• als je je storie per ongeluk verwijdert moet je dat vind ik wel dat je hem weer kan openen. ik vind dit nu erg onhandig.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Dat kan niet. Dat heeft nooit gekunnen dus ik zou zeggen: Beter opletten voortaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom verwijder je 'm dan? (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee, Ik denk niet dat je perongeluk op Story verwijderen klikt. En Waar zou je dan je story moeten terug vinden?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik had ook is me story perongeluk verwijderd, het was gewoon de verkeerde story xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tricia schreef:
    Dat kan niet. Dat heeft nooit gekunnen dus ik zou zeggen: Beter opletten voortaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maar je moet het zelfs nog bevestigen: Ja verwijder mijn story en volgens mij zelfs je wachtwoord intypen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ze vragen je nog wel expliciet of je zeker weet of je je story wil verwijderen, dus dan is de kans klein dat je het 'per ongeluk' doet, toch?


    Felix

    Missskaylee schreef:
    als je je storie per ongeluk verwijdert moet je dat vind ik wel dat je hem weer kan openen. ik vind dit nu erg onhandig.


    jaaa dat vind ik ook want dan kun je weeer opnieuwbeginnen. ik geef je groot gelijk kom op voor de vrouwen recht sgat:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    trolly schreef:
    (...)

    jaaa dat vind ik ook want dan kun je weeer opnieuwbeginnen. ik geef je groot gelijk kom op voor de vrouwen recht sgat:P

    welke vrouwen recht? er zijn hier juist meer vrouwen dan mannen =o


    They fell in love, didn't they?

    Nou, voor je op verwijderen drukt, komt er nog eens op of je er wel zeker van bent. Is dat niet duidelijk genoeg dan?


    Has no one told you she's not breathing?

    CrazyChicken schreef:
    Ze vragen je nog wel expliciet of je zeker weet of je je story wil verwijderen, dus dan is de kans klein dat je het 'per ongeluk' doet, toch?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CrazyChicken schreef:
    Ze vragen je nog wel expliciet of je zeker weet of je je story wil verwijderen, dus dan is de kans klein dat je het 'per ongeluk' doet, toch?

    Tricia schreef:
    Dat kan niet. Dat heeft nooit gekunnen dus ik zou zeggen: Beter opletten voortaan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Als je op 'verwijderen' klikt, moet je eerst ook nog je wachtwoord invoeren, dus ik denk dat dat al wel voorzorg genoeg is. En bovendien lijkt het me ook nogal onoverzichtelijk en moeilijk te regelen (zo niet onmogelijk) om eenmaal verwijderde stories weer terug te krijgen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    CrazyChicken schreef:
    Ze vragen je nog wel expliciet of je zeker weet of je je story wil verwijderen, dus dan is de kans klein dat je het 'per ongeluk' doet, toch?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.