zag die blik in mijn moeders ogen, dat ze zich erop had verheugd, dus ik ging toch maar mee, mijn tante, neef, opa, oma en broer gingen mee, dus wij zaten daar - te wokken - maar ik had dus echt niet veel honger, aangezien ik ziek ben enzo, dus ik had maar een klein beetje gegeten, maar ik moest dus naar de wc zegmaar, gewoon omdat ik ongelofelijke hoofdpijn had, en ik dacht dat het misschien af ging zakken als ik even alleen was ergens, dat had geholpen, dus ik loop weer terug, haal nog een beetje eten, en toen ik weer bij de tafel was zegt mijn tante ineens ; "waar was je net ?" dus ik dood serieus antwoorden ; "op de wc, ik had hoofdpijn." zegt ze ineens ; "wat eet je weinig ja ? en de laatste tijd ben je ook zo dun, en je bent ook al ziek, en moe de laatste tijd, probeer je anorexia te krijgen ?" en dat zei ze dus recht in mijn gezicht, en mijn tante is echt een schat, en ik kan goed met haar opschieten enzo, maar toch schrok ik hier van, ik probeer dus totaal niet anorexia te krijgen, maar ik ben de laatste tijd wel moe, dat komt omdat ik gewoon te laat naar bed ga, en de laatste tijd nachtmerrie's heb. en ik wil dus totaal niet dunner worden, ik ben ontzettend blij met mijn figuur, ja tuurlijk heb ik ook een buikje, maar ik bedoel, iedereen is anders ? en ik snap ook niet waarom mijn tante het dacht, en mijn moeder dacht het niet veel later ook.. en ik voel me er nouja best kut over, over het feit dat ze denken dat ik ontevreden ben, en dat ik bewust dun probeer te worden. ;x
    sorry voor mijn gezeik.
    maar iemand dit ook meegemaakt ? dat een familielid/ouders/wat dan ook, dachten dat je boulimia/anorexia/pro-ana wou krijgen ? ;$

    ik wil hier niemand mee kwetsen, die anorexia heeft gehad, het heeft of wat dan ook. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Aah, dat is niet leuk dat zo te horen ;o
    En jah, dat heb ik gehad, dat mijn ouders dat dachten :'D

    Als je ziek bent is het normaal.
    Als ik ziek ben eet ik níets en wordt ik ook snel weer mager. Maar dan heb je daarna een excuus om lekker veel te vreten en niet op te letten op wat je eet! :Y)
    Maar hé, beterschap hoor. (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ehm, elke dag wordt er wel iets over mijn eetgedrag gezegt, maar dat is wel terecht. ;$


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    mijn moeder zegt dat elke week minstens 2 of 3 keer. Dat is best wel vermoeiend.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb daar geen last van. :Y).
    Ik vind namelijk speciale dingen heel lekker.:9~:9~


    "Ignite, my love. Ignite."

    In 2009 besloot ik om af te vallen, alleen een beetje op de verkeerde manier. Ik at dus amper dingen, en probeerde onder eten uit te komen. Mijn moeder begon zelfs broodsneedjes na te tellen, dat was echt ziek.


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn klasgenoten en leraar in groep 8 dachten dat ilk anorexia had...is wel vervelend om het dan steeds te horen om het dan steeds te horen :s


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Nou ze denken het zeker niet bij mij,
    Maar bij mijn zus wel.
    Soms heb ik dat ook wel eens.
    Ze is echt hartstikke dun, en ze zeurt de hele tijd over dat ze dik is en dat is helemaal niet zo. en dan trekt ze haar shirt bijv een stukje omhoog en pakt ze 'het vet' van haar zij vast en zegt ze: Kijk dan, alleen maar vet. terwijl ze hartstikke dun is..


    Ivar Oosterloo.

    ik heb vandaag nog helemaal niks gegeten... geen zin in voel me niet lekker, maar ik vind mijn figuur ook prima xD ik hoef geen wandelend skelet te worden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bij mij precies dezelfde situatie, ik bedoel, kom op. Dan denk ik van; Jullie kennen me langer dan vandaag en jullie weten dat ik heus niet aan die dingen ga beginnen. Maar ach, dat zijn ouders. >.<


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Telkens als ik een keertje geen honger heb krijg ik dat te horen (cat)

    SSSoep schreef:
    Bij mij precies dezelfde situatie, ik bedoel, kom op. Dan denk ik van; Jullie kennen me langer dan vandaag en jullie weten dat ik heus niet aan die dingen ga beginnen. Maar ach, dat zijn ouders. >.<

    haha zo dacht ik ook hoor. ;d maar ik ben gewoon als ik alleen thuis ben echt een vreetzak. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Niemand heeft dat ooit bij mij gedacht:Y)
    Beterschap!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILoveNynk schreef:
    Telkens als ik een keertje geen honger heb krijg ik dat te horen (cat)


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn ouders denken dat ook altijd, omdat ik 15 kilo ondergewicht heb en gewoon niet veel KAN eten. Ik heb zelfs aan de poeder gezeten om aan te komen (Die zooi die je moet mengen met water en dat 3x per dag drinken) Maar het helpt gewoon niks..
    En ik probeer ook geen anorexia te krijgen, als het kon wilde ik best een beetje aankomen, maar ik zit gewoon heel snel al vol.

    Beterschap trouwens (flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.