• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ehm ik denk het? Maar ik heb van 6 tot 9 stage.:3


    Ik heb tot half 5 school (: Wow, dat schiet op.
    Dan beginnen we Nu (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Ik heb tot half 5 school (: Wow, dat schiet op.
    Dan beginnen we Nu (:


    Hihi begin jij? Ik weet niet of ik er zo nog ben, ligt dus geheel aan mijn ipod. In de andere zijn we begonnen. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Hihi begin jij? Ik weet niet of ik er zo nog ben, ligt dus geheel aan mijn ipod. In de andere zijn we begonnen. (:


    Ben druk bezig met schrijven (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Kenneth - Weerwolf 
    In mijn wolvengedaante rende ik door het bos heen, mijn zorgen achter me latend.
    In de roedel waren ze allemaal.. Het leek wel gehypnotiseerd met het idee dat alle vampiers uitgeschakeld moesten worden, ze waren zogenaamd een bedreiging, voor onze families nogalwel.
    Ik zuchtte diep, waarom keken ze nou niet gewoon eerst naar zichzelf?

    Ashwin - Vampier.
    Een beetje geschrokken door de ideeën van de clan nam ik afstand van een grote groep vampiers, die opgewonden zaten te praten over welke manier om weerwolven te doden het leukst en pijnlijkst was.
    Ik rilde, ik mocht niet aan de anderen laten zien dat ik dit te ver vond gaan, ze zouden boos op me worden, en me misschien zelfs doden, voor het geval dat ik ze zou tegenwerken.
    Ik huiverde bij het idee en zette het snel van me af, zo zou het niet eindigen.

    [Sorry voor mijn onmenselijke sloomheid (:]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ziva - Slechte vampier.

    Met weinig voorzichtigheid gooi ik de deur open en tot mijn verbazing hoor ik de rest in alle chaos en opwinding praten over hoe het best een weerwolf te doden. Ik berg mijn pistool op en loop op Aschwin af, die zich naar het schijnt zich hier zo ver mogelijk buiten probeert te houden. Ik geef hem groot gelijk. Dit soort zaken dienen met uiterste voorzichtigheid besproken te worden en niet met een groep vampiers die meer dronken dan nuchter lijken.
    'Ze hebben ons aangevallen vanuit het niets. Soraya is gedood. We moeten met een wraakactie komen.' Ik pak mijn pistool tevoorschijn. 'Ik heb niks over, geen kogel. Dit is wat ik heb gevonden.' Ik laat een soort vreemd mes zien wat ik heb gevonden bij een dode weerwolf.
    'Er zit gif aan waardoor een vampier verlamd raakt zodat die beesten ze af kunnen maken. Die vuile honden moeten hiervoor boeten. Heb ik toestemming om het lab te gebruiken? Ik moet dit spul nader inspecteren.'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 21:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ashwin - Vampier

    Ik bekeek het goedje eens goed, zonder het aan te raken natuurlijk. Ik knikte langzaam, "Gebruik het lab maar, en zeg dat je mijn toestemming hebt," zei ik. "Kijk je wel uit? Kan het ons nu niks meer doen?" voegde ik eraan toe, we konden nooit voorzichtig genoeg zijn. Ik wou niet nog iemand van de clan verliezen, en vooral Ziva niet, dat zou wel een heel groot verlies zijn, ookal had ze soms haar rare trekjes.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 22:00 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik kijk de groep met een neutraal gezicht en gekruiste armen aan, maar mijn binnenste kronkelt van opwinding. Het feit dat die weerwolven zo achterlijk waren geweest om dat nieuwe kind af te maken, maakte me triomfantelijk. Dat gaf mij het excuus om dat belachelijke vredespact te verbreken en één voor één hun kop er af te trekken om het aan hun moeders te voeren. Vuile rotbeesten, denk ik bitter terwijl ik een klodder spuug naar de grond lanceer. Ik ben nooit een grote hondenfan geweest. Ze stinken een uur in de wind, zijn afhankelijk en altijd zo verdomd vrolijk. Blijkbaar ben ik niet de enige die er naar uit kijkt om die kwijlers voor eens en voor altijd af te maken. Toch neem ik geen deel in het feestgedruis, want ik wist verdomd goed dat die stomme klootzakken - hoewel ze minder verstand hadden dan de nietige vlooien die van hun vacht hun huis maken- behoorlijk sterk kunnen zijn. Als je als vampier in een roedel terechtkomt, ben je reddeloos verloren. Het enige dat je dan kan doen, is er zoveel mogelijk meenemen naar de andere kant. Een tikje nieuwsgierig kijk ik op als Ziva binnen komt. Ze kijkt een tikje misprijzend naar de wilde mennigte en loopt dan naar Ashwinn. Hun gesprek gaat verloren in het rumoer en ik heb weinig zin om het met mijn bonvenatuurlijke gehoor toch te achterhalen. Als het van enig belang is, hoor ik er nog wel van.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 22:26 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ziva - Slechte vampier.

    'Zorg ervoor dat het niet in aanraking komt met je huid, that's all.' En ik berg het weer op en loop de gang in, op weg naar het lab. 'Ah, Ziva. Het is te lang geleden dat je ons weer eens op zocht. Wat is er loos?' Pierre komt met zijn labjas en een veiligheidsbril op me afgelopen. 'Dit Pierre, raak het lemmet niet aan,' zeg ik en haal het mes tevoorschijn.
    'Kom binnen, dan leggen we het eens even onder de loep.' Ik hang mijn lange jas op en volg hem naar de microscoop. Ineens slaat mijn hart over als ik een dode weerwolf op de autopsietafel zie. Met moeite weet ik een gil te onderdrukken. 'Ach ja, let niet op hem. Hij was al lang dood voor we hem.. aantroffen.' 'Jammer,' glimlach ik even.
    'Fascinerend..' zegt Pierre terwijl hij gefocust met een oog op de microscoop het gif zit te bestuderen. 'Het is speciaal ontwikkeld om ons te verlammen.' 'Zo ver waren we al. Maar ze moeten dit op iemand hebben uitgetest. Iemand van ons. En dat komt er op neer dat ze achter een lek in onze biologische structuur zijn gekomen en dat tegen ons gebruiken.' Pierre blijft het gif bestuderen. Hij draait zich dan om, pakt snel een vreemd mengseltje, tapt een monster van het lemmet af en combineert de twee stoffen.
    'En?' vraag ik. 'Hier vreesde ik al voor. Dit is niet zomaar gif, maar vloeibaar zonlicht. UV in een mengsel. Jezus christus, heilige Maria. Ik moet de andere stoffen nog scannen, maar zeg de rest dat we een serieus probleem hebben.' Ik knik. 'Oh. En neem dit mee. Een experimentje van me, zal het heel goed doen tegen die valse honden.' Hij drukt me een paar volle magazijnen in de hand. Ik glimlach en bedank hem, waarna ik weer richting de hoofdzaal loop.
    'Aschwin, het is zonlicht. Ze vallen ons aan met vloeibaar zonlicht. En andere stoffen die Pierre nog steeds aan het testen is.' Ik zeg het kalm, maar de bezorgdheid is toch degelijk aan mijn gezicht af te lezen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 22:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison vampier

    Met een verveeld gezicht kijk ik de groep aan, iedereen hier was anders. Iedereen hier had zijn eigen verhaal. 'Ze vallen ons aan met vloeibaar zonlicht' meteen draaide ik mijn hoofd met een ruk om bezorgd staat Ziva voor Aschwin, ik voel mijn mond openklappen en kijk nog steeds verbaasd naar ze. Ze vallen ons aan met zonlicht? Hoe is dat nou weer mogelijk? 'Hoe kunnen ze ons aanvallen met zonlicht?' de persoon voor mij veert gelijk omhoog. Blijkbaar had hij het nog niet opgevangen, ik glimlach zwakjes en begin te vertellen wat ik net opving.


    Is dit goed? Xx


    Trust me. I'm the doctor

    Kan ik nog mee doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Abigail. ~ Vampire.
    Ze stond met haar rug tegen de muur, een einde van de rest vandaan. Een zucht verliet haar lippen en ze lusiterde maar half, het kwam toch op hetzelfde neer. Iedereen vond die 'honden' maar achterbakse vlooienbalen en ze moesten dood. Abigail beet zachtjes op haar onderlip en ging verder met het vijlen van haar nagels, die konden nog wel eens van pas komen in een gevecht mocht ze haar wapen verliezen of iets dergelijks. Mocht ze uberhaupt in een gevecht terechtkomen. Ineens hoorde ze iets over vloeibaar zonlicht en tilde ze haar hoofd even een stukje op om de details te horen. Dat was nieuw voor der, maar het meeste was wel nieuw. Ze behoorde tot een van de jongste vampiers en had dus ook de minste ervaring, misschien dat het daarom was dat ze niet zo de drang had om die weerwolven te vernietigen.

    Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    Ze liep door het bos en neuriede zachtjes, waar zou de rest uithangen? Net toen ze zich dat afvroeg zag ze Kenneth rennen.
    ,,Kenneth!'' riep ze, toen hij stil hield liep ze op hem af en glimlachte.
    ,,Hé, wat was je aan 't doen?'' vroeg ze uit nieuwsgierigheid, maar ook deels uit verveling.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag ik nog mee doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vast wel :'D Maag maar gewoon aan, lol.
    Er wordt nooit iemand geweigert ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Hoe zijn ze in godsnaam in geslaagd om zonlicht vloeibaar te maken?' brom ik geagiteerd met een lage stem terwijl ik op sta van mijn plek en naar het duo heen wandel. Het irriteert me mateloos dat die wandelende vlooiencircussen te laf zijn om ons aan te vallen zonder ons te verlammen. 'Ik hoop serieus dat ze uitgegaan zijn van de legende toen ze dat fabiceerden,' zeg ik met een frons. 'Als ze iemand van ons hebben om onze zwaktes op te testen, hebben we groot probleem...' Zuchtend kijk ik Ziva aan, hopend dat ze ook een pluspunt te vertellen had. Het is namelijk helemaal geen goed nieuws dat die rotbeesten weten wat onze zwakheden zijn. Zelf ben ik 429 jaar oud en ik ken nog niet alle geheimen van het vampirisme. Ik heb al een groot deel van de legenden kunnen wegcijferen, maar lang nog niet allemaal...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    @Sarita, Sorry, Ja natuurlijk!

    Kenneth - Weerwolf
    Ik veranderde terug, en toverde een neppe glimlach op mijn gezicht.
    "Och, ik ben gewoon even weg gegaan van de rest.." zei ik, "Het lijkt echt alsof ze zijn doorgedraaid zijn." voegde ik er fronsend aan toe, "Allemaal willen ze die bloedzuigers uitschakelen, maar laat ze eens beginnen met zichzelf!"
    Ik begon een beetje geïrriteerd te raken.

    Ashwin - Vampier.
    Ik keek haar met grote ogen aan, en moest moeite doen om haar niet met open mond aan te staren.
    "Vloeibaar zonlicht?" vroeg ik, totaal verbaasd. "Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?!"


    I solemnly swear that I am up to no good.