• Ik doe iets heel stoms waar ik ook heel erg graag mee wil stoppen, want ik snij mezelf als ik heel boos ben [voornamelijk boos op mezelf en gen grote sneeën hoor, voornamelijk kleintjes]. En ik wil er graag mee stoppen. Maar ik weet niet hoe? Ik heb al wel wat dingen geprobeerd maar het helpt niet en ik schaam me er best wel voor...

    Knuffeltjes Faith

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 18:37 ]


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    zoek hulp


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik deed 't ook, en ik ben er ook mee gestopt. Ik ben wel weer een keer teruggevallen, maar nu doe ik het werkelijk nooit meer. Je beschadigd je lichaam, dat is zo zonde. Ik weet niet echt iets waardoor je kan stoppen. Misschien een beloning? Als je het een tijdje niet hebt gedaan.

    Succes in ieder geval (:


    Smile and live.

    Decoration schreef:
    zoek hulp


    Happy Birthday my Potter!

    Alleen jij kunt jezelf stoppen. Schrijf alle nadelen ervan op en kijk ernaar als je de neiging hebt. Bedenk wat voor gevolgen het heeft.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1: Je ervan bewust worden dat je het niet meer wilt doen. 2: het niet meer doen.
    Nee oke, zo makkelijk is het nu ook weer niet. Je kan op google zoeken naar 'Tips tegen automutilatie/snijden' dan vind je een hele lijst. Zoals deze: http://www.angelfire.com/rpg/automutilatie/tips1.htm


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sorry, maar zoek hulp.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    beliebuuwr schreef:
    Ik deed 't ook, en ik ben er ook mee gestopt. Ik ben wel weer een keer teruggevallen, maar nu doe ik het werkelijk nooit meer. Je beschadigd je lichaam, dat is zo zonde. Ik weet niet echt iets waardoor je kan stoppen. Misschien een beloning? Als je het een tijdje niet hebt gedaan.

    Succes in ieder geval (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ahw, dat is kud.

    - zoek hulp
    - beloon jezelf als je 't niet hebt gedaan?
    - sorry verder wet ik niks.

    Indd, veel suc6.!

    Vind iets anders in plaats van bijten, bijvoorbeeld je kussen slaan xd


    Never give up on the things that make you smile.

    Ik beet me vroeger altijd als ik boos was.
    Ik vertelde het aan mijn moeder. Dat hielp.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien dat dit helpt:

    Je bent hartstikke perfect hoe je bent.
    Jouw lichaam is precies zoals het zijn moet.
    Fouten maken mag, je bent menselijk!
    Er is niks mis met je en je hoeft jezelf al helemaal nergens voor te straffen.
    Niets of niemand mag jou het gevoel geven dat je minderwaardig bent.

    Dit soort dingen helpen bij mij vaak (:
    Sterkte!


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Misschien dat dit helpt:

    Je bent hartstikke perfect hoe je bent.
    Jouw lichaam is precies zoals het zijn moet.
    Fouten maken mag, je bent menselijk!
    Er is niks mis met je en je hoeft jezelf al helemaal nergens voor te straffen.
    Niets of niemand mag jou het gevoel geven dat je minderwaardig bent.

    Dit soort dingen helpen bij mij vaak (:
    Sterkte!


    Hier ga ik zeker over na denken dat is hopelijk wel iets dat helpt dankje!!


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    iChat schreef:
    (...)

    Hier ga ik zeker over na denken dat is hopelijk wel iets dat helpt dankje!!

    Graag gedaan!
    En als het nog niet werkt heb ik nog een aantal geheime wapens om je beter te laten voelen :P
    And I'm not afraid to use them


    Felix

    Je moet echt hulp zoeken met zoiets. Ga naar je ouders, mentor of iemand anders die je vertrouwt. Je kunt ook een vriendin in vertrouwen nemen, maar je moet wel bedenken dat iemand van je eigen leeftijd waarschijnlijk ook geen idee heeft wat ze ermee aan moet, hoe erg ze je ook zou willen steunen.
    Sterkte. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb dat ook gehad, nu nog steeds eigenlijk. Al een aantal jaar, en mij lukt het ook niet om er vanaf te komen. Sinds een paar maanden zijn mijn ouders erachter gekomen en hebben hulp voor me gezocht, na heel wat onderzoeken is eruit gekomen dat ik borderline heb. Dat verklaard dus al veel. Wat ze mij adviseerde om ermee te stoppen is; zodra je de drang krijgt om te snijden, ga naar beneden naar je ouders. Als je een hond hebt, ga met de hond lopen. Bel een vriendin, of ga een stukje joggen.

    Het zal moeilijk zijn om dat vol te houden maar je moet het echt proberen.
    En zoek echt hulp, ga naar de huisarts of naar je ouders of weet ik wie! Praat met een psycholoog. Dat werkt, beetje bij beetje.
    Succes <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.