Weetje... Ik vind altijd dat in de boeken mensen te blij zijn dat ze van Voldie af zijn. Ik bedoel maar:
1. Als hij er niet was geweest, was Harry niet popi, had hij cho chang niet gezoend, was ginny geen fan van hem geweest en met hem getrouwd en die vreselijke kinderen hebben gekregen, was Hermelien in het 1e boek niet zo geobsedeerd door hem was geweest en geen vrienden met hem was geworden, same voor Ron en had hij nooit zo'n awesome litteken!!!!!
2. Perkamentus had hierdoor iets te doen en versleet ie niet zijn dagen achter een bureau maar ging hij ook eens 'n keertje dood.
3. Dan was AWESOMEBellatrix niet zo awesome.
4. Dan kon Foppe geen haatlied aan Voldie schrijven.
5. Dan waren de Huiselfen nooit bevrijd geweest.
6. Dan was Marcel nooit 'dapper' geworden.
7. Dan waren er geen high-fashion Dooddoeners meer x"3
8. Dan was deze geweldige ringtone er niet: http://www.zedge.net/ringtones/673277/avada-kedavra-ringtone/
See? Alleen maar postief
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Voldie 4 president
Voldie 4 president - Lectuur en literatuur
-
12 feb 2011 - 17:1617 feb 2011 - 13:11
Oke oke heel stiekem heb je gelijk.
En zonder Voldie was Fred niet zo amazing cool geweest."Ignite, my love. Ignite."
17 feb 2011 - 13:1117 feb 2011 - 14:12ghehe, ik denk dat harry toch liever gewoon 'normaal' was geweest, en dan had hij bovendien nog zijn ouders gehad en was ie niet bij die k*tDursleys opgegroeit.
Real friends are hard to find, but even harder to keep.
17 feb 2011 - 15:18Nou kijk voldie is mijn oom. En nagini is dus de slang van Voldie. Dus denk je dat voldie zijn slang op zijn eigne nichtje af ga sturen. En de dooddoeners doen mij niks omdat ik het nichtje van voldie ben
Fout!! Voldie is al míjn oom!! x317 feb 2011 - 15:21Araluen schreef:
(...)
Fout!! Voldie is al míjn oom!! x3
Blijkbaar zijn we dan familie."Ignite, my love. Ignite."
17 feb 2011 - 15:2317 feb 2011 - 15:30Tricia schreef:
(...)
Nou kijk voldie is mijn oom. En nagini is dus de slang van Voldie. Dus denk je dat voldie zijn slang op zijn eigne nichtje af ga sturen. En de dooddoeners doen mij niks omdat ik het nichtje van voldie ben
Nagini van mijn verhaal -ff reclame maken- is de dochter van VOLDIE HAHAHA! >
EN IK BEN Né's zusje[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:31 ]
=
17 feb 2011 - 16:06Peanutxhead schreef:
(...)
Nagini van mijn verhaal -ff reclame maken- is de dochter van VOLDIE HAHAHA! >
EN IK BEN Né's zusje
Na-ah. Wij zijn sámen Ne's zusje ^^17 feb 2011 - 16:13Araluen schreef:
(...)
Na-ah. Wij zijn sámen Ne's zusje ^^
Yeaay
Nagini ; Dat kan ik er echt wel bij hebben nog meer familie =.=
Wij ; YEAAAAAAY -wuiven-=
17 feb 2011 - 16:15Dus als ik het goed begrijp zijn jullie allemaal familie van een lelijke idioot zonder neus die BlackMagic en ik gebruiken voor voetbal en basketbal
Happy Birthday my Potter!
17 feb 2011 - 16:29BloodyGum schreef:
Dus als ik het goed begrijp zijn jullie allemaal familie van een lelijke idioot zonder neus die BlackMagic en ik gebruiken voor voetbal en basketbal
Correctie: Wij zijn allemaal famlie van een lelijke idioot zonder neus die BlackMagic en jij gebruiken voor voetbal en basketbal...
DIE WEL PRESIDENT GAAT WORDEN OMDAT IE ZO AWESOME IS!!!17 feb 2011 - 16:31Araluen schreef:
(...)
Correctie: Wij zijn allemaal famlie van een lelijke idioot zonder neus die BlackMagic en jij gebruiken voor voetbal en basketbal...
DIE WEL PRESIDENT GAAT WORDEN OMDAT IE ZO AWESOME IS!!!
Maar alleen van Voldiewol landHappy Birthday my Potter!
17 feb 2011 - 16:32BloodyGum schreef:
(...)
Maar alleen van Voldiewol land
Maarmaarmaar...
Zelfs geen president van mijn school??
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO17 feb 2011 - 16:35Araluen schreef:
(...)
Maarmaarmaar...
Zelfs geen president van mijn school??
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Hij richt daar waarschijnlijk te veel schade aan, dus dat lijkt me niet zo verstandigHappy Birthday my Potter!
17 feb 2011 - 16:36