• Hebben jullie dat ooit gedaan? Aan iemand die je dacht te kunnen vertrouwen, alles verteld? Hoe je je voelt?

    Ik wel, en nu krijg ik een heel gebazel over dat God me kan helpen en mijn leven kan veranderen. Like hell no, alsof ik daar zin in heb :'D

    En het moet opluchten toch? nou ik voel me alleen maar kut erover.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 19:40 ]

    De reden waarom ik niet veel praat en zeker niet tegen een van mijn vrienden.
    Ik kan er zo niet tegen als mensen mij proberen te bekeren of me lastig vallen met hun geloof. Dan moet ik me echt inhouden,wand als ik me laat gaan heb ik geen vriendin meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    De reden waarom ik niet veel praat en zeker niet tegen een van mijn vrienden.
    Ik kan er zo niet tegen als mensen mij proberen te bekeren of me lastig vallen met hun geloof. Dan moet ik me echt inhouden,wand als ik me laat gaan heb ik geen vriendin meer.


    Ach, 't is goed bedoelt toch.

    Ja, tegen mijn zus, maar die verteld niet iets door ofzo =]
    Verder vertel ik het mensen niet echt. Want je loopt een risico.

    De enige die ik bijna alles vertel is mijn moeder, en ook dat heeft even geduurd. Maar ik heb geen beste vriend(in) aan wie ik al mijn lief en leed kwijt kan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik ken niemand aan wie ik het zou kunnen vertellen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen