• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:

Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker

* Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]

I solemnly swear that I am up to no good.

Je wordt gek, jasmine is verandert en er was nog geen rea op abigail xD
    En niet quoten a.u.b. word onoverzichtelijk vind ikzelf >3<
    Vind het nogal irritant als mensne grote lappen tekst gaan quoten.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ok, ik heb het ff aangepast. Xx

Trust me. I'm the doctor

Haha, sorry ik zeur he? :'D
    Maar bedankt.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

'Omdat...' begin ik ijskoud tegen Abigail. 'Zij onze broeders als ordinaire labratten gebruiken. De wezens waar jij een clan mee deelt worden op dit eigenste moment door die onmensen gemarteld,' Mijn ogen spuwen vuur. Haar onverschilligheid maakt me woedend, ze mocht dan nog jong zijn, ze was oud genoeg om te beseffen dat een clan alles op alles zet om elkaar en hun eer te beschermen. Tot de laatste druppel. Kil bestraf ik haar met mijn ogen, alvorens me weer naar Ashwinn te draaien. 'Ik wil mee. Ik ben oud en ik ben sterk. En ik wil die rotbeesten levend villen,' Ik hoor hoe bloeddorstig en wreed mijn stem klinkt. Het komt zelden voor dat ik mijn cool verlies, maar nu hebben ze de verkeerde kwaad gemaakt. Het is niet de eerste keer dat die klootzakken iemand van mij afpakken. Dat laat ik ze niet nog eens toe. Al wordt dat mijn dood.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Mijn post ish aangepast :'] ik ben behoorlijk scheel, dacht toch echt dat ik geen aanhalingstekens in Abigails stukje zag. Excuses.

No growth of the heart is ever a waste

Oh dudies, ik kan ècht niet 1468 dingen tegelijk doen, brb, sorry.

I solemnly swear that I am up to no good.

Ik doe voortaan wel even entertje als er wat gezegt wordt.
    is duidelijker xd

Abigail. ~ Vampire.
    De emoties in de kamer waren haast enkel haat en woede, ze werd er gek van maar probeerde het alsnog te negeren.
    ,,Dus jullie willen blijven vecchten? Dan worden er nog meer van ons afgeslacht.'' antwoorde ze scherp. Zin in meer gedoe had ze niet, de ruzies waren al erg genoeg en straks zou het alleen nog maar erger worden. Wie weet wat ze allemaal zouden doen, vooral de vampiers in deze kamer.. Ze had het gevoel dat ze er alles aan zouden doen om de weerwolven te vermoorden en alles wat op hun pad kwam te verwoesten.

Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    ,,Dat is inderdaad wel duidelijk, en volgens mij wel ja.'' ze grijnste schattig naar hem. ,,Ben best benieuwd, laten we het doen, anders komen we nooit wat te weten.'' zei ze, ze konden er misschien voor gestraft worden maar het maakte haar niks uit, haar nieuwsgierigheid won het.

Met een strak gezicht kijk ik Athan aan 'Ik vind dat Athan dan mee mag' ik heb een keer zijn verleden gehoord en hij heeft meer recht om die vieze beesten te vermoorden dan mij. Mij hebben ze niks aangedaan, alhoewel. Wolven hebben ervoor gezorgd dat ik veranderde in 'dit' daar zou ik ze dankbaar voor moeten zijn, een mens is zwak. Overgelaten aan zijn lot, een mens kan alleenmaar op een beschermen, wij vampiers beschermen elkaar. Daarom zit je in een clan, daarom ben je dit geworden. Vampiers worden altijd slecht of 'goed' afgebeeld zoals in boeken als twilight, verschrikkelijk! Ze zouden eens moeten weten hoe wij echt zijn. 'En abbigial, zij zijn begonnen zij hebben de strijd weer opgeroepen' woedend kijk ik haar aan 'Hoe kan je zou nou niet willen vermoorden! ze hebben iemand vermoord! en waarschijnlijk ook ontvoert! hoe kan je niet woedend zijn' met elk woord werd ik bozer, Abbigail. Hoe kan ze zo doen? Zo Zo onverschillig, ze wilt ze niet vermoorden. Ze wilt ze laten leven, zo ben je niet als vampier. Vampier zijn betekent weerwolven vermoorden niet beschermen

[ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:08 ]

Trust me. I'm the doctor

Ziva - Slechte vampier.

Abigails onwetendheid begint me werkelijk kwaad te maken. Hoe kun je na alles wat ons is aangedaan nog enige sympathie voor die monsters koesteren! Maar omwille van de groep bewaar ik mijn geduld, zij het me de grootste moeite kost.
    'Slachtoffers zullen er blijven vallen. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat die beesten een enkeltje naar de hel krijgen, waar ze thuishoren. Dit kunnen we niet over ons heen laten lopen. Want als we dit pikken zijn we een stel lafaards! Als we dit pikken zijn degenen die in deze oorlog vielen voor niks gestorven!' Mijn woorden galmen door de zaal en ik besef dat mijn geduld helemaal op is. Het liefst was ik naar buiten gegaan en had ik de eerste de beste weerwolf vernietigd. 'Ik ga kijken hoe ver Pierre met de scan is,' vervolg ik dan rustig. Ik trek mijn lange zwarte jas recht en loop weer richting het lab. 'Meld het me als er een groep op pad gaat,' zeg ik tegen niemand in het bijzonder en draai me weer om.

[ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:13 ]

No growth of the heart is ever a waste

Athan 'Ate voor de vrienden' - Vampier

'Als we wachten en ze bezig laten, worden we alsnog afgeslacht en verliezen we daar bovenop ook nog onze eer,' snauw ik hatelijk. 'Je bent jong. Ze hebben je nog niets afgepakt. Ik spreek niet alleen voor mezelf als ik zeg dat ze mij al meer dan genoeg hebben afgenomen. Het wordt hoog tijd dat ze daar voor betalen. Duur betalen.' Ik zwijg en wend mijn kaakspiertrucje nog eens aan. Haar ontwetendheid is verraderlijk. Ze kan een zwakke schakel zijn in een aanval als we niet uitkijken, denk ik donker terwijl ik haar aandachtig aankijk. 'Ik vind dat Athan dan mee mag' hoor ik dan waarop ik me naar Allison omdraai en haar met een flauwe glimlach toe knik. 'Wat mij betreft kan je ook meegaan.' zeg ik zacht tegen niemand in het bijzonder terwijl ik Ziva met mijn ogen volg. Als zij het al aftrapt moet het haar al hoog zitten. Voor zover ik weet staat net zij bekent als een zakelijk persoon die zich zelden diep laat raken door woorden. Then again, ik ben ook onder de indruk van de naïviteit van het meisje.

[ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:19 ]

Ik ben het geen eens met mijn eigen gassie, whaha, dat is lastig :'D

Abigail. ~ Vampire.
    (Even over naar ik-vorm, shrijf toch lekkerder >3<)
    Ik trok een wenkbrauw op, dachten ze nu dat ik vóór weerwolven was? Dat was nou ook weer niet, mijn blik bleef hangen bij Athan.
    ,,Je doet net alsof ze je allemaal één voor één wat aangedaan hebben. Sommige hebben nooit wat gedaan en zijn onschuldig en die willen jullie uitroeien. Neehoor, geweldig plan.'' zei ik sarcastisch en zuchtte geïrriteerd.
    ,,Laten we allemaal elkaar lekker uitroeien, geweldig plan hoor.'' een paar seconden vervloekte ik de gave die ik had, al die gevoelens werkte op mijn zenuwen.

,,Dat is inderdaad wel duidelijk, en volgens mij wel ja.'' ze grijnste schattig naar hem. ,,Ben best benieuwd, laten we het doen, anders komen we nooit wat te weten.'' zei ze, ze konden er misschien voor gestraft worden maar het maakte haar niks uit, haar nieuwsgierigheid won het.

Allison

'Jij begrijpt er echt niets van he?' woedend stap ik naar voren en duw Abigail naar achter, ze mag an in mij clan zitten maar dit gaat tever. 'Ze hebben je nog geen pijn gedaan maar dat gaan ze doen geloof me' furieus kijk ik haar aan. 'Mij hebben ze mijn menselijkheid afgepakt, dat zou dan een normale wolf kunnen zijn of een van hun. maar door een wolf ben ik zo geworden ik ben hem nu dankbaar anders was ik nooit zoals dit geweest' simpel gebaar ik over mijn lichaam. 'Maar ze zijn duivels, ze hebben vrienden vermoorden. Clan leden vermoord, clan leden gevangen waar wil je op wachten? waar wil je in hemelsnaam op wachten?!' boos sla ik mijn arm. Natuurlijk denk je nu gek, maar zo doe ik niemand pijn -alhoewel ik dat nu wel graag zou willen doen. 'wil je wachten totdat er niemand meer is, totdat iedereen dood is?'

[ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:32 ]

Trust me. I'm the doctor

Abigail. ~ Vampire.
    Ik was ietwat verbaasd over haar actie en luisterde.
    ,,En mensen leegzuigen en vermoorden is niet verkeerd ofzo?'' vroeg ik spottend en duwde haar stukejv an mijn vandaan, ik hield er niet vna als ik letterlijk klem stond.
    ,,Diegene die jullie wat aangedaan hebben horen gestraft de worden, de rest niet.'' ik keek haar (waar ik de naam niet kan zien want die staat er niet boven xD) aan en ging toen verder:
    ,,Omdat Hitler ooit een wereldoorlog begon was toch ook niet elke Duitser gelijk moordlustig?'' Waarschijnlijk rkeeg ik nu iedereen op me kop maar ik vond hun egdrag belachelijk, ergens begreep ik het maar kom op zeg. Waar zat hun verstand?

~ Even douchen.

[ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:31 ]

Allison- vampier

'Maar duitsers zijn niet de natuurlijke vijanden van de andere mensen. Wolven zijn dat wel.' ik veegde mijn shirt af waar ze net geduwd had 'en kom op, als we het zouden willen kunnen we bloedzakken uit het ziekenhuis halen dan word er niemand vermoord' geiriteerd rolde ik met mijn ogen 'Maar die hondjes vinden dat dat voor mensen moeten worden gebruikt, ze weten ook nooit eens een beslissing te maken. Ze denken dat wij zielloze wezens zijn, dat ze wel zomaar iedereen kunnen vermoorden. EN natuurlijk kunnen wij alleen degene vermoorden die ons wat hebben aangedaan, maar die hebben ook familie. En die zullen ons dan weer vermoorden, en zo zal het doorgaan.Er zal nooit iemand winnen als de ander niet word uitgeroeid. er zal er maar een overleven, en geloof mij nou maar. Niemand zal hier zomaar opgeven, niemand zal stoppen met vechten.' ik nam weer een diepe teug adem. 'Als wij nu niet vechten zullen hun het gaan doen, de vloeistof is niet voor niets ze willen een strijd en die zullen ze krijgen'ik greep een stoel beet en sleurde hem mee naar het groepje, rustig zette ik de stoel neer en ging erop zitten. 'Daar wel eens aan gedacht' met een arrogante blik keek ik haar aan, soms kan ik echt een bitch zijn, maar die beesten vermoorden vrienden en dat mens wilt er niks aan doen!

Trust me. I'm the doctor

Ik kan me niet houden en stoot een woedende grauw uit. 'Luister eens, jij dwaas kind. Niet elke Duitser mag dan moordlustig zijn. Elke Duitser ging wel voor Hitler vechten,' ging ik verder op haar metafoor. 'Elke Duitser schoot zijn tegenstander neer. Denk je nou echt dat de Amerikanen toe zaten te kijken hoe die moffen hun makkers afmaakten ? Moordlustig of niet; ze gingen er ook aan.' Hij spuwde kwaad op de grond. 'Mag ik je er trouwens aan herrinner dat jij ook bloed drinkt. Maar als je je te goed voelt voor onze soort en onze manieren... De deur staat altijd open om te vertrekken. Maar ik kan je verzekeren juffie, als ze je vinden zullen ze je met je hele bullshit verhaal erbij, aan stukken scheuren,' sis ik vals. Mijn ogen schitteren vervaarlijk. Nu is ze te ver gegaan.