• Het spijt me, ik heb een aanvraag gedaan bij een mod, maar die is niet aangkomen. Ik ben momenteel bezig om een songteksten-wedstrijd aan te vragen! Hebben jullie misschien interesse?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 18:02 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Mag ik jury zijn?

    Heb je trouwens toestemming?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 17:35 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Heb je toestemming aan een mod gevraagd?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    KeepAwake schreef:
    Mag ik jury zijn?

    Prima, maar eerst even een paar vragen. Wil je ze even invullen? Dan kan ik zien of we een beetje op lijn zitten ;)

    1. Wat vind je belangrijk aan een verhaal?
    2. Wat vind je slecht aan een verhaal?

    Vul je ze even in?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik zou mee willen doen, maar ik ben al bezig met een schrijfwedstrijd en ga zo een nieuwe story starten, dus nee sorry (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Miauw schreef:
    Heb je toestemming aan een mod gevraagd?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Miauw schreef:
    Heb je toestemming aan een mod gevraagd?

    Ja, ik heb toestemming, dus scrhijf je in!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    SjuulMusic schreef:
    Ja, ik heb toestemming, dus scrhijf je in!

    Als je toestemming hebt, waarom sta je in het wedstrijden topic dan niet op de lijst? #justasking


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lol jij kunt nooit toestemming hebben want er lopen al heel veel wedstrijden. En er is een limiet, weet je wel. Waar is je mailtje dan?


    everything, in time

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.