• Champions League:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    Esther(United) gaat El Clásico 24 openen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ik vertrouw je omdat je lief bent (:


    Goed zo!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MOCMOC schreef:
    (...)Barça/Piqué
    Ik wil zo een vleugel, maar maar een enkele, geen dubbele. En die dan ingekleurt met blauw-rode lijnen (kleuren van Barça) en da zo aan het begin een gele 3. Van Gery's rugnummer. Ik wil hem op mijn rechterschouder. Ik zal ooit wel eens een tekening/schets van de tattoo maken en dan uploaden.
    Ik wil ook een muzieknoot achter mijn oor en ik wil ook een tattoo onder mijn borst, maar ik weet niet welke (:
    waarschijnlijk gewoon "mama" in sierlijke letters en ik een andere taal en "papa" op mijn enkel..


    Dat klinkt wel heel mooi ^^
    Ik ben benieuwd ghehe (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Lieveheerstbeestje tegen geweld, voor mijn bijnaam en die beestjes zijn mijn symbool. Ik was doodrustig met zitten. Achteraf 2 keer bijna flauwgevallen. Best vaag, eigenlijk. En ik ga nog een M laten zetten voor Mama.
    Dat vind ik wel iets moois. Mensen die een tattoo nemen om het hebben van een tattoo vind ik dom. Zoiets moet een betekenis hebben.


    Ooh dat is vet ^^

    En ja idd, sommige mensen ¬¬..
    Nee, die tekst 'laat me weten' dat ik er ook ben voor een reden. Ik vraag me soms af wat ik hier doe, dus het is gewoon iets waar je dan naar kan kijken en weet; ook ik ben hier voor een reden.
    Ik hoop ook dat door het zetten van zo'n tattoo dat ik het een beetje achter me kan laten. Alles is de laatste tijd gewoon zo in de war en alles komt naar boven. Iets wat ik liever voorkomen had, maar ik wist niet dat het zo zou lopen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dit gaan we waarschijnlijk doen op de bonte avond @ Zweden HAHA!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Dit gaan we waarschijnlijk doen op de bonte avond @ Zweden HAHA!
    Dude! Is dat niet dat de scouts/ Chiro (ik weet niet meer wie) van over de hele wereld naar zweden gaan?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ooh dat is vet ^^

    En ja idd, sommige mensen ¬¬..
    Nee, die tekst 'laat me weten' dat ik er ook ben voor een reden. Ik vraag me soms af wat ik hier doe, dus het is gewoon iets waar je dan naar kan kijken en weet; ook ik ben hier voor een reden.
    Ik hoop ook dat door het zetten van zo'n tattoo dat ik het een beetje achter me kan laten. Alles is de laatste tijd gewoon zo in de war en alles komt naar boven. Iets wat ik liever voorkomen had, maar ik wist niet dat het zo zou lopen.


    Kijk dat is een mooie reden om een tattoo te zetten. En het is ook nog waar ook. Dus ik zeg dat je het moet doen. Maar is wel een hoop gedoe hoor. De verzorging ervan. En het doet best pijn. En niet in de zomer zetten, zon en water enzo zijn slecht ervoor. Dus je moet even goed plannen wanneer je hem laat zetten. want ik kon 3 weken geen spijkerbroek aan. Maar ik heb ook een kutplaats.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MOCMOC schreef:
    (...)Dude! Is dat niet dat de scouts/ Chiro (ik weet niet meer wie) van over de hele wereld naar zweden gaan?


    Nee, dit is ons kerstkado. =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ajax kijken, wie nog meer??


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Kijk dat is een mooie reden om een tattoo te zetten. En het is ook nog waar ook. Dus ik zeg dat je het moet doen. Maar is wel een hoop gedoe hoor. De verzorging ervan. En het doet best pijn. En niet in de zomer zetten, zon en water enzo zijn slecht ervoor. Dus je moet even goed plannen wanneer je hem laat zetten. want ik kon 3 weken geen spijkerbroek aan. Maar ik heb ook een kutplaats.


    Hmm ja oke, dat is dan niet zo handig om hem in de zomer te zetten. Ghehe thank you voor de tip (: . Ik denk dat ik hem op mijn pols ga laten zetten, ik draag sowieso geen lange mouwen, zelfs niet in de winter dus daar heb ik geen last van. Alleen ben ik bang dat een tatoeage over een litteken zetten nog meer pijn doet ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    FCBarcelona schreef:
    Ajax kijken, wie nog meer??


    Ich!:Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Theo Walcott en Cesc spelen zondag verdomme niet mee! :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Theo Walcott en Cesc spelen zondag verdomme niet mee! :'(


    Dat is wel balen met die Carling cup dinges. Maar beter aankomende zondag niet en tegen Barça wel.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Hmm ja oke, dat is dan niet zo handig om hem in de zomer te zetten. Ghehe thank you voor de tip (: . Ik denk dat ik hem op mijn pols ga laten zetten, ik draag sowieso geen lange mouwen, zelfs niet in de winter dus daar heb ik geen last van. Alleen ben ik bang dat een tatoeage over een litteken zetten nog meer pijn doet ):


    Ik heb hem eind zomer op me lies laten zettnen 1 week voor het einde van de vakantie. Ik kon niet normaal zitten. Maar hij is nu zo mooi en ben er zo gelukkig mee. Zet hem dan op je de andere pols.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ich!:Y)


    Goed zo!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Yeaaah Goaal ajax!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.