• Weetje... Ik vind altijd dat in de boeken mensen te blij zijn dat ze van Voldie af zijn. Ik bedoel maar:

    1. Als hij er niet was geweest, was Harry niet popi, had hij cho chang niet gezoend, was ginny geen fan van hem geweest en met hem getrouwd en die vreselijke kinderen hebben gekregen, was Hermelien in het 1e boek niet zo geobsedeerd door hem was geweest en geen vrienden met hem was geworden, same voor Ron en had hij nooit zo'n awesome litteken!!!!! =D
    2. Perkamentus had hierdoor iets te doen en versleet ie niet zijn dagen achter een bureau maar ging hij ook eens 'n keertje dood.
    3. Dan was AWESOMEBellatrix niet zo awesome.
    4. Dan kon Foppe geen haatlied aan Voldie schrijven.
    5. Dan waren de Huiselfen nooit bevrijd geweest.
    6. Dan was Marcel nooit 'dapper' geworden.
    7. Dan waren er geen high-fashion Dooddoeners meer x"3
    8. Dan was deze geweldige ringtone er niet: http://www.zedge.net/ringtones/673277/avada-kedavra-ringtone/

    See? Alleen maar postief =D

    gahahaha awesome post :P totally agree! xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    The orde doet me niks want ik hoor zelf bij de orde. Perkie is lief tegen me want hij is mijn opa. ik ben niet bang voor spinnen.

    Je bent voldie, nagini en de dooddoeners vergeten ^^

    Voldie's hoofd is leuk om mee te voetballen trouwens ^_^


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Voldie's hoofd is leuk om mee te voetballen trouwens ^_^



    en daar denk jij over na?:O


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    en daar denk jij over na?

    En dan heb jij het over een van de reacties op het topic van degene die vandaag een ballon waarmee met stift het hoofd van Voldie en de tekst 'Voldie 4 president' heeft gemaakt, de hele dag in haar kluisje heeft gedaan, mee naar huis had genomen en erg teleurgesteld was dat dat ding in de fietstas ontploft was? x"3

    MissAthena schreef:
    (...)


    en daar denk jij over na?:O


    Had lol met BlackMagic.......................... lang verhaal. We doen het best vaak! Harry en Ron tegen ik en BlackMagic en dan is er commentaar van Leo, die Hermelien ontvlucht................


    Happy Birthday my Potter!

    Araluen schreef:
    (...)
    En dan heb jij het over een van de reacties op het topic van degene die vandaag een ballon waarmee met stift het hoofd van Voldie en de tekst 'Voldie 4 president' heeft gemaakt, de hele dag in haar kluisje heeft gedaan, mee naar huis had genomen en erg teleurgesteld was dat dat ding in de fietstas ontploft was? x"3


    Lol! xD


    Happy Birthday my Potter!

    MissWanda schreef:
    Eigenlijk heb je wel gelijk ^^


    geniaal xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Had lol met BlackMagic.......................... lang verhaal. We doen het best vaak! Harry en Ron tegen ik en BlackMagic en dan is er commentaar van Leo, die Hermelien ontvlucht................


    Jaahhh dat is super! *denkt dromerig terug aan de paar minuten geleden dat we op de Shoutbox met Voldi's hoofd zijn gaan voetballen en basketballen*
    Mooie tijd.... mooie tijd!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Araluen schreef:
    (...)
    En dan heb jij het over een van de reacties op het topic van degene die vandaag een ballon waarmee met stift het hoofd van Voldie en de tekst 'Voldie 4 president' heeft gemaakt, de hele dag in haar kluisje heeft gedaan, mee naar huis had genomen en erg teleurgesteld was dat dat ding in de fietstas ontploft was? x"3


    Whahah dikke lol! xD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whahah dikke lol!

    er was trouwens een 2e ballon, op de ene kant had voldie een hele wijde neus en op de andere kant had hij een nosejob x3

    i loooove voldie. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Araluen schreef:
    (...)
    Je bent voldie, nagini en de dooddoeners vergeten ^^


    Nou kijk voldie is mijn oom. En nagini is dus de slang van Voldie. Dus denk je dat voldie zijn slang op zijn eigne nichtje af ga sturen. En de dooddoeners doen mij niks omdat ik het nichtje van voldie ben :)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is zo hard waar ...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    en als hij er niet was geweest, van welke "schurk" moets ik dan fan zijn? ;o

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 13:10 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.