• Hebben jullie dat ooit gedaan? Aan iemand die je dacht te kunnen vertrouwen, alles verteld? Hoe je je voelt?

    Ik wel, en nu krijg ik een heel gebazel over dat God me kan helpen en mijn leven kan veranderen. Like hell no, alsof ik daar zin in heb :'D

    En het moet opluchten toch? nou ik voel me alleen maar kut erover.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 19:40 ]

    Ja, en ik hou er dan ook niet van als mensen gaan zeggen dat God de oplossing is. Ik ben uit persoonlijke ervaringen anti God.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ja, en ik hou er dan ook niet van als mensen gaan zeggen dat God de oplossing is. Ik ben uit persoonlijke ervaringen anti God.


    haha, ik haat het ook. Ik heb nog nooit iets gemerkt van een god en zei begint een heel verhaal over dat ik me moet laten dopen & dat dan alles beter word :'D

    Wel eens gedaan, maar bij de verkeerde. Toen wist de hele school dat ik die ene jongen wel een lekkertje vond LOL!
    Maar oké, nu weet ik wel wie ik kan vertrouwen!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Sadism schreef:
    (...)

    haha, ik haat het ook. Ik heb nog nooit iets gemerkt van een god en zei begint een heel verhaal over dat ik me moet laten dopen & dat dan alles beter word :'D


    PRECIES!

    En dan ben ik like, pfff yeah right *gayhand*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jep. En nu durf ik die persoon (een leraar verdomme) nog amper aankijken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jup.
    Ik haat dat kind.


    Food.

    nee, nog nooit. Niemand weet alles van mij(: Behalve God, maar zo ben ik nou eenmaal opgevoed


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Stray schreef:
    Wel eens gedaan maar ik ben blij dat ik niet zo'n reactie kreeg

    Nee, aangezien ik niks heb om op te biechten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, nog nooit gedaan. En het hoeft van mij niet. Ik ben veel te bang dat ze het gaan doorlullen. Als ik zo lees wie dat allemaal al eens heeft gedaan, werd het 9 van de 10 keer gewoon verteld aan anderen en dat wil ik niet.

    Dat verhaal van God vind ik ook wel een beetje overdreven, haha, maar ieder zijn geloof.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb de neiging mensen heel snel te vertrouwen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Junns schreef:
    (...)

    PRECIES!

    En dan ben ik like, pfff yeah right *gayhand*


    yeah ik ook dus :'D Laat god eerst maar eens wat voor mij doen, voordat ik me 'bij hem aansluit.' hahah

    RESURGAM schreef:
    Ik heb de neiging mensen heel snel te vertrouwen.


    Ik helemaaal niet, dit is voor het eerst in mijn hele leven dat ik iemand dit gedurfd heb te vertellen die ik in real life ken. Maar ik vertelde ook meteen alles. En misschien is dat wel teveel voor dr ofzo :'D met dr god.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahaha, omg :P Ja heb ik wel gedaan ja :)


    We accept the love we think we deserve.

    Hmmmm, ik vertel meestalk mijn grootste geheimen en gevoelens aan niemand behalve jou en cynthia dusja niemand kan het doorvertellen jij en cynthia doen dat niet en dat weet ik


    (Be)lieve in (you)rself