• Tijdens bio moesten we een echt schapenhart natekenen O.o
    En het stonk, niet normaal. Mega veel kinderen moesten het lokaal verlaten omdat ze moesten kokhalzen/kotsen.
    Het was zo goor, die leraren gingen dat hart optillen -met handschoenen- en lieten toen zien wat wat is, ze gingen met hun handen helemaal in dat ding en trokken aan vanalles... Een hart was doormidden gesneden, dus die gingen ze dan in en uit elkaar klappen de hele tijd en toen spetterde iets van die oranje vloeistof op mijn gezicht!
    Ik ben meteen gillend naar de wc gerend en al mijn vriendinnen hadden allemaal van die ontsmettings dingetjes bij zich dus dat smeerde ik op mijn gezicht.
    Ieuw...

    Moeten jullie ook wel eens van die stomme dingen doen tijdens bio?


    Me so good.

    Ik moest vorig jaar een vis ontleden! Ik ben toen ook de klas uit gerend.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ja, ik moest een keer een vissenkop natekenen en dan moest je ook eraan zitten. Ik heb dat mooi niet gedaan, iemand anders deed dat voor ons:)

    Ieuw ieuw! Ben ik blij dat het enige dat ik bij biologie ooit vast heb gehad een condoom is o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ieuw. (cat)
    Bij ons tonk dat niet zó erg en spoot er niks uit? (:
    En we hebben begin dit jaar zelf een oog moeten ontleden, maar dat viel wel mee.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Arrow schreef:
    Ieuw ieuw! Ben ik blij dat het enige dat ik bij biologie ooit vast heb gehad een condoom is o.O

    O haha, dat had ik vorig jaar xd


    Me so good.

    gehe lijkt me eigelijk wel grappig, zo'n schapenhart. :')


    Life is a beautiful struggle

    Ja. Ik heb dit jaar een schapenoog en schapenhersens moeten ontleden. (:

    Ecstasy schreef:
    Ja. Ik heb dit jaar een schapenoog en schapenhersens moeten ontleden. (:

    kan je een oog ontleden ? >.<


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb geen honger meer x_x

    HAMTARO schreef:
    (...)
    kan je een oog ontleden ? >.<

    IEWL, dat is tog te glad? Of het spat toch op zijn minst uit elkaar als je er een gat in maakt? x'd

    Normaal gingen we vorig jaar een konijn ontleden maar dat ging niet door dus keken we gewoon naar een video (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    wens mij succes voor volgend jaar dan kom ik aan met het koeien/schapen hart vissen kop en experimenteren met vuurvliegjes *die vuurvliegjes die*


    Shoganai i ne~

    passerPUNT schreef:
    Normaal gingen we vorig jaar een konijn ontleden maar dat ging niet door dus keken we gewoon naar een video (:

    je hebt de zelfde profiel fotoxD


    Shoganai i ne~

    Oh moest ik ook, en ook een schapenoog ontleden echt vet interessant! echt vond k leuk om te doen :p

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 18:14 ]

    Wij krijgen nooit van die leuke dingen o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells