• Weetje... Ik vind altijd dat in de boeken mensen te blij zijn dat ze van Voldie af zijn. Ik bedoel maar:

    1. Als hij er niet was geweest, was Harry niet popi, had hij cho chang niet gezoend, was ginny geen fan van hem geweest en met hem getrouwd en die vreselijke kinderen hebben gekregen, was Hermelien in het 1e boek niet zo geobsedeerd door hem was geweest en geen vrienden met hem was geworden, same voor Ron en had hij nooit zo'n awesome litteken!!!!! =D
    2. Perkamentus had hierdoor iets te doen en versleet ie niet zijn dagen achter een bureau maar ging hij ook eens 'n keertje dood.
    3. Dan was AWESOMEBellatrix niet zo awesome.
    4. Dan kon Foppe geen haatlied aan Voldie schrijven.
    5. Dan waren de Huiselfen nooit bevrijd geweest.
    6. Dan was Marcel nooit 'dapper' geworden.
    7. Dan waren er geen high-fashion Dooddoeners meer x"3
    8. Dan was deze geweldige ringtone er niet: http://www.zedge.net/ringtones/673277/avada-kedavra-ringtone/

    See? Alleen maar postief =D

    Araluen schreef:
    (...)

    Cool toch? ;)


    Neh, dan moet iemand anders die rotzooi weer opruimen en ik en Harry zijn niet echt in de stemming :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Neh, dan moet iemand anders die rotzooi weer opruimen en ik en Harry zijn niet echt in de stemming :Y)


    Ey, daar hebben ze dan van die chagrijnige conciërges voor ;)
    Bovendien kan je Snapie wel chanteren met beelden uit de tijd dat hij nog een leerling op Zweinstein was x3

    Araluen schreef:
    (...)

    Ey, daar hebben ze dan van die chagrijnige conciërges voor ;)
    Bovendien kan je Snapie wel chanteren met beelden uit de tijd dat hij nog een leerling op Zweinstein was x3


    Okey, hij mag je school wel voor een dag terroriseren. Regel jij de conciërges?


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Okey, hij mag je school wel voor een dag terroriseren. Regel jij de conciërges?


    Yup. Hoop dat ze niet zo erg al los gegaan zijn op de bruggers die deze week corvé hebben, zodat ze al hun energie kunnen besteden aan het opruimen ;)

    Araluen schreef:
    (...)
    er was trouwens een 2e ballon, op de ene kant had voldie een hele wijde neus en op de andere kant had hij een nosejob x3


    xD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Araluen schreef:
    (...)

    Yup. Hoop dat ze niet zo erg al los gegaan zijn op de bruggers die deze week corvé hebben, zodat ze al hun energie kunnen besteden aan het opruimen ;)


    whahah lol. Ron en ik komen wel even kijken, zolang er maar beloofd word dat er niks gebeurt word met ons en dat we Voldies hoofd mogen gebruiken voor hockey *ziet Voldies hoofd al heen en weer vliegen*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BlackMagic schreef:
    (...)

    whahah lol. Ron en ik komen wel even kijken, zolang er maar beloofd word dat er niks gebeurt word met ons en dat we Voldies hoofd mogen gebruiken voor hockey *ziet Voldies hoofd al heen en weer vliegen*


    Ok ^^
    Maar vermoord Voldie niet he? :@

    Araluen schreef:
    (...)

    Ok ^^
    Maar vermoord Voldie niet he? :@


    Hij is toch al voor 87,5% dood +_+


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Hij is toch al voor 87,5% dood +_+


    Exact de reden waarom hij niet nog meer dood mag gaan ^-^

    Araluen schreef:
    (...)

    Exact de reden waarom hij niet nog meer dood mag gaan ^-^


    Je hebt geluk gehad, Voldie is nog net niet dood. Hij is maar dood voor 99.9% dus je hebt nog 0.1% leven dat in hem zit;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BlackMagic schreef:
    (...)

    Je hebt geluk gehad, Voldie is nog net niet dood. Hij is maar dood voor 99.9% dus je hebt nog 0.1% leven dat in hem zit;)


    Lucky me ^^

    BlackMagic schreef:
    (...)

    Je hebt geluk gehad, Voldie is nog net niet dood. Hij is maar dood voor 99.9% dus je hebt nog 0.1% leven dat in hem zit;)


    *Begint volop te volleyballen met voldies hoofd* woeps, nu nog maar 0,05% 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    *Begint volop te volleyballen met voldies hoofd* woeps, nu nog maar 0,05% 0.0


    *gaat basketballen met Voldies hoofd*
    Shit! Nu nog maar 0.02 Hihi:X


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BlackMagic schreef:
    (...)

    *gaat basketballen met Voldies hoofd*
    Shit! Nu nog maar 0.02 Hihi:X


    *gaat cheerleaden met voldies hoofd als pompoms* 0.01 over ^^
    Die gaat intact blijven (duivel)

    Araluen schreef:
    (...)

    *gaat cheerleaden met voldies hoofd als pompoms* 0.01 over ^^
    Die gaat intact blijven (duivel)

    Wacht, ideetje!
    *Haalt krachten uit the stone of darkness*
    Ik maak hem wel weer wat beter!
    *Voldie word weer voor 12,5% beter*
    Jeeeeeeeej! Voetbaltoernooi! Ik roep de rest (yeah)
    *stopt krachten weer terug in the stone of darkness*

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 11:17 ]


    Happy Birthday my Potter!