• 5 mensen worden voor 6 maanden in een huis ergens ver weg van de beschaving opgesloten voor een programma waar ze zich voor hebben opgegeven. Voor 6 maanden, moeten ze binnen het terrein blijven. Waarom doen ze dit? Omdat de hoofdprijs 1 miljoen dollar is. Maar als een persoon het huis verhaal, verliest iedereen. Dus moeten ze elkaar helpen, vooral niet gek maken en met elkaar om kunnen gaan. Ze worden 24/7 gefilmd door honderden camera's dooruit het hele huis en buiten. Alles wat opgenomen wordt, komt meteen op het internet. Maar rond het einde van hun verblijf, beginnen er vreemde verschijnselen zich voor te doen. Mensen raken in paniek en vertrouwen elkaar niet meer. En de mensen die je dachten je vrienden te zijn, zijn eigenlijk je vijanden. En wat als het eigenlijk geen realiteitsprogramma is? Maar het eigenlijk een spel is en er eigenlijk gewed wordt, wie het zal overleven en wie zal sterven?
    |Genre: Horror, Thriller|Leeftijd: 14+|Geen Beroemdheden|Nederlands Geschreven|

    What I need to know is the following:
    - Doen / Niet Doen.
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?) Ja / Nee
    - De title is My Little Eye (aangezien het gebaseerd is op de gelijknamige film). Vind je het aansprekend of niet?

    Alvast bedankt -geeft een koekje- <3

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 0:18 ]

    kameras
    <- het is toch cameras? (:
    && Doen! Ik zou het wel lezen, alleen alles wat bij jou genre horror/thriller is vind ik doodeng, maar lijkt me wel echt gaaf! (:
    && Ja, de titel is nogal creepy en passend, haha


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...) <- het is toch cameras? (:
    && Doen! Ik zou het wel lezen, alleen alles wat bij jou genre horror/thriller is vind ik doodeng, maar lijkt me wel echt gaaf! (:
    && Ja, de titel is nogal creepy en passend, haha

    Ah dankjewel, mijn Nederlands faalt -zucht- Ik ben nou al de hele dag aan het na denken of het nou met een 'k' of 'c' moet. Hihi, ik ga het meteen veranderen ^^ ThQ!

    - Doen / Niet Doen. Doen!
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?) Ja / Nee Ja, wil je het melden? (:
    - De title is My Little Eye (aangezien het gebaseerd is op de gelijknamige film). Vind je het aansprekend of niet Jaa. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    What I need to know is the following:
    - Doen / Niet Doen. Doen!!!
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?) Ja / Nee
    - De title is My Little Eye (aangezien het gebaseerd is op de gelijknamige film). Vind je het aansprekend of niet? Ja, klinkt spannend :)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Doen! Ik zou het lezen (: en die titel klinkt ook erg goed, vind ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Doen!
    Ik zou het lezen, wil je het melden?
    En die titel vind ik mooi x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het verhaal staat online~!: My Little Eye <- Click for the story <3

    DOEN!
    ik ga het zeker lezen.
    oh, ik zie dat je al begonnen bent,
    dan ga ik dus nu beginnen met lezen! (:


    Even a white rose has a black shadow.

    DOEN!!

    ik lees het namelijk alxD en je moet verder?_O_(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    JA DOEN.
    Ja & ja.
    Yes :3

    whhiiw


    I live for the applause, you will die for it.