• In het najaar ben ik op schaatskamp geweest samen met een vriendin. Voor mij was het de eerste keer, voor haar niet. Maar dat doet er niet toe. We raakten dus bevriend met twee jongens van twaalf en dertien. En een zusje van zo'n jongen, zij was twaalf geloof ik. Mijn vriendin is veertien en ik vijftien. Maar goed. Ik werd dus verliefd op de oudste jongen. (Mijn vriendin ook, maar we accepteren het van elkaar.) En volgens mij was hij ook op mij. Want we deden echt veel dingen samen en hij was echt sweet. Het bleek dus dat hij op atletiek zit bij mijn andere vriendin. En sinds het schaatskamp ben ik nog een paar keer naar atletiek geweest. Maar daarna heb ik hem niet meer gezien. En ik had dus een tijdje echt liefdesverdriet. Maar dat is (helaas) over gegaan, maar sinds een paar weken heb ik weer liefdesverdriet. Ik heb sinds kort zijn mailadres en ik heb hem wel een mailtje gestuurd. Maar hij heeft het vrij druk en we gaan nog een keertje afspreken.
    Om er op terug te komen. Ik mis hem dus echt ontzettend erg en ik weet niet of hij wel op mij is..
    Wie kan mij helpen?
    -Bedankt voor het lezen (flower)-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vragen aan hem.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Vragen aan hem.


    Eeeeh. Haha. Ik ben vrij verlegen op dat gebied.
    EN ik zie hem bijna niet..
    Maar toch bedankt!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Goh ik ben niet bepaald een expert op dat vlak om eerlijk te zijn
    Je kunt een verjaardagskaartje geven als hij verjaart of als jij een feestje hebt hem uitnodigen...
    Heel veel contact houden via e-mail zodat je hem zeker niet verliest en vanaf je de kans ziet afspreken. Of gewoon samen op een kamp gaan

    Sorry als mijn tips niet werken
    :$

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 20:30 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    stuffie schreef:
    Goh ik ben niet bepaald een expert in dat vlak om eerlijk te zijn
    Je kunt een verjaardagskaartje geven als hij verjaart of als jij een feestje hebt hem uitnodigen...
    Heel veel contact houden via e-mail zodat je hem zeker niet verliest en vanaf je de kans ziet afspreken. Of gewoon samen op een kamp gaan

    Sorry als mijn tips niet werken
    :$


    Waha, hij is acht augustus jarig, en ik drieëntwintig augustus. Dus ja.
    Maar ik ga zeker niet stoppen met mailen! Maar hij heeft het super druk. -snik-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké, jullie mogen wel iets zeggen hoor! Ik bedoel, ik eet jullie niet op. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vragen of hij later toch geen tijd heeft om af te spreken? In een vakantie of zo? Er is vast wel een moment. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Vragen of hij later toch geen tijd heeft om af te spreken? In een vakantie of zo? Er is vast wel een moment. (:


    Oké. Zal ik zeker doen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ehm, en hoe zit het dan met de gevoelens van je vriendin?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gewoon een beetje flirten en laten merken dat je hem leuk vind, en als je merkt dat hij tegen jou ook zo doet, gewoon vragen. Desnoods via msn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Grizzly schreef:
    ehm, en hoe zit het dan met de gevoelens van je vriendin?


    We accepteren het van elkaar, maar bij haar is het ook redelijk weg gezakt.. Net zoals bij mij een tijdje terug.

    Qlimax zei op 22 feb 2011 - 20:42:

    Gewoon een beetje flirten en laten merken dat je hem leuk vind, en als je merkt dat hij tegen jou ook zo doet, gewoon vragen. Desnoods via msn.


    Haha. Volgens mij was hij op schaatskamp ook al aan het flirten. Maar ik zie hem bijna niet helaas...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Over films beginnen praten, nieuwe films en samen naar bioscoop gaan?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    stuffie schreef:
    Over films beginnen praten, nieuwe films en samen naar bioscoop gaan?


    Lekker romantisch :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt