• hey ik was naar een slaapfeestje geweest en ik heb daar 3 jongens gekust
    en een vriendin van mij had al een lief en die heeft er ook 2 gekust

    mijn 3 vragen :
    was het wel slim om 3 jongens te kussen?
    Zou ik het tegen haar lief vertellen ? ( waarom ni omda me wie ze gekust heeft de beste vriend van haar lief is )
    heb jij al zo iets gedaan???

    groetjes xxx

    PS: ik heb wel geen vriendje en dat was met een spelletje dat kussen

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:38 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    jha ik vind ook dat ze het niet had moeten doen ik ben single dat is niet zo erg zij had een vriendje...


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Fitch schreef:
    Met 3 jongens zoenen? Dat is een béétje sletterig -sorry-, maar als je vrijgezel bent... ach. Van je vriendin is het eigenlijk nogal dom om met 2 jongens te zoenen als ze al een vriendje heeft.. Maar dat moet ze zelf vertellen, niet jij.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Fitch schreef:
    Met 3 jongens zoenen? Dat is een béétje sletterig -sorry-, maar als je vrijgezel bent... ach. Van je vriendin is het eigenlijk nogal dom om met 2 jongens te zoenen als ze al een vriendje heeft.. Maar dat moet ze zelf vertellen, niet jij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    achja als je alleen bent is t niet erg xD ik heb me laten ontgroenen op een of ander feestdoor iemand die ik niet kende dusja zo erg is met 3 zoenen ook nog niet xD

    Gekust of gezoend? Daar zit nogal verschil in, vind ik..


    ars moriendi

    1) Hell no live your life! dat is nog niet eens zo erg hoor don't ask about me!:$
    2)Eerst haar zeggen dat ze het zelf moet zeggen omdat jij het anders doet, als ze het nog niet doet, toch zeggen.. kom op de beste vriend van je vriend? hell dies lullig! dat doe zelfs ik niet en dat zegt heel wat!.
    3)Uhm ja dus.. jup da heb ik ook weleens gedaan en niet met 3 maar meer en die jongens vonden het geen probleem, ik voelde er niets bij hun voelden er niets bij en dan niet meer over praten klaar!


    Niet aan denken lieverd, niks mis mee of vind je er eentje leuk? mail me!!


    xx

    1. Niet slim, niet dom. Gewoon een actie.
    2. Nee.
    3. Nope.


    =o= *yawn*

    Ik snap niet dat mensen direct zeggen dat je direct een slet bent als je 3 jongens zoent op één avond. Daar gaat naar mijn idee toch wel iets meer acties en tijd overheen, voordat je iemand zo kunt noemen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap niet dat mensen direct zeggen dat je direct een slet bent als je 3 jongens zoent op één avond. Daar gaat naar mijn idee toch wel iets meer acties en tijd overheen, voordat je iemand zo kunt noemen.


    Niks tegen jou ofzo, maar jongens zien je dan sneller als iemand wat makkelijker tot iets over te halen is. En als die meid dan toch al 3 verschillende jongens zoent, waarom de anderen dan niet.

    Maar ik ben het wel met je eens hoor, je moet wel de hele situatie kennen en de geschiedenis enzo. en de persoon zelf


    Ligt and Darkness are both very different..

    Fitch schreef:
    Met 3 jongens zoenen? Dat is een béétje sletterig -sorry-, maar als je vrijgezel bent... ach. Van je vriendin is het eigenlijk nogal dom om met 2 jongens te zoenen als ze al een vriendje heeft.. Maar dat moet ze zelf vertellen, niet jij.


    We accept the love we think we deserve.

    littlemonsta schreef:
    (...)

    tis ten eerste eigenlijk meer een valse vriedin en ik ga het ook ni vertellen want me wie ze gekust heef is zijn beste vriend en ik wil ni da haar lief en zijn bff ruzie krijgen
    valse vriendin, dit klinkt alsof je iemand gebruikt en dat je er over nadenkt haar te naaien vind ik echt een @#! streek.
    Ze moet het zelf vertellen, waarom zou je?

    als je het niet meer doet ben je niet meer zo heel erg dom,
    maar die jongens gaan je wel zien als iemand die ze makkelijk kunnen krijgen


    THAT'S HOW I ROLL

    Mutz schreef:
    1. Niet slim, niet dom. Gewoon een actie.
    2. Nee.
    3. Nope.


    You are beautiful, you are love.

    Uhm, kan t zijn dat je hier al een ropic over had gemaakt?
    Of was dat iemand anders die ook 3 jongens op 1 avond gekust had, en dat dat kussen een spel was x']


    Inspiration can hit you any time

    Nee, niet echt slim dat je 3 jongens gezoend hebt, lekker sletterig :S Maar als het eenmalig was is het niet zo erg. Jij moet het niet tegen het vriendje van je vriendin vertellen. Dat moet ze echt zelf doen ;) Het is haar relatie en als zij die wil verpesten, moet zij dat weten...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.