• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Abigail. ~ Vampire.
    Ze stond met haar rug tegen de muur, een einde van de rest vandaan. Een zucht verliet haar lippen en ze lusiterde maar half, het kwam toch op hetzelfde neer. Iedereen vond die 'honden' maar achterbakse vlooienbalen en ze moesten dood. Abigail beet zachtjes op haar onderlip en ging verder met het vijlen van haar nagels, die konden nog wel eens van pas komen in een gevecht mocht ze haar wapen verliezen of iets dergelijks. Mocht ze uberhaupt in een gevecht terechtkomen. Ineens hoorde ze iets over vloeibaar zonlicht en tilde ze haar hoofd even een stukje op om de details te horen. Dat was nieuw voor der, maar het meeste was wel nieuw. Ze behoorde tot een van de jongste vampiers en had dus ook de minste ervaring, misschien dat het daarom was dat ze niet zo de drang had om die weerwolven te vernietigen.

    Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    ,,Aawrh, aj dat klopt.'' ze haalde hand door haar haren, ze begreep waarom. Die vampiers grepen ieder lekker hapje dat voorbij kwam en dan zogen ze het leeg om vervoglens het lichaam te droppen. Vreselijke wezens. ,,Jij niet dan? Ik vind het achterbaske bloedzuigers.'' ze zuchtte geïrriteerd. ,,Elk eprsoon zien ze als een hapje.'' ze trok wenkbrauw op en dacht na. ,,Kunnen ze eigenlijk weerwolven bloed drinken? Ik weet het niet eens.'' stiekem hoopte ze van niet.


    Eten, bye <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 17:42 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Ziva - Slechte vampier.

    Ik draai me om richting Ate, die zich in het gesprek mengt. Het is me opgevallen dat her en der wat onrust ontstaat, en deze keer heeft het niet met de grootspraak over hoe het beste een weerwolf te doden te maken. Mijn woorden zijn gehoord. Soms onderschat ik de scherpe zintuigen van vampiers nog wel eens.
    'Waarschijnlijk hebben ze een of meerderen van ons te pakken gekregen. Er zijn een aantal clanleden die vermist zijn en waarvan we automatisch uit gingen dat ze vermoord waren. Maar we hebben hun lijk nooit gevonden. Het zou me niks verbazen als ze ergens vastgebonden liggen terwijl die vuile rothonden hun smerige zooi op ze uittesten.' Ik kolk van woede, maar probeer het vanwege het inmiddels zwijgende volk onder controle te houden. Ik wil ze levend zien verbranden. Dit is echt een vuile oorlog. 'Het is gif. En als het ons lijf penetreert zijn we overgeleverd aan hun genade.' Ik voel me licht verloren als ik het zeg, maar mijn strijdlust is bij lange na niet verzacht. Hiervoor zullen ze boeten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison Vampier

    Woedend sprong ik op 'Wát?! zouden die vieze beesten ze kunnen hebben?' een paar mensen keken mij met een frons aan, ik negeerde ze en liep naar voren. 'Als zij hun hebben hé' ik stak mijn vinger in de lcuht en keek boos 'Dan vermoord ik ze allemaal' bij elke letter die ik zei begon ik bozer te worden. 'Hun zouden daar nu lijden, hun zouden daar nu doodgaan niet letterlijk natuurlijk van de pijn' ik probeerde diep adem te halen en me te kalmeren. Het ademhalen was een menselijk trekje, ik heb het natuurlijk helemaal niet meer nodig. Maar als ik woedend ben haal ik altijd een teug adem, meestal kalmeer ik dan weer. Maar deze keer zijn ze te ver gegaan.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 17:48 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Ashwin - Vampier
    Even kwam het beeld voor me. Vampiers, vastgebonden..
    Snel wuifde ik de gedachte weg, en richtte me weer tot Ziva,
    "Wij zullen ook een vergif moeten maken, anders hebben we geen kans."
    Ik had geen idee waar weerwolven eventueel niet tegen konden, daar had ik me eigenlijk nog nooit mee bezig gehouden.
    "Als wij ook iets soortgelijks hebben, maken we meer kans."

    Kenneth - Weerwolf
    Ik haalde mijn schouders op, "Ik weet het niet.. Eigenlijk vind ik alles goed, als ze maar op hun deel
    van het bos blijven, en zich niet bemoeien met andermans zaken."
    Ze had dan misschien wel gelijk, maar ik had er een ander idee over.
    "En wat moeten ze anders drinken?"


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vampier, Wolf of Mens: Mens
    Volledige naam: Melody Parker
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Melody is een spontane meid die dol is op avontuur. Ze weet altijd de problemen aan te trekken en is best zeker van zichzelf. Ze is sportief en niet snel bang te maken. Ze houd van horror films en vind het heerlijk om fantasie verhalen te lezen. Ze is best populair en iedereen kent haar. Maar Melody heeft een geheim, ze is namelijk paranormaal begaaft. Ze voelt aan wie ze wel en niet kan vertrouwen. Melody houd het expres voorzich omdat ze zeker weet dat andere haar niet zullen willen geloven. Melody houd van dieren en heeft zelf ook een hondje genaamd Dizzy en heeft een kat genaamd Harley.
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk: Melody heeft lang blond haar en groene grijze ogen. Ze is klein voor haar leeftijd en is niet extreem dun maar ook niet dik. Ze is normaal. Ze heeft meestal een kettinkje om en heel soms oorbellen in. Ze heeft wel altijd mascara en oog potlood op en haar haar heeft ze best vaak los hangen. Ze is redelijk knap maar ze ook niet perfect. Zo heeft ze bijvoorbeeld best wel brede schouders waar ze vreselijk van baalt. Ze draagt meestal sneakers en heeft meestal gewoon een simpele spijkerbroek aan met een t-shirt en een vest erop.
    Extra: Die weet ik nog niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Whaah, leuk dat je mens doet (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik vloek furieus. 'Godverdomme... Dat geeft die klootzakken een grote voorsprong...' Hard bijt ik op mijn tanden, waardoor mijn kaakspieren zich opspannen. Het is een tikje dat ik al jaren heb en het duidt mijn frustratie, woede of irritatie uit. 'Wat hebben we tegen hen ?' vraag ik uiteindelijk nieuwsgierig, hopend dat wij een net zo gevaarlijk en smerig wapen hadden als hun. Ik weet dat een weerwolf met een goed schot makkelijk te doden is. Maar een goed schot komt van een goeie schutter, en die zijn uiterst zeldzaam, dus als we al iets hadden waarmee we die vlooienbalen een aanzienlijke hoeveelheid rauwe pijn kunnen bezorgen, maakt dat mijn humeur al stukken beter.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    'Niks? we weten alleen wie het zijn. Als we ze nou uit elkaar kunnen drijven ' mijn vampierinstinct zei dat ik die weerwolven moest afslachten. Uit elkaar moest scheuren, langzaam en pijnlijk, maar het menselijk deel. Dat ergens in mijn achterhoofd zat zei dat ik van wolven hield, dat ik van de vacht hield terwijl het waaide tussen de wind. Snel schudde ik mijn hoofd, dat waren gewonen wolven geen vieze verander wezens. 'Ik denk dat we naar de grens moeten, met een groepje dan komt er vast wel iemand. Als ze in de meerderheid zijn zien we wel. Zijn wij in de meerderheid dan weten we wat te doen.' ik keek even rond naar iemand die enthousiast zou zijn 'Maar dan moeten we wel een goed plan hebben' vervolgde ik nog even voordat hopelijk iemand zou reageren. 'Wacht, hebben we geen wapens in het Lab liggen? dat zou alles een stuk makkelijker maken' ik draaide me alweer om en keek naar Ziva...

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 18:01 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Abigail. ~ Vampire.
    Ze stopte met het vijlen van haar nagels en keek naar het groepje dat zich gevormd had. Ze had al het idee dat er af en toe iemand verdween van de clan,maar het waren meestal leden geweest die niet al te viel opvielen en daarom was het haar minder opgevallen.. Abigail had geen zin in conflicten maar als ze zo graag wraak wilden waarom ontvoerden ze dan niet een van die honden en amrtelden die? Van het vredespact was toch niks meer over. Ze uchtte en keek anar het groepje. ,,Waarom laten jullie het niet gewoon? Als wij ze aanvallen lokt dat weer een reactie uit, zo blijven we doorgaan tot beiden clans haast uitgeroeid zijn of de sterkste wint, maar het is niet zeker dta wij dat zouden zijn.''

    Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    ,,Ik niet, je moet respect hebben voor mensen vind ik.'' ze frunnikte aan haar haren. ,,Ze waren zelf toch ook ooit mens? Waar is dan hun respect he. Tssk.'' ze beet op de binnenkant van haar wang. ,,het zijn moordlustige wezens en ze moeten krijgen wat ze toebehoort, in andere woorden, ze moeten dood. Dat is beter voor iedereen.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ziva - Slechte vampier.

    'Pierre gaf me dit mee.' Ik laat het magazijn zien met gloednieuwe kogels. 'Hij deed er nogal mysterieus over, maar hij gaf aan dat het 't goed zou doen tegen weerwolven.' Hij vertrouwde me die kogels toe omdat hij wist dat ik een goede schutter was. 'Verder zijn er nog wel wat speeltjes in het lab. Pierre is bezig met de scan van het gif, dus ik denk dat we er de komende tijd niet in kunnen. Bovendien ben ik van mening dat we ons deze keer niet meer in een hinderlaag kunnen laten lopen. We moeten naar een plaats gaan waar veel van die honden komen en ze een voor een afslachten.' Mijn ogen staan kil, maar mijn hart en hoofd kolken. 'We kunnen er een paar meenemen om vervolgens ons eigen wapen te ontwikkelen. Het is onmogelijk dat zij geen zwakheden in hun systeem hebben. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.' De intelligentie van die rothonden verrast me en dat verontrust me zeer. Ineens gooit Abigail haar mening in de groep. Mijn mond valt open van verontwaardiging. 'Ze zijn genadeloos en ze zullen niet rusten voor ze ons uitgeroeid hebben. Moeten wij nu lijdzaam toekijken hoe deze familie afgeslacht wordt?! Ze kennen geen genade. De enige optie die over blijft is vuur met vuur bestrijden.' En ik stop het magazijn weer terug in mijn wapen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kenneth - Weerwolf
    "Daar verschillen we dan duidelijk van mening," zei ik met een vriendelijke glimlach, "Als zij ons met rust laten, vind ik dat wij ze ook met rust moeten laten." Maar gelijk dacht ik aan de roedel, die overduidelijk een aanslag aan het voorbereiden waren.
    "Maarja, het is duidelijk dat iedereen daar anders over denkt," zei ik hoofdschuddend, "Ik volg het allemaal niet meer zo, ik denk dat ik me straks ook in het gesprek ga verdiepen, dan weet ik in ieder geval wat het plan is. Is er vanavond niet een vergadering van de stamoudsten? Daar kunnen we gemakkelijk bij glippen."

    Ashwin - Vampier
    Ik knikte instemmend, "En ik vind ook dat een of twee van ons hun gebied moet doorzoeken op gevangen genomen vampiers."
    Als ze een paar van ons gevangen hielden, zouden we ze zo snel mogelijk daar vandaan moeten halen.
    "Ik zou de taak best op me willen nemen, maar niet in mijn eentje."

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 18:44 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    'Weet je het zeker? het kan gevaarlijk zijn' verbaasd keek ik naar Ashwin 'Maar als ze echt iemand hebben, dan zal ik willen helpen. Deze clan is als een familie voor me' ik slikte even en keek het groepje aan 'Als we daarvoor wolven moeten uitroeien' meteen sprong een beeld voor me, jankend van de pijn eeen stel wolven voor me. Smekend om genade 'Dan zal ik daar geen moeite voor hebben, natuurlijk ben ik niet anders dan derest dus wie zou er allemaal meewillen? dan kunnen we kijken wie Ashwin het geschikst vind' met en glimlach eindigde ik mijn korte toepspraakje.


    Trust me. I'm the doctor

    Sam, er was reactie op groepje waar jouw gassie bij staat :'D Van Abigail.
    Lol sorry, was misschien onduidelijk ^^,

    Abigail. ~ Vampire.
    Ze stopte met het vijlen van haar nagels en keek naar het groepje dat zich gevormd had. Ze had al het idee dat er af en toe iemand verdween van de clan,maar het waren meestal leden geweest die niet al te viel opvielen en daarom was het haar minder opgevallen.. Abigail had geen zin in conflicten maar als ze zo graag wraak wilden waarom ontvoerden ze dan niet een van die honden en amrtelden die? Van het vredespact was toch niks meer over. Ze uchtte en keek anar het groepje. ,,Waarom laten jullie het niet gewoon? Als wij ze aanvallen lokt dat weer een reactie uit, zo blijven we doorgaan tot beiden clans haast uitgeroeid zijn of de sterkste wint, maar het is niet zeker dta wij dat zouden zijn.''

    Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    ,,Dat is inderdaad wel duidelijk, en volgens mij wel ja.'' ze grijnste schattig naar hem. ,,Ben best benieuwd, laten we het doen, anders komen we nooit wat te weten.'' zei ze, ze konden er misschien voor gestraft worden maar het maakte haar niks uit, haar nieuwsgierigheid won het.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hu,dat stond er net togh al? of word ik gek :8

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 18:54 ]


    Trust me. I'm the doctor