• Weetje... Ik vind altijd dat in de boeken mensen te blij zijn dat ze van Voldie af zijn. Ik bedoel maar:

    1. Als hij er niet was geweest, was Harry niet popi, had hij cho chang niet gezoend, was ginny geen fan van hem geweest en met hem getrouwd en die vreselijke kinderen hebben gekregen, was Hermelien in het 1e boek niet zo geobsedeerd door hem was geweest en geen vrienden met hem was geworden, same voor Ron en had hij nooit zo'n awesome litteken!!!!! =D
    2. Perkamentus had hierdoor iets te doen en versleet ie niet zijn dagen achter een bureau maar ging hij ook eens 'n keertje dood.
    3. Dan was AWESOMEBellatrix niet zo awesome.
    4. Dan kon Foppe geen haatlied aan Voldie schrijven.
    5. Dan waren de Huiselfen nooit bevrijd geweest.
    6. Dan was Marcel nooit 'dapper' geworden.
    7. Dan waren er geen high-fashion Dooddoeners meer x"3
    8. Dan was deze geweldige ringtone er niet: http://www.zedge.net/ringtones/673277/avada-kedavra-ringtone/

    See? Alleen maar postief =D

    Oke oke heel stiekem heb je gelijk.

    En zonder Voldie was Fred niet zo amazing cool geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hail Voldie!


    "I shut my eyes in order to see.'

    ghehe, ik denk dat harry toch liever gewoon 'normaal' was geweest, en dan had hij bovendien nog zijn ouders gehad en was ie niet bij die k*tDursleys opgegroeit. (A)


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Nou kijk voldie is mijn oom. En nagini is dus de slang van Voldie. Dus denk je dat voldie zijn slang op zijn eigne nichtje af ga sturen. En de dooddoeners doen mij niks omdat ik het nichtje van voldie ben

    Fout!! Voldie is al míjn oom!! x3

    Araluen schreef:
    (...)
    Fout!! Voldie is al míjn oom!! x3


    Blijkbaar zijn we dan familie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeh O.o
    Maar waag het niet om Né tegen mij op te zetten (huil)

    Tricia schreef:
    (...)

    Nou kijk voldie is mijn oom. En nagini is dus de slang van Voldie. Dus denk je dat voldie zijn slang op zijn eigne nichtje af ga sturen. En de dooddoeners doen mij niks omdat ik het nichtje van voldie ben :)


    Nagini van mijn verhaal -ff reclame maken- is de dochter van VOLDIE HAHAHA! >:3

    EN IK BEN Né's zusje =3

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:31 ]


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Nagini van mijn verhaal -ff reclame maken- is de dochter van VOLDIE HAHAHA! >:3

    EN IK BEN Né's zusje =3


    Na-ah. Wij zijn sámen Ne's zusje ^^

    Araluen schreef:
    (...)

    Na-ah. Wij zijn sámen Ne's zusje ^^


    Yeaay =D

    Nagini ; Dat kan ik er echt wel bij hebben nog meer familie =.=
    Wij ; YEAAAAAAY -wuiven-


    =

    Dus als ik het goed begrijp zijn jullie allemaal familie van een lelijke idioot zonder neus die BlackMagic en ik gebruiken voor voetbal en basketbal :|


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Dus als ik het goed begrijp zijn jullie allemaal familie van een lelijke idioot zonder neus die BlackMagic en ik gebruiken voor voetbal en basketbal :|


    Correctie: Wij zijn allemaal famlie van een lelijke idioot zonder neus die BlackMagic en jij gebruiken voor voetbal en basketbal...
    DIE WEL PRESIDENT GAAT WORDEN OMDAT IE ZO AWESOME IS!!! =D

    Araluen schreef:
    (...)

    Correctie: Wij zijn allemaal famlie van een lelijke idioot zonder neus die BlackMagic en jij gebruiken voor voetbal en basketbal...
    DIE WEL PRESIDENT GAAT WORDEN OMDAT IE ZO AWESOME IS!!! =D

    Maar alleen van Voldiewol land ;)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)
    Maar alleen van Voldiewol land ;)


    Maarmaarmaar...
    Zelfs geen president van mijn school??
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (huil)

    Araluen schreef:
    (...)

    Maarmaarmaar...
    Zelfs geen president van mijn school??
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (huil)


    Hij richt daar waarschijnlijk te veel schade aan, dus dat lijkt me niet zo verstandig :P


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Hij richt daar waarschijnlijk te veel schade aan, dus dat lijkt me niet zo verstandig :P


    Cool toch? ;)