• Justin en Selena hand in hand op de rode loper Klik Voor Pic !


    Het was een ware primeur toen Justin Bieber (16) en Selena Gomez (18) zondagnacht samen op de rode loper van de Vanity Fair Oscar-afterparty verschenen. De jonge tortelduifjes, die al sinds november aan elkaar gelinkt worden, kwamen hand-in-hand aan bij het exclusieve feestje.

    Hoewel ze al meerdere keren intiem samen zijn gespot, hebben de twee nog niet officieel bevestigd dat ze een liefdesrelatie hebben en refereerden tot op heden naar elkaar als goede vrienden. Maar na gisteravond is de boodschap wel duidelijk. Een plaatje spreekt meer dan 1000 woorden!


    Ik ben geen belieber maar selenator en Dit is gewoon zo cute !!

    Zachary schreef:
    (...)

    Damn, gun je hem dan helemaal niks?


    Hard but true.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Hard but true.

    Het is toch zo .. (:


    Save me from myself.

    Ik vind het wel schattig hoor (flower)
    maar volgens mij ben ik de enigste hahahahahaha


    As travars

    ZIE HIER: KLIK. Bieber vs. Paparazzi.. ik vind 't echt een goeie foto.


    It's time to be happy again.

    Hij heeft zo'n groot hoofd tegenover Selena...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik mag Selena dus helemaal niet

    Zachary schreef:
    (...)
    Het is toch zo .. (:


    Ja.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PUKKELxDING schreef:
    Nog steeds; ze kan zoveel beter krijgen. Sorry girls =3

    haha ik vind van niet, sorry hoor, maar ze gaat naar iedereen, die op een moment ontzettend bekend is, ik bedoel, toen the jonas brothers helemaal in waren, ging ze met nick jonas, en niet veel later ook met joe jonas, toen was twilight helemaal in, en toen ging ze met Taylor Lautner, en nu is Justin helemaal in, en gaat ze met Justin.. ;__; nouja dan zul je zien dat wanneer iemand weer net iets bekender word als justin ze daar heen gaat..
    no offense

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 8:00 ]


    Life is a beautiful struggle

    die rechter foto is wel lief jaa.
    maar ik mag selena gewoon niet dus is het niet meer lief :D

    Hamtaro schreef :

    haha ik vind van niet, sorry hoor, maar ze gaat naar iedereen, die op een moment ontzettend bekend is, ik bedoel, toen the jonas brothers helemaal in waren, ging ze met nick jonas, en niet veel later ook met joe jonas, toen was twilight helemaal in, en toen ging ze met Taylor Lautner, en nu is Justin helemaal in, en gaat ze met Justin.. ;__; nouja dan zul je zien dat wanneer iemand weer net iets bekender word als justin ze daar heen gaat..
    no offense

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 8:23 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ze zijn echt C.U.T.E samen!

    Grappig(lol)


    I love you Irem