• wooh, ik ben vanmiddag flauw-gevallen, en dat was nogal eng .-.

    Heeft iemand van jullie dat ooit gehad?

    Ik ben zo vaak flauwgevallen, maar het blijft echt raar elke keer.


    Olive

    Ja, best wel vaak en het gebeurde daarnet nog bijna, zo irritant.

    Ik heb t dagelijks.
    Wegens suiker te weinig en te lage bloeddruk.
    Maar ik hoop voor je dat je t niet vaker krijgt, want 't is idd geen pretje! Hoewel je dr verloop van tijd wel aan went, maar das juist 't vervelende, dat je er zowat aan wént omdat t zo vaak gebeurt!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben 2x flauwgevallen.
    1e x door teveel zware shag roken
    2e x geprikt door een wesp en dat zuigertje waar je t gif mee moet uitzuigen leek op een spuit, en ik heb een te grote fobie voor prikken, dus ik kon dr niet tegen toen ze dat op me huid zette. :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    BlackMagic schreef:
    Ik heb t dagelijks.
    Wegens suiker te weinig en te lage bloeddruk.
    Maar ik hoop voor je dat je t niet vaker krijgt, want 't is idd geen pretje! Hoewel je dr verloop van tijd wel aan went, maar das juist 't vervelende, dat je er zowat aan wént omdat t zo vaak gebeurt!


    Ahh, ik heb 't nu iets van 3x gehad, maar het is gewoon vet raar .__.

    Ik ben echt maar één keer flauwgevallen :'D Ik struikelde over zo'n touw dat met een haring in de grond wordt gepropt en toen knalde ik met m'n vuist tegen m'n luchtpijp aan waardoor die dichtklapte en ik knock-out ging (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nope nog nooit van mijn leven flauwgevallen
    en gelukkig maar


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik ben nog nooit flauwgevallen. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Een keer. Zomaar, tijdens vaderkesdag, een paar jaar terug.


    effort never betrays you

    Bijna flauwval ervaringen maar echt flauw gevallen dat nooit


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb een tijdje gehad dat ik soms zomaar flauwviel (cat) Dat was écht vervelend. Gelukkig heb ik er een tijdje geen last meer van, ik hoop voor je dat het bij één keer blijft!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Leprechaun schreef:
    Ik ben echt maar één keer flauwgevallen :'D Ik struikelde over zo'n touw dat met een haring in de grond wordt gepropt en toen knalde ik met m'n vuist tegen m'n luchtpijp aan waardoor die dichtklapte en ik knock-out ging (krul)

    O_______0


    Shoganai i ne~

    Ik ben nog nooit flauwgevallen.
    Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe het voelt als je flauwvalt(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heel vaak,

    Ik kan niet tegen prikken en de dokter zei zo: "We kunnen dat zo oplossen, met deze man!" En toen haalde hij even een naald tevoorschijn van ongeveer 8 centimeter lang, toen viel ik flauw, haha.

    Ik heb ijzer te kort, waardoor je duizelig word en uiteindelijk flauw valt, dit gebeurd best vaak. (:

    Ik had mexicaanse griep en dacht dat het gewoon buikpijn was, toen ben ik er gewoon mee doorgelopen en ook toen viel ik ongeveer 3 keer flauw, achterelkaar.

    En ja, het voelt echt raar, je krijgt echt mega koppijn ervan. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Language schreef:
    Ik ben nog nooit flauwgevallen.
    Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe het voelt als je flauwvalt(krul)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt