• hey ik was naar een slaapfeestje geweest en ik heb daar 3 jongens gekust
    en een vriendin van mij had al een lief en die heeft er ook 2 gekust

    mijn 3 vragen :
    was het wel slim om 3 jongens te kussen?
    Zou ik het tegen haar lief vertellen ? ( waarom ni omda me wie ze gekust heeft de beste vriend van haar lief is )
    heb jij al zo iets gedaan???

    groetjes xxx

    PS: ik heb wel geen vriendje en dat was met een spelletje dat kussen

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:38 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Met 3 jongens zoenen? Dat is een béétje sletterig -sorry-, maar als je vrijgezel bent... ach. Van je vriendin is het eigenlijk nogal dom om met 2 jongens te zoenen als ze al een vriendje heeft.. Maar dat moet ze zelf vertellen, niet jij.


    It's time to be happy again.

    Als je dat nog veel gaat doen, ga je snel een naam krijgen. (daarmee bedoel ik slet) Ik bedoel dit niet slecht, maar iemand in mijn klas is ook zo, dus ik zie met mijn eigen ogen hoe ze tegen over haar doen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    -was het wel slim om 3 jongens te kussen?
    Nee

    Zou ik het tegen haar lief vertellen ? ( waarom ni omda me wie ze gekust -heeft de beste vriend van haar lief is )
    Nee, ik zou het niet vertellen het is aan je vriendin om dat te vertellen.

    -heb jij al zo iets gedaan?
    Nee

    1- Als jij zelf geen vriendje hebt, zie ik er iig geen probleem in.
    Ik zou het zelf niet doen, maar je moet het zelf weten.
    2- Nee, dat is lullig tegenover haar, dat moet ze zelf vertellen.
    3- Nee :Y)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:37 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    1. Niet echt bepaald
    2. Aan de ene kant wel, want hij moet het weten. Maar misschien zou zij het beter moeten vertellen.
    3. Nope en dat hoeft voor mij ook niet


    Today will be Girl's Day party with you~

    1. Nee
    2. Moet ze zelf doen
    3. Nee, dit klinkt nogal hoerig/sletterig, sorry. Maar zoiets zou ik nooit doen. En al helemaal niet zoals je vriendin, die gaat eigelijk zeg maar vreemd.


    Me so good.

    1) Als je een reputatie als 'makkelijk' wil, wel.
    2) Nee, mag ze lekker zelf doen.
    3)Hell no.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Was niet slim van je
    Ik zou het niet vertellen
    En ja zoiets heb ik ook wel eens gedaan (krul)


    -

    Ik heb nog nooit een jongen gekust, dus nee, zeker geen drie op één avond en ik vind het ook niet echt 'slim'. En waarom zou jij het aan haar lief moeten gaan vertellen? Dan krijg je een reputatie van klikker, is je beste vriendin boos én is die jongen waarschijnlijk ook kwaad en verdrietig, dus niemand heeft er iets aan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Ik heb nog nooit een jongen gekust, dus nee, zeker geen drie op één avond en ik vind het ook niet echt 'slim'. En waarom zou jij het aan haar lief moeten gaan vertellen? Dan krijg je een reputatie van klikker, is je beste vriendin boos én is die jongen waarschijnlijk ook kwaad en verdrietig, dus niemand heeft er iets aan.


    tis ten eerste eigenlijk meer een valse vriedin en ik ga het ook ni vertellen want me wie ze gekust heef is zijn beste vriend en ik wil ni da haar lief en zijn bff ruzie krijgen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ja, je bent dom geweest. Héél dom.
    Sorry, maar zo'n gedrag kan ik niet af.
    Dus nee, ik heb het nog nooit gedaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fitch schreef:
    Met 3 jongens zoenen? Dat is een béétje sletterig -sorry-, maar als je vrijgezel bent... ach. Van je vriendin is het eigenlijk nogal dom om met 2 jongens te zoenen als ze al een vriendje heeft.. Maar dat moet ze zelf vertellen, niet jij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee.
    Nee.
    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tranquillity schreef:
    Ja, je bent dom geweest. Héél dom.
    Sorry, maar zo'n gedrag kan ik niet af.
    Dus nee, ik heb het nog nooit gedaan


    en zou ik het haar lief vertellen??


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Een keertje dit kan geen kwaad hoor vind ik, maar je moet er geen gewoonte van maken. Ik zou niks tegen die gast vertellen. En ja ik had er ook eens 3 op één avond, maar dat was ook eenmalig en ik was fucking dronken XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.