• Ik verveel me.
    Ik ben niet de aller beste maar ik heb een stel best wel mooie plaatjes dus ik wil het wel proberen.

    Voorbeelden:
    Voor iemand anders gemaakt
    Voor mijn eigen story. Ik ga denk ik wel de letters aan passen
    Deze is ook voor iemand anders

    Dus wie wilt?

    Wat ik moet weten:
    Titel:
    Als je speciale plaatjes wilt:
    En wat er allemaal bij moet:

    Wacht lijst:
    ~ BrittCullen
    ~ Armistice


    Al gemaakt:
    ~ HelloJello
    ~ Morgaine
    ~ Decide

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:00 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niemand joint :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Titel: I Told You We Would Last Forever
    Als je speciale plaatjes wilt: Ik zou graag een foto van Damon Salvatore willen ( zoals hij in de flashbacks is maar anders een gewone) En als je een foto van zoals hij in de flashbacks is neemt deze of de deze of deze. Wat het beste uitkomt. Als je een gewone foto van Damon neemt de deze.
    En wat er allemaal bij moet: De titel en : How Can I Forget You When Your Always On My mind?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    HelloJello schreef:
    Titel: I Told You We Would Last Forever
    Als je speciale plaatjes wilt: Ik zou graag een foto van Damon Salvatore willen ( zoals hij in de flashbacks is maar anders een gewone) En als je een foto van zoals hij in de flashbacks is neemt deze of de deze of deze. Wat het beste uitkomt. Als je een gewone foto van Damon neemt de deze.
    En wat er allemaal bij moet: De titel en : How Can I Forget You When Your Always On My mind?

    Oke met een beetje geluk is hij vanavond af


    "Ignite, my love. Ignite."

    HelloJello schreef:
    Titel: I Told You We Would Last Forever
    Als je speciale plaatjes wilt: Ik zou graag een foto van Damon Salvatore willen ( zoals hij in de flashbacks is maar anders een gewone) En als je een foto van zoals hij in de flashbacks is neemt deze of de deze of deze. Wat het beste uitkomt. Als je een gewone foto van Damon neemt de deze.
    En wat er allemaal bij moet: De titel en : How Can I Forget You When Your Always On My mind?


    De laatste foto is Damon niet kan dat kloppen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    De laatste foto is Damon niet kan dat kloppen?

    Sorry, verkeerd geformuleerd. Als je een foto neemt van Damon (niet zoals hij in de flashbacks is) Dan zou ik graag die foto hebben voor het meisje


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    HelloJello schreef:
    (...)
    Sorry, verkeerd geformuleerd. Als je een foto neemt van Damon (niet zoals hij in de flashbacks is) Dan zou ik graag die foto hebben voor het meisje


    Oke ik snap het denk ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat ik moet weten: Aimée Zabini en Draco Malfoy merken dat ze meer voor elkaar voelen dan alleen vriendschap. Dit lijkt goed te gaan, totdat er onverklaarbare dingen gebeuren in Aimées leven. Draco is erg afwezig, terwijl Aimée hem juist nodig heeft. Op het moment dat alles weer goed lijkt te zijn, loopt het weer helemaal fout. Het lot van Aimée is ingewikkelder dan Draco ooit had kunnen voorzien.
    Titel: http://www.quizlet.nl/stories/3363/even-heaven-is-hell-without-you-dm/. Even heaven is hell without you.
    Als je speciale plaatjes wilt: Nope (:
    En wat er allemaal bij moet: Een blond meisje, het liefst op een open veld of zo. Draco hoeft er niet per se bij, eigenlijk liever niet. Alleen aan magisch meisje met een ouderwetse jurk, in de regen of zo? Naja, laat je fantasie & creativiteit maar de vrije loop (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    korte samenvatting v.d. story: Rosa is een meisje van 27 jaar en heeft een relatie met de super knappe acteur Jake Gyllenhaal,Jake heeft super veel fans dat weet Rosa wel.
    Maar wat als een van de vele fans Jake & Rosa uit elkaar willen halen?
    Zou dat ze lukken?
    specifieke foto('s): In ieder geval een foto van Jake Gyllenhaal.
    bepaalde effecten:Als het maar bij het verhaal past.
    tekst,ja, namelijk:I'm nothing without you.
    iets anders extra's?:Nee.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 10:17 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    De eerste is klaar


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hoop dat ik hem snel heb :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    Ik hoop dat ik hem snel heb :').


    Morgen zkere weten. Wnat ik ben morgen nog steeds ziek (ik voel me nu nog steeds beroert dus dat zou morgne ook wel zo zijn)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Morgen zkere weten. Wnat ik ben morgen nog steeds ziek (ik voel me nu nog steeds beroert dus dat zou morgne ook wel zo zijn)


    Oke :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou ook graag een cover willen voor mijn story het heet : Drifting with the winds graag die titel erop en dit plaatje als het gaat Deze
    of deze deze xoxo britteke

    voor deze story ps My storie


    de plaatjes niet samen en er moet drifting with the winds op komen te staan.

    xoxox

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 17:52 ]


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Hey hey ik wou ff zeggen ik heb mijn username verandert het is nu in plaats van BrittCullen SelfEsteem

    xoxox


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    SelfEsteem schreef:
    Hey hey ik wou ff zeggen ik heb mijn username verandert het is nu in plaats van BrittCullen SelfEsteem

    xoxox


    Oke.:Y)


    "Ignite, my love. Ignite."