• Ik vroeg me af of iemand daar iets vanaf weet, want het is nu ingegaan ofzo, en ik krijg nu 90 euro minder studiefinanciering, mijn vriend op het HBO krijgt nu nog minder dan mij terwijl hij altijd 120 euro meer kreeg.


    Your make-up is terrible

    Iemand bij mij op de voetbal had er ook al over dat ze 90 euro minder kreeg..
    Maar weet er verder niks van af,,


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Ja ik snap het ook niet meer. Eerst zeiden ze dat je geen aanvullende meer kreeg na 5 maanden nadat je dat had aangevraagd, maar ik krijg nu iets van 50 euri minder geloof ik terwijl ik mijn aanvullende nog wel hou voor dit jaar.
    Snap er geen donder meer van :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Het word berekend op het inkomen van je ouders in 2009, ik krijg 100 euro minder, ik baal er echt van, op Duo kan je kijken wanneer het weer meer word, ik augustus word het weer veranderd, dus krijg je als het goed is meer :]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 11:02 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik krijg ook minder.. Stond erg leuk in de brief elk jaar krijg je in principe meer, nou daar heb ik anders nooit wat van gemerkt.
    Ik krijg nu iets van 50 euro minder... maarja dat merk je wel


    La credenza è una medicina contro il timore

    Rickjuh schreef:
    Het word berekend op het inkomen van je ouders in 2009, ik krijg 100 euro minder, ik baal er echt van, op Duo kan je kijken wanneer het weer meer word, ik augustus word het weer veranderd, dus krijg je als het goed is meer :]


    Maar mijn ouders zijn volgens mij niet meer gaan verdienen... En de ouders van Sebas leven maar op 1 uitkering, dus het is gewoon onmogelijk dat hij minder krijgt dan ik, aangezien mijn ouders allebei werken. Volgens mij zijn er wat dingen fout gegaan ergens.


    Your make-up is terrible

    Zou kunnen, ik heb het net nog even nagelezen, en je krijgt minder als: je ouders in 2009 er op vooruit zijn gegeaan qua salaris. Een broer/zus uit huis is (Je ouders hem niet meer hoeven te verzorgen).
    - Een andere opleiding.
    - Iemand in huis is klaar met zijn studie.

    Lees maar even op de site, maar volgens mij klopt er ergens iets niet nee, als bijna iedereen die ik hoor er achteruit op is gegaan.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 11:09 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Godzijdank zijn mijn ouders er pas in 2010 op vooruit gegaan ;x. Maar ze willen toch ook als je 2 jaar langer dan je normaal gesproken over je studie mag doen, dat je dan een boete moet betalen ;x


    SLOAN.

    SLOAN schreef:
    Godzijdank zijn mijn ouders er pas in 2010 op vooruit gegaan ;x. Maar ze willen toch ook als je 2 jaar langer dan je normaal gesproken over je studie mag doen, dat je dan een boete moet betalen ;x


    Dat is nog niet ingevoerd, maar ze willen het wel doen. Onzin, 3000 euro betalen als je er 1/2 jaar langer over doet, zoveel geld heeft een student niet O.o (Ik niet dan)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 11:23 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    SLOAN schreef:
    Godzijdank zijn mijn ouders er pas in 2010 op vooruit gegaan ;x. Maar ze willen toch ook als je 2 jaar langer dan je normaal gesproken over je studie mag doen, dat je dan een boete moet betalen ;x


    Huh, bedoel je als je bijvoorbeeld een studie doet van 3 jaar en er 5 jaar overdoet, of de totale tijd die je krijgt voor alle studies -dat was iets van 10 jaar ofzo?-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Huh, bedoel je als je bijvoorbeeld een studie doet van 3 jaar en er 5 jaar overdoet, of de totale tijd die je krijgt voor alle studies -dat was iets van 10 jaar ofzo?-


    Je doet bijvoorbeeld een studie van 3 jaar en je doet er 5 jaar over. ja. :Y)


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    (...)

    Huh, bedoel je als je bijvoorbeeld een studie doet van 3 jaar en er 5 jaar overdoet, of de totale tijd die je krijgt voor alle studies -dat was iets van 10 jaar ofzo?-


    Ze willen nu invoeren dat als je 1/2 jaar langer over je studie doet, een boete van 3000 euro moet betalen. En al die politicus hebben er 6 jaar over gedaan xP


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Er klopt indd geen ene hout van. Ik kreeg alleen nog maar een basis beurs van 95euro en een beetje. Me hele aanvullende beurs van ruim 200 euro is pleite, waardoor ik nu me schoolgeld niet kan betalen. Echt ik kan ze wel afschieten daar bij DUO (IB-groep).:@:@:@


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ze willen nu invoeren dat als je 1/2 jaar langer over je studie doet, een boete van 3000 euro moet betalen. En al die politicus hebben er 6 jaar over gedaan xP
    Sommige (Rutte bijvoorbeeld) hebben 7 t/m 10 jaar gestudeerd.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ze willen nu invoeren dat als je 1/2 jaar langer over je studie doet, een boete van 3000 euro moet betalen. En al die politicus hebben er 6 jaar over gedaan xP


    Holy shit, ik moet waarschijnlijk een jaar langer erover doen x'D


    Your make-up is terrible

    Ik kon dat bericht niet lezen want ik ben mijn digi d code kwijt (krul) maar nu durf ik niet eens te kijken hoeveel ik minder krijg..


    -