• Tijdens bio moesten we een echt schapenhart natekenen O.o
    En het stonk, niet normaal. Mega veel kinderen moesten het lokaal verlaten omdat ze moesten kokhalzen/kotsen.
    Het was zo goor, die leraren gingen dat hart optillen -met handschoenen- en lieten toen zien wat wat is, ze gingen met hun handen helemaal in dat ding en trokken aan vanalles... Een hart was doormidden gesneden, dus die gingen ze dan in en uit elkaar klappen de hele tijd en toen spetterde iets van die oranje vloeistof op mijn gezicht!
    Ik ben meteen gillend naar de wc gerend en al mijn vriendinnen hadden allemaal van die ontsmettings dingetjes bij zich dus dat smeerde ik op mijn gezicht.
    Ieuw...

    Moeten jullie ook wel eens van die stomme dingen doen tijdens bio?


    Me so good.

    Hooooooly !
    Fock, ben ik blij dat ik geen bio meer heb, oO'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik krijg volgend jaar allemaal van dat soort dingen. Lijkt me wel goor, maar ook wel interessant :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee! het ranzigste wat ik ook gedaan heb is kiwi prakken. D:


    Destroy what destroys you.

    Bij ons op school hadden ze iets van 20 kalvenharten. En toen hadden ze nog 2 harten over en toen vroeg onze klas of onze leraar een demonstratie practicum wil doen. Dus onze klas die wil dat heel graag en mij leek het ook wel interessant. Maar ik moest naar een crematie van mijn oom, dus ik was er toen niet. Dus ik heb geen idee of het ook zo goor is ;x


    To live would be an awfully big adventure

    gelukkig heb ik geen bio meer. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    StillBored schreef:
    nope ja we moesten een keer een rot ei natekenen.....dat stonk! XD


    IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW


    We accept the love we think we deserve.

    xSnoepjex schreef:
    Ik hoop dat ik niets hoef te ontleden,
    dan meld ik me wel ziek..


    Ik moet volgend jaar met Biologie in een schapenhart snijden, en als ik dat niet doe mag ik geen examen voor Biologie doen ;')
    Dus als ik jou was zou ik dan in je laatste jaar zeker geen Biologie kiezen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wij moesten op de middelbare een x een hart ontleden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    OHMYJOSH schreef:
    Nee! het ranzigste wat ik ook gedaan heb is kiwi prakken. D:

    Wat is er ranzig aan een kiwi prakken? Vroeger at je toch ook geprakte kiwi's en ander fruit uit zo'n potje :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ieuw, wij hoeven gelukkig alleen cellen enzo onder een microscoop na te tekenen. (A)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik ben blij dat ik geen bio heb 0.o


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb:

    - een schapenhart ontleed.
    - een koeienoog ontleed.
    - koeienhersens ontleed. (die van ons had een hersenbloeding gehad, dus de bloedproppen vielen eruit)
    - een inktvis ontleed.
    - in schapenlongen geblazen én ze ontleed.

    En het was allemaal hartstikke leuk.


    It's time to be happy again.

    ik heb een kip geslacht en alle organen er uit getrokken,


    Some angels have no wings.

    Vandaag had mijn bioleraar een afgesneden poot van een paard aan ons laten zien, en het was echt raaanzig.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hiphopqueen schreef:
    ik heb een kip geslacht en alle organen er uit getrokken,

    leuk (';
    was dat met bio,
    of heb je het uit jezelf gedaan?


    Me so good.