• Ik verveel me.
    Ik ben niet de aller beste maar ik heb een stel best wel mooie plaatjes dus ik wil het wel proberen.

    Voorbeelden:
    Voor iemand anders gemaakt
    Voor mijn eigen story. Ik ga denk ik wel de letters aan passen
    Deze is ook voor iemand anders

    Dus wie wilt?

    Wat ik moet weten:
    Titel:
    Als je speciale plaatjes wilt:
    En wat er allemaal bij moet:

    Wacht lijst:
    ~ BrittCullen
    ~ Armistice


    Al gemaakt:
    ~ HelloJello
    ~ Morgaine
    ~ Decide

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:00 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    volgende af


    "Ignite, my love. Ignite."

    Samenvatting: Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?
    Foto’s: deze als achtergrond, en deze & this one misschien aan de zijkant ofzo? De personen op de foto zijn trouwens Candice Accola & Alex Pettyfer als je er niks mee kan. (:
    Tekst: Magic has always been an element for Glory

    Maak er maar wat leuks van, gebruik effecten weet ik veel wat, het is allemaal jou keuze!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    hey hey ff een vraag met welk programma doe jij dit??


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    SelfEsteem schreef:
    hey hey ff een vraag met welk programma doe jij dit??


    Picasa. (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."