• Ik ga mee doen om kaartjes te winnen, en dit is mijn reden waarom;
    Omdat m'n vriendin kanker heeft gekregen. En ze wou hem altijd al hem is ontmoeten. En natuurlijk wil ik dat ook graag ;$ Maar mdat ze dat heeft, ik vind het zo erg voor der! En dit geeft haar vast meer power. I wanna pray for her. Zij verdient dit oprecht.
    Maar hoe zeg ik dit nou goed, want je moet er ook en slagzin van maken?
    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat is echt super lief!
    Sorry, ik zou het niet weten :x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wacht, wat moet je nou doen? Een slagzin of een mooi stukje?


    Life is hard and then we die

    Slagzin waarvoor?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Slagzin? Eh welke site is dat hehe?


    live the life you love

    PUKKELxDING schreef:
    Wacht, wat moet je nou doen? Een slagzin of een mooi stukje?
    Er staat maak de slagzin af x'd dus een slagzin I think so?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) Er staat maak de slagzin af x'd dus een slagzin I think so?
    En wat is de slagzin? Om af te maken?


    Life is hard and then we die

    Een slagzin of (uit het Engels) slogan is een kernachtige tekst die wordt gebruikt voor reclamedoeleinden. De slagzin is daarmee een (verbale) uiting van de marketingdoelstellingen van een merk of een organisatie.

    Het komt er dus op neer een slogan te maken waarom je moet winnen denk ik.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En wat is de slagzin? Om af te maken?
    Ik wil justin bieber ontmoeten omdat..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Maar zou er dan ook een stukje tekst bij mogen of niet?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ja, dan mag er een stukje tekst bij.

    - eigenlijk is het gewoon een vraag; waarom jij justin bieber zou moeten ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:02 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    Ja, dan mag er een stukje tekst bij.

    - eigenlijk is het gewoon een vraag; waarom jij justin bieber zou moeten ontmoeten.
    is deze mooi? x'd ik mijn vriendin met kanker de dag van haar leven wil geven?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) is deze mooi? x'd ik mijn vriendin met kanker de dag van haar leven wil geven?


    Die komt wel aan, iig, ik vond hem mooi (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Is dat die wedstrijd van de Hitkrant? Want ik denk dan dat het niet zo moeilijk is om daar een lang, overtuigend stuk voor de schrijven als je alleen de reden waarom jij hem zou moeten ontmoeten moet schrijven (klopt die zin?).

    xBrownie schreef:
    (...)

    Die komt wel aan, iig, ik vond hem mooi (:


    uhu


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Abruzzi schreef:
    Is dat die wedstrijd van de Hitkrant? Want ik denk dan dat het niet zo moeilijk is om daar een lang, overtuigend stuk voor de schrijven als je alleen de reden waarom jij hem zou moeten ontmoeten moet schrijven (klopt die zin?).
    haha klopt ja die zin x'd . wat vind je van dze zin dan ? ik mijn vriendin met kanker de dag van haar leven wil geven?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co