• Tijdens bio moesten we een echt schapenhart natekenen O.o
    En het stonk, niet normaal. Mega veel kinderen moesten het lokaal verlaten omdat ze moesten kokhalzen/kotsen.
    Het was zo goor, die leraren gingen dat hart optillen -met handschoenen- en lieten toen zien wat wat is, ze gingen met hun handen helemaal in dat ding en trokken aan vanalles... Een hart was doormidden gesneden, dus die gingen ze dan in en uit elkaar klappen de hele tijd en toen spetterde iets van die oranje vloeistof op mijn gezicht!
    Ik ben meteen gillend naar de wc gerend en al mijn vriendinnen hadden allemaal van die ontsmettings dingetjes bij zich dus dat smeerde ik op mijn gezicht.
    Ieuw...

    Moeten jullie ook wel eens van die stomme dingen doen tijdens bio?


    Me so good.

    Nope, maar dat wou ik wel graag :c
    Maar heb geen bio meer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Gelukkig niet [a]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Razac schreef:
    Nope, maar dat wou ik wel graag :c
    Maar heb geen bio meer.

    geloof me, zoiets wil je niet in je gezicht krijgen x.x


    Me so good.

    Gatverdamme :O
    Wij moesten een keer een koeienoog ontleden-.-


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb wel meer dingen moeten ontleden, maar het goorste was denk ik wel de zeester. Die stonk, echt niet normaal, en als je er in sneed, vielen al z'n darmen eruit. Vooral ook omdat het beest helemaal uit darmen bestaat o.o
    Oh, en een keer een koeienoog. Een vriendin sneed 'm open en kreeg oogvocht in d'r gezicht, echt smerig.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haha, onze leraar ging een kippenbot verbranden, en dat stonk vreselijk.
    En laatst moesten we een krekel natekenen.

    Dus bij ons valt het wel mee.
    *Maar bij ons krijg je in het eerste jaar geen bio, dus hebben we nu het boek van het eerste jaar.*


    Food.

    ZeroGravity schreef:
    Gatverdamme :O
    Wij moesten een keer een koeienoog ontleden-.-

    IEUW,
    dat is ook al zo vies;x


    Me so good.

    nope ja we moesten een keer een rot ei natekenen.....dat stonk! XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb 2 keer een varkens hard ontleden,een keer met handschoenen en een keer zonder en een koeien oog ontleed ook zonder handschoen.

    En ik vond het leuk om te doen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 16:26 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Iek,we moesten is een konijn ontleden,we hadden de huid eraf gedaan en toen al viel ik flauw


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik moet binnenkort een biggetje ontleden ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Onze leraar heeft ook wel een keer zo een hart laten zien, en we moesten eens een mossel ontleden. Maar dat mocht je overslaan als je niet durfde. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb vorig jaar een koeienhart moeten ontleden :x
    Gelukkig was daar mijn vriendin die het deed, en ik die alles daarom maar tekende.
    Maar toch kon ik het niet laten om met een stokje in dat hart zitte poken XD.


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha, best smerig.
    Ik heb laatst een varkenshart ontleed.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik hoop dat ik niets hoef te ontleden,
    dan meld ik me wel ziek..


    Me so good.