• Een paar weken terug was mijn vriend in Trapie af (ons stam cafe) en toen kwam B gewoon bij hem op schoot zitten,Omdat een andere jongen bij haar in haar shirt keek.
    Maar ik wil dat niet ik wil niet dat andere meisjes bij mijn vriend op schoot gaan zitten,Kijk voor Brit heeft het geen betekenis en voor mijn vriend ook niet maar voor mij wel,Ik vind dat je dat niet toelaat als je een relatie heb.
    Ik heb hem dat gezegt en toen vond hij dat ik me niet zo moest aanstellen O.O"
    Pff ik kan er echt om janken gewoon

    Praten heb ik gedaan alleen hij zegt iedere keer van ja het heeft geen betekenis en ze wil alleen maar bescherming maar ze loopt zelf de hoer uit te hangen ze zoent met elke jongen die ze tegen komt om zo maar even te zeggen.
    Ze loopt allemaal dingen te zeggen die niet waar zijn dat ze mishandelt word door haar ouders en dat ze uit huis geplaatst worden.
    Toen had een vriendin van mij dat aan haar ouders gevraagd of dat waar was maar die ouders wisten nergens iets vanaf,Maar ze liep vanmiddag wel heel zielig te doen tegen mijn vriend en te janken bij hem :'(

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 21:58 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou dat denk ik ook niet leuk vinden ja..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Nou als je weet dat zij en hij er niks mee bedoelen dan is dat toch een geruststelling? Ik zat ook wel eens met m'n dikke reet puur voor de fun bij een jongen op schoot :'D Ik denk dat het gewoon ouwehoeren is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou er zelf niet zo heel veel problemen mee hebben, maar als jij dat wel hebt dan moet hij daar wel rekening mee houden vind ik. Hoe zou hij 't vinden als jij steeds bij andere jongens op schoot zou kruipen? Vraag hem dat. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil je niet bang maken, maar dat had ik ook. Alleen mijn vriend liep hand in hand met zijn 'beste vriendin'. En nee hoor, het betekende niets. Juist ja, nu het uit tussen ons uit is zijn hun een stel :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou het niet zo erg vinden, eigenlijk. Ik zou mijn vriend én mijn vriendin vertrouwen en als ze later iets krijgen: Okeé da's kut.

    Maar 9 van de 10 keer is het onschuldig joh :')


    Hope goes lost but never dies.

    ik zou dat eigelijk niet pikken, maar als ik dan bekijk wat ik zelf allemaal doe ? ;$ ik geef jongens ook gewoon knuffels enzo, als mijn vriendje er bij staat, terwijl hij nooit een ander meisje aanraakt. nouja als hij er problemen mee heeft mag hij het gerust zeggen en dat stop ik gelijk met knuffelen van andere jongens. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Ik zou echt helemaal gek worden van jaloezie.
    Onzeker kakkindje


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik zou echt helemaal gek worden van jaloezie.
    Onzeker kakkindje



    Geloof me zo voel ik me ook.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind niet dat je je aanstelt. Ik zou ook niet willen dat er andere meisjes op mijn vriend zijn schoot zitten hoor. (cat)
    Praat er eens over met hem? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Somers schreef:
    Ik zou dat denk ik ook niet leuk vinden ja..


    It ain't broke, so don't fix it.

    reyon schreef:
    Ik vind niet dat je je aanstelt. Ik zou ook niet willen dat er andere meisjes op mijn vriend zijn schoot zitten hoor. (cat)
    Praat er eens over met hem? (:


    Heb ik gedaan alleen hij zegt iedere keer van ja het heeft geen betekenis en ze wil alleen maar bescherming maar ze loopt zelf de hoer uit te hangen ze zoent met elke jongen die ze tegen komt om zo maar even te zeggen.
    Ze loopt allemaal dingen te zeggen die niet waar zijn dat ze mishandelt word door haar ouders en dat ze uit huis geplaatst worden.
    Toen had een vriendin van mij dat aan haar ouders gevraagd of dat waar was maar die ouders wisten nergens iets vanaf,Maar ze liep vanmiddag wel heel zielig te doen tegen mijn vriend en te janken bij hem :'(


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou het ook echt niet leuk vinden als er andere meisjes op mijn vriend zn schoot gaan zitten. Als ik dat zie sla ik dr gelijk van m af.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik snap idd dat je dat erg vind.. hmm, ik vind het heel moeilijk je advies te geven hierbij, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt namelijk =(


    ars moriendi

    Somers schreef:
    Ik zou dat denk ik ook niet leuk vinden ja..


    Never forget the things that make you smile

    Nou dat klinkt niet bepaald leuk. (cat) Wat een @#!Kind!
    Als ik jou was zou ik ook zo doen, want je hebt volkomen gelijk en je stelt je echt niet aan!
    Praat er nog een paar keer over met je vriend en maak hem duidelijk dat ze zich zit aan te stellen en dat het niet normaal is dat ze op z'n schoot gaat zitten etc. :S ik bedoel kom op zeg jullie zijn toch bij elkaar??
    En als hij niet naar je wil luisteren, geeft hij volgens mij niet echt veel om je. Maargoed ik ken hem niet en weet natuurlijk niet wat voor persoon hij is.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!