• hey ik was naar een slaapfeestje geweest en ik heb daar 3 jongens gekust
    en een vriendin van mij had al een lief en die heeft er ook 2 gekust

    mijn 3 vragen :
    was het wel slim om 3 jongens te kussen?
    Zou ik het tegen haar lief vertellen ? ( waarom ni omda me wie ze gekust heeft de beste vriend van haar lief is )
    heb jij al zo iets gedaan???

    groetjes xxx

    PS: ik heb wel geen vriendje en dat was met een spelletje dat kussen

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:38 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Avery schreef:
    Een keertje dit kan geen kwaad hoor vind ik, maar je moet er geen gewoonte van maken. Ik zou niks tegen die gast vertellen. En ja ik had er ook eens 3 op één avond, maar dat was ook eenmalig en ik was fucking dronken XD


    ha jha ma zij maar zeker blijft maar 1 keer oor


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    gagafreak schreef:
    (...)
    en zou ik het haar lief vertellen??

    Nee, dat is niet aan jou. Die vriendin moet dat zelf weten. Als ze schuldgevoel heeft, dan zal ze dat wel zelf doen. Als ze het niet doet, dan is het een slet. Waarom heeft ze dan in godsnaam een vriend als ze hem toch zonder moeite bedriegt?
    Ken je haar vriend goed?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Nee, dat is niet aan jou. Die vriendin moet dat zelf weten. Als ze schuldgevoel heeft, dan zal ze dat wel zelf doen. Als ze het niet doet, dan is het een slet. Waarom heeft ze dan in godsnaam een vriend als ze hem toch zonder moeite bedriegt?
    Ken je haar vriend goed?


    jha en ze zij da ze schuld gevoel heeft maar ze zij ook da iedereen moe zwijgen en da zij het ook ni ga vertellen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Was het wel slim om 3 jongens te kussen?
    Weet jij een reden waarom het slim zou zijn? Ik niet ;')
    Zou ik het tegen haar lief vertellen?
    Als jij een vriendje had, zou jij het dan van je vriendin willen horen als hij vreemd gegaan was?
    heb jij al zo iets gedaan?
    Nee, ik zie geen reden om de slet uit te hangen. Ik zoen alleen een jongen die ik écht leuk vind(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hmm. Wat voor 3 kussen? met tong? (:

    3 jongens kussen op een avond is misschien wel veel, maar als je vrijgezel bent, waarom niet? (krul) Ik zou het niet direct tegen haar vriend zeggen, maar zeg wel tegen haar dat het verkeerd is. Als ze het nog eens doet, zou je het wel tegen haar vriend kunnen zeggen.
    Nee, nog niet gedaan. Dat zal ook wel niet gebeuren denk ik. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    gagafreak schreef:
    (...)

    jha en ze zij da ze schuld gevoel heeft maar ze zij ook da iedereen moe zwijgen en da zij het ook ni ga vertellen

    Leuk van haar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jij moet niet aan je vriendin's vriend gaan vertellen dat ze vreemd is gegaan, dat moet ze zelf doen. En opzich, een keer drie jongens zoenen is niet zo erg, maar als je het vaak doet word je als slet gezien, dus dat zou ik niet doen.


    live the life you love

    ja je bent dom geweest.
    _O_


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    ja je bent dom geweest.
    _O_

    haha, wilde ik net gaan antwoorden;p

    --> O ik had al gereageerd xd

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 21:24 ]


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    haha, wilde ik net gaan antwoorden;p

    --> O ik had al gereageerd xd


    Mwhaha.


    hey kijk ik weet niks!

    Was het wel slim om 3 jongens te kussen?
    Weet ik veel.
    Zou ik het tegen haar lief vertellen ?
    Moet je zelf weten.
    Heb jij al zo iets gedaan???
    Niet 3 jongens op een avond, maar voor ik een vriend had heb ik wel met een aantal jongens in totaal gezoend ja (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    gagafreak schreef:
    (...)

    jha en ze zij da ze schuld gevoel heeft maar ze zij ook da iedereen moe zwijgen en da zij het ook ni ga vertellen

    Tja, ze zal het vanzelf wel merken wanneer iemand toch zn smoel niet kan houden en hij er via via achter komt. (krul)
    Boontje komt om zn loontje, moet je maar niet zo dom zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Was het slim?
    Nee
    Moet je 't vertellen?
    Nee
    Heb ik 't ooit gedaan?
    Nee


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    hey ik heb goed nieuws alee goed die "vriendin" heeft het vertelt maar ik heb het haar wel gezegd dat ze het moest vertellen nu is het wel uit maar het is haar eigen schuld


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ach, je bent jong, het is geen ramp ^^ Dat van je vriendin is wel iets kwalijker..


    Life is hard and then we die