• Vijf maanden nadat de band aankondigde een (tijdelijke) pauze in te lassen en een maand na hun (voorlopig) laatste optreden, zouden Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne en Harry Styles nu definitief uit elkaar gaan. Dat meldt althans een anonieme bron, die close is met de Britse boyband, in het Amerikaanse magazine US Weekly.
    Dit bericht komt toch enigszins onverwacht nadat Niall Horan nochtans de geruchten over een definitieve split ontkende in november. Toen vertelde hij aan Entertainment Tonight: "We nemen letterlijk even de tijd om onze vrienden en familie te zien en om alles wat we de voorbije jaren meegemaakt hebben, even te laten bezinken".

    Het lijkt er nu dus op dat het optreden dat ze een maand geleden gaven voor hun "tijdelijk" afscheid bij X Factor, wel eens echt het allerlaatste zou kunnen geweest zijn.

    Volgens US Weekly zal One Direction wel nog een nieuwe videoclip uitbrengen voor een van de songs op hun laatste album, Made in the A.M.

    Bron


    Wie gaat ze missen? (cat)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 21:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik niet.:Y)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 21:24 ]

    Aww, ik heb echt niets met ze, maar toch zou ik dat wel jammer vinden om te horen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben nooit fan geweest maar ik ga ze wel missen. Ze hadden soms wel leuke nummers en ik vind het jammer voor de fans,


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tja, Ik heb zelf niet zoveel met 1D, maar sterkte voor de fans....


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tja, ik vind dat ze moeten doen wat ze willen.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het jammer.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het jammer dat ze stoppen. Ze hadden best wel goede nummers en ik ben met mijn eerste (en enige) concert naar hun gegaan. Dat vond ik echt wel leuk om mee te maken. Ik ga ze niet missen, maar vind het wel jammer.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb nu nog zoiets van 'eerst zien, dan geloven', maar als ze echt stoppen, zou ik het wel jammer vinden.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ik heb nu nog zoiets van 'eerst zien, dan geloven', maar als ze echt stoppen, zou ik het wel jammer vinden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BlueJays schreef:
    Ik heb nu nog zoiets van 'eerst zien, dan geloven', maar als ze echt stoppen, zou ik het wel jammer vinden.

    Ja, ik wacht ook tot ze het zelf bevestigen.


    <3

    Ik vind het eigenlijk een beetje kinderachtig en jamer als mensen blij reageren op een bericht van een band die uit elkaar gaat. Het gaat niet eens omdat ik daar bitter over ben ofzo, maar het is gewoon een stukje respect. Ik heb ook niet echt iets met Bowie's muziek, maar ga ik nu springend over straat omdat hij dood is? (DIT IS EEN ZWARE OVERDRIJVING, I KNOW.)

    / Hm. Aan de ene kant zie ik dit wel gebeuren omdat 5 jaar gewoon het gemiddelde is voor boybands en let's be real, ze zijn allemaal 24 - 22 dus die willen ook wel een keer settlen en niet meer aan dat eeuwige boyband gedoe vastzitten, maar dit artikel is nogal vaag, dus ik neem het ook maar met een korreltje zout.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het is jammer voor de fans. Maar nee, ik ga ze niet missen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Zodra een van hen of allemaal het bevestigen, geloof ik het pas. Immers er zijn al eerder geruchten geweest zoals in het begin topic al staat en dat bleek ook niet waar te zijn.

    Mocht het wel zo zijn, dan vind ik het jammer en aan de andere kant wel begrijpelijk. Ze doen dit al een tijd en zijn misschien toe aan iets anders. Daarnaast hebben ze genoeg geld om het een hele lange tijd uit zingen dus.


    Physics is awesome

    Het gerucht is inmiddels ontkend door een woordvoerder van de band (: Gelukkig maar - het zou vrij drastisch zijn om na amper een maand pauze al te besluiten om een definitief einde aan de band te maken, lijkt me.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."