• Ik wil lezen! (aa)
    ^ Harry Potter Story
    ^ Géen andere persoon als hoofdpersonage; Dus liefst niet zoiets als dit: Er komt iemand nieuw, ze wordt verliefd op Harry, Ron, ... -Jeweetwel^^- Dussss, de normale personages (:

    So, show me your story!


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik ga er zometeen nog 1 maken over Ron.
    Maar ondertussen zou ik bij de stories van BloodyGum kijken. En op het profiel van Stuffie staan een aantal hp verhalenlinks;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien eentje over de kinderen van Harry Potter? Ook niet heel erg nieuw...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    The road, to myself {Hogwarts}

    Enora Riddle, als schuilnaam heet ze Helena Lone. Niemand zal ooit mogen weten dat zij de dochter is van Voldemort. Behalve Dumbledore, hij weet dit al sinds hij haar opving op Hogwarts. Hij heeft beloofd om dit aan niemand te vertellen. Omdat Enora dat wil, maar ook omdat Enora gevaar loopt.

    Voldemort is al jaren lang opzoek naar zijn dochter. Toen Enora geboren werd heeft Voldemort haar moeder vermoord. Voldemort wou hetzelfde met Enora doen, maar Dumbledore was op het juiste moment op de juiste plek. Hij wou een bezoek brengen aan de moeder van Enora, om haar te feliciteren met haar kind. Dumbledore heeft Enora toen gered. En meegenomen.

    Iedereen kent dit verhaal wel in de toverwereld. Maar wat niemand weet is dat Dumbledore, Enora zelf gehouden heeft. Dumbledore heeft zonder dat ook maar iemand het wist Enora zelf opgevoed. Enora weet weinig over haar verleden want Dumbledore vertelt hier liever niet over. Nu is Enora 15 en wil ze dolgraag naar Hogwarts. Dat wou ze al veel eerder alleen mocht het niet van Dumbledore. Nu hebben ze een deal gesloten. Enora mag naar Hogwarts, als ze niemand verteld wie ze echt is.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Titel: ''As brave as a lion''
    Wie?: Ron Wemel (Ron Weasley uit de Harry Potter trilogie)
    Samenvatting: Vanessa Bingley is misschien wel de krachtigste heks die er momenteel bestaat, zonder dat ze daar vanaf weet. Vanessa stamt af van de magische heerser Goderic Griffoendor. Alleen hebben haar ouders dit haar nooit verteld, sterker nog...Vanessa weet geen eens dat ze kan toveren. Dat Vanessa anders is dan andere meiden van haar leeftijd, daar was ze wel allang achter. Vanessa kan met leeuwen praten, kan vuur maken zonder lucifers en kan dingen laten zweven. Wanneer Vanessa dan toch vijftien jaar oud is, vertrekt ze naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus waar ze vier afdelingen hebben: Griffoendor, Zwadderich, Ravenklauw en Huffelpuf. Vanessa word ingedeeld zoals al verwacht werd in Griffoendor, wat een teken voor haar moed is. Ze krijgt gelijk vrienden en haar vriendschap met Harry, Hermelien en de familie Wemel groeit al snel uit tot iets sterks. Maar dan komt Vanessa achter haar verleden te weten en raakt ze in paniek, kan ze de hoeveelheid toverkracht die ze heeft wel in orde houden? Ondertussen worden de lessen op school zwaarder en staat Vanessa er grotendeels alleen voor. Maar Ron is vast besloten om haar te helpen met de keuzes die ze maakt.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.