• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    OMFG die gast is sexy :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Progeny schreef:
    Haha ik ben nog steeds alleen.(':
    Nou, ik kan niet wachten tot we eindelijk gaan beginnen joh.:9~


    Haha, als je alleen blijft maak ik zelf ook wel een mens aan. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Haha, als je alleen blijft maak ik zelf ook wel een mens aan. (:


    Oh daar hoef je geen moeite voor te doen hoor, ik vind het niet erg. (: Tenzij je dat zelf graag wilt natuurlijk, dan houd ik je niet tegen!:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Oh daar hoef je geen moeite voor te doen hoor, ik vind het niet erg. (: Tenzij je dat zelf graag wilt natuurlijk, dan houd ik je niet tegen!:'D


    Maakt mij echt niet uit, en dan heb je iig nog een mede-mens (:

    En OhmyfreakingGod, ik haat het om die -PlaatsScheldwoord-beginpost aan te passen. M'n iPod scrollt -PlaatsScheldwoord-sloom, en het is zo onduidelijk met al die BB-codes.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Maakt mij echt niet uit, en dan heb je iig nog een mede-mens (:

    En OhmyfreakingGod, ik haat het om die -PlaatsScheldwoord-beginpost aan te passen. M'n iPod scrollt -PlaatsScheldwoord-sloom, en het is zo onduidelijk met al die BB-codes.


    Hahahahah, hoezo kun je niet op de computer dan?D: En wat moet je aanpassen?:'D
    Trouwens, wanneer gaan we beginnen? Kan niet meer wachten lol.D:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Hahahahah, hoezo kun je niet op de computer dan?D: En wat moet je aanpassen?:'D
    Trouwens, wanneer gaan we beginnen? Kan niet meer wachten lol.D:


    De laptop is nog niet thuis (:
    En ik moet steeds de namen veranderen.

    Enneuh.. Als jullie heel graag vanavond al willen beginnen vind ik het best.
    Like.. Ik haal toch al een 1 voor m'n bio, like it cares :'P
    En om ak maak ik me geen zorgen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    De laptop is nog niet thuis (:
    En ik moet steeds de namen veranderen.

    Enneuh.. Als jullie heel graag vanavond al willen beginnen vind ik het best.
    Like.. Ik haal toch al een 1 voor m'n bio, like it cares :'P
    En om ak maak ik me geen zorgen.


    Pfahaha, neeeeee, ik sta erop dat jij begint wanneer je wilt. Jij bent de baas hiero.(krul)


    everything, in time

    Niet letten op dit bericht ;3 Ik neem gewoon even een abo op dit topic ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Progeny schreef:
    (...)

    Pfahaha, neeeeee, ik sta erop dat jij begint wanneer je wilt. Jij bent de baas hiero.(krul)


    Whaoah, -MaaktRaarGeluid-
    Ik slaap toch heel laat, dus wat mij betreft kunnen we zo wel beginnen, like.. Genoeg joiners (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Whaoah, -MaaktRaarGeluid-
    Ik slaap toch heel laat, dus wat mij betreft kunnen we zo wel beginnen, like.. Genoeg joiners (:


    Yaay! Ik zal wachten!:Y) Oh wacht kut, ik moet om half 10 weg. Nouja, dan zal ik proberen mee te doen op mijn iPod.:"D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Yaay! Ik zal wachten!:Y) Oh wacht kut, ik moet om half 10 weg. Nouja, dan zal ik proberen mee te doen op mijn iPod.:"D


    Ik waarschuw: het is vreselijk.
    Nouja, het kan ook aan mijn internet liggen. Maar het typt niet zo snel, yk.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Ik waarschuw: het is vreselijk.
    Nouja, het kan ook aan mijn internet liggen. Maar het typt niet zo snel, yk.


    Ghaha, ik zal het proberen. Als ik niet meer reageer, dan heb ik uit frustratie dat ding weggegooid.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ghaha, ik zal het proberen. Als ik niet meer reageer, dan heb ik uit frustratie dat ding weggegooid.:'D


    Haha, ik zal het in m'n achterhoofd houden :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dudies, kunnen we niet beter morgenmiddag beginnen? De meerderheid gaat/is offline omdat het al laat wordt (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Dudies, kunnen we niet beter morgenmiddag beginnen? De meerderheid gaat/is offline omdat het al laat wordt (:


    Ehm ik denk het? Maar ik heb van 6 tot 9 stage.:3


    everything, in time