• Hoi,
    Wat ik heel vervelend vind als dat ik een nieuwe story aanmaak, ik hem om 9 over wil activeren zodat hij bij Nieuwe Stories komt. Maar om vijf over roept mijn moeder me voor het eten en moet ik een uur wachten.

    Wat nou als je een tijd kunt instellen waarop je hoofdstuk/story automatisch wordt geactiveerd?

    9 over wat?
    Denk dat het niet echt nodig is, gezien je ook even op je telefoon het hoofdstuk kan activeren.
    Ik weet ook niet of er wel mensen zijn die echt naar de nieuwe stories gaan kijken. Plus ze komen sws bij de nieuwe stories in de lijst te staan om elke tijd en bij recente activiteit.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 10:46 ]

    Haha. Lol. Gewoon het feit dat je het voorstelt om in de nieuwe stories te komen vind ik een no go.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Takeru schreef:
    9 over wat?
    Denk dat het niet echt nodig is, gezien je ook even op je telefoon het hoofdstuk kan activeren.
    Als je in het begin van een uur je story activeert, komt ie in de nieuwe stories terecht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Takeru schreef:
    9 over wat?
    Denk dat het niet echt nodig is, gezien je ook even op je telefoon het hoofdstuk kan activeren.


    En als je geen telefoon hebt of als je je telefoon perongeluk boven hebt laten liggen?
    om tien over worden altijd Nieuwe Stories ververst. Maakt niet uit wel uur. Negen over tien, negen over negen.. Als je om negen over activeert komt hij bij nieuwe Stories.

    Avandra schreef:
    Haha. Lol. Gewoon het feit dat je het voorstelt om in de nieuwe stories te komen vind ik een no go.

    Waarom niet?

    _Spring schreef:
    (...)
    Waarom niet?
    Omdat jij dan duidelijk misbruik van de timer zou maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Als je in het begin van een uur je story activeert, komt ie in de nieuwe stories terecht.

    Dat is elk uur? Dus niet alleen om etenstijd?

    @ Spring, Hoezo moet je dan perse een hoofdstuk activeren als je moet eten? Kan je niet een ander uur uitzoeken

    Takeru schreef:
    (...)
    Dat is elk uur? Dus niet alleen om etenstijd?

    @ Spring, Hoezo moet je dan perse een hoofdstuk activeren als je moet eten? Kan je niet een ander uur uitzoeken
    Jup, elk uur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het onnodig, vooral om de reden die Avandra al aankaart.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 10:51 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Takeru schreef:
    (...)
    Dat is elk uur? Dus niet alleen om etenstijd?

    @ Spring, Hoezo moet je dan perse een hoofdstuk activeren als je moet eten? Kan je niet een ander uur uitzoeken


    Niet perse als je moet eten. Gewoon random.

    Avandra schreef:
    (...)Omdat jij dan duidelijk misbruik van de timer zou maken.

    Niet om misbruik te maken. Als niemand hem ziet krijg ik ook geen reacties.

    _Spring schreef:
    (...)
    Niet om misbruik te maken. Als niemand hem ziet krijg ik ook geen reacties.


    Je kan je story promoten op het forum, reclame maken in reclame-blogs en je story in de spotlight zetten. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    (...)

    Je kan je story promoten op het forum, reclame maken in reclame-blogs en je story in de spotlight zetten. (:

    Ja dat weet ik. Het is ook niet omdat ik hem per se op de homepagina wil hebben maar iedereen ziet hem daar.

    Wat denk je dat er gaat gebeuren als 100 users de tijd zouden gaan instellen op hetzelfde moment als jij dat wil doen?

    Het is totaal oveerbodig om de tijd in de kunnen stellen, daarnaast kijkt lang niet iedereen op de homepage, en zijn er genoeg andere manieren om je story te promoten zoals hierboven al werd aangegeven.

    Oké, suggestie duidelijk afgewezen xD kan een moderator hier een slotje op doen?