• Tijdens bio moesten we een echt schapenhart natekenen O.o
    En het stonk, niet normaal. Mega veel kinderen moesten het lokaal verlaten omdat ze moesten kokhalzen/kotsen.
    Het was zo goor, die leraren gingen dat hart optillen -met handschoenen- en lieten toen zien wat wat is, ze gingen met hun handen helemaal in dat ding en trokken aan vanalles... Een hart was doormidden gesneden, dus die gingen ze dan in en uit elkaar klappen de hele tijd en toen spetterde iets van die oranje vloeistof op mijn gezicht!
    Ik ben meteen gillend naar de wc gerend en al mijn vriendinnen hadden allemaal van die ontsmettings dingetjes bij zich dus dat smeerde ik op mijn gezicht.
    Ieuw...

    Moeten jullie ook wel eens van die stomme dingen doen tijdens bio?


    Me so good.

    Ik heb nog nooit iets ontleed. : D

    Een koeienoog. Morgen een vissenkop en volgende maand een hart. Heb er spijt van dat ik bio heb gekozen :').


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet niet hoor. Maar het tekenen van een hart is heel normaal. En een shapenhart, dat ze daar me gaan kloten is nog normaler! Ik heb zelfs gehad dat een toa in een schapen long zat te blazen. En we moesten het zelfs aan raken. Ook nog eens onder een microscoop strieren sperma gezier. (Verplicht.) Moet ik nog meer viezigheid vertellen. Heb je net ontbeten moet je naar een film kijken hoe je darmen werken en je maag. Dus ik ben al heel wat gewend wat de meeste mensen jakkie vinden. (A)


    Love sheds light one the darkest of times