• Een paar weken terug was mijn vriend in Trapie af (ons stam cafe) en toen kwam B gewoon bij hem op schoot zitten,Omdat een andere jongen bij haar in haar shirt keek.
    Maar ik wil dat niet ik wil niet dat andere meisjes bij mijn vriend op schoot gaan zitten,Kijk voor Brit heeft het geen betekenis en voor mijn vriend ook niet maar voor mij wel,Ik vind dat je dat niet toelaat als je een relatie heb.
    Ik heb hem dat gezegt en toen vond hij dat ik me niet zo moest aanstellen O.O"
    Pff ik kan er echt om janken gewoon

    Praten heb ik gedaan alleen hij zegt iedere keer van ja het heeft geen betekenis en ze wil alleen maar bescherming maar ze loopt zelf de hoer uit te hangen ze zoent met elke jongen die ze tegen komt om zo maar even te zeggen.
    Ze loopt allemaal dingen te zeggen die niet waar zijn dat ze mishandelt word door haar ouders en dat ze uit huis geplaatst worden.
    Toen had een vriendin van mij dat aan haar ouders gevraagd of dat waar was maar die ouders wisten nergens iets vanaf,Maar ze liep vanmiddag wel heel zielig te doen tegen mijn vriend en te janken bij hem :'(

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 21:58 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou het niet erg vinden als ik een vriend had en er zit een ander meisje op zijn schoot. Als ze elkaar dan gaan 'betasten' wordt het wel een andere zaak maar als ze gewoon normaal zitten zou ik er geen problemen mee hebben.
    De reden daarvoor: ik zit altijd graag op schoten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zit altijd bij iedereen op schoot.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voiceless schreef:
    Ik zou echt helemaal gek worden van jaloezie.
    Onzeker kakkindje


    Your make-up is terrible

    Speaker schreef:
    Ik zou er zelf niet zo heel veel problemen mee hebben, maar als jij dat wel hebt dan moet hij daar wel rekening mee houden vind ik. Hoe zou hij 't vinden als jij steeds bij andere jongens op schoot zou kruipen? Vraag hem dat. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou dat ook niet pikken.


    -

    mischien logen die ouders...?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.