• Hebben jullie dat ooit gedaan? Aan iemand die je dacht te kunnen vertrouwen, alles verteld? Hoe je je voelt?

    Ik wel, en nu krijg ik een heel gebazel over dat God me kan helpen en mijn leven kan veranderen. Like hell no, alsof ik daar zin in heb :'D

    En het moet opluchten toch? nou ik voel me alleen maar kut erover.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 19:40 ]

    Sadism schreef:
    (...)

    Ik helemaaal niet, dit is voor het eerst in mijn hele leven dat ik iemand dit gedurfd heb te vertellen die ik in real life ken. Maar ik vertelde ook meteen alles. En misschien is dat wel teveel voor dr ofzo :'D met dr god.

    Dat is wel vervelend, dat ze zo reageert. En een beetje belachelijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Ik heb de neiging mensen heel snel te vertrouwen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Dat is wel vervelend, dat ze zo reageert. En een beetje belachelijk.


    Ja, maar eerlijk gezegt verwachtte ik het wel. Ze is héél christelijk, en 'God' is haar antwoord op alle problemen. Helaas niet op de mijne, maar oke.

    luzdelaluna schreef:
    Hmmmm, ik vertel meestalk mijn grootste geheimen en gevoelens aan niemand behalve jou en cynthia dusja niemand kan het doorvertellen jij en cynthia doen dat niet en dat weet ik


    Awh, jij weet ook heel veel van me. En ongeveer dat wat ik jou heb verteld, alleen meer hoe ik me voelde op dat moment wat like fucking depri was, heb ik aan haar verteld.

    Ja, maar de persoon aan wie ik het vertelde heeft me goed geholpen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    wel eens gedaan, maar gelukkig kreeg ik geen adviesen zoals die jij kreeg, haha

    xjustAgirlx schreef:
    wel eens gedaan, maar gelukkig kreeg ik geen adviesen zoals die jij kreeg, haha


    ze waren lief bedoeld, ze wil me wel helpen :'D maar ze weet niet hoe.

    Ik heb de neiging mensen heel snel te vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 21:51 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    RESURGAM schreef:
    Ik heb de neiging mensen heel snel te vertrouwen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ja zovaak,
    nouja en als het word doorgelult weet ik dat ik nooit meer iets aan diegene ga vertellen. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ja en het lucht meestal heel erg op (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jaa maar de laatste tijd is dat te veel dus geen zin meer in


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Je hebt het toch over op de biecht gaan, in de kerk enzo?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hmm nee, ik ben heel gesloten. Alleen mijn vriend weet dingen van mij die niemand anders weet, maar ook lang niet alles.


    Numbers.

    Nee, ben ik eigenlijk ook niet van plan :x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.