In het najaar ben ik op schaatskamp geweest samen met een vriendin. Voor mij was het de eerste keer, voor haar niet. Maar dat doet er niet toe. We raakten dus bevriend met twee jongens van twaalf en dertien. En een zusje van zo'n jongen, zij was twaalf geloof ik. Mijn vriendin is veertien en ik vijftien. Maar goed. Ik werd dus verliefd op de oudste jongen. (Mijn vriendin ook, maar we accepteren het van elkaar.) En volgens mij was hij ook op mij. Want we deden echt veel dingen samen en hij was echt sweet. Het bleek dus dat hij op atletiek zit bij mijn andere vriendin. En sinds het schaatskamp ben ik nog een paar keer naar atletiek geweest. Maar daarna heb ik hem niet meer gezien. En ik had dus een tijdje echt liefdesverdriet. Maar dat is (helaas) over gegaan, maar sinds een paar weken heb ik weer liefdesverdriet. Ik heb sinds kort zijn mailadres en ik heb hem wel een mailtje gestuurd. Maar hij heeft het vrij druk en we gaan nog een keertje afspreken.
Om er op terug te komen. Ik mis hem dus echt ontzettend erg en ik weet niet of hij wel op mij is..
Wie kan mij helpen?
-Bedankt voor het lezen -
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt