• De stelling van vandaag luidt:
    Leeftijdsgrenzen zijn enkel vooroordelen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens, hoe kun je nou beslissen of er iemand wel of niet tegen kan. Misschien is het beter als ze zullen zeggen: Af te raden aan kinderen onder de ...

    Mijn mening geld trouwens alleen voor films!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 13:09 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet mee eens, it's that simple, sommige kunnen misschien wel tegen dingen maar het kan ook zijn dat ze er wel last van krijgen, bijv nachtmerries, etc.. klinkt misschien vreemd maar het is wel zo, en beter voorkomen dan genezen zal ik maar zeggen :Y)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 0:09 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Oneens. Die dingen zijn wetenschappelijk aangetoond, ookal is het maar de gemiddelde leeftijd. Er zijn kinderen op die leeftijd die er alsnog niet klaar voor zijn, maar ook kinderen die er allang klaar voor zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik weet zeker dat al die andere kinderen die zich volwassen voelen nu allemaal eens gaan zeggen =')
    Leeftijdsgrenzen zijn er met een reden en voor jouw veiligheid. Dat is geen vooroordeel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind van niet. Er zijn nog kinderen die op een bepaalde leeftijd er niet klaar voor zijn.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Neen. Velen denken al gauw dat ze volwassener zijn dan ze ook effectief zijn (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nou leeftijdgrenzen heeft ook met drank te maken toch? Dat vind ik eigenlijk dat ze dat moeten verhogen naar 20 maargoed.
    Maar voor films enzo vind ik dat sommige er al klaar voor zijn en sommige niet. Het hangt van de leeftijd en van het kind af.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oneens,je weet dat iemand van 11 niet het zelfde kan hebben/hoort te kunnen hebben als iemand van 18. Het is een vorm van bescherming.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, het heeft een reden lijkt me :')


    -

    Nee ook niet mee eens
    bijv voor een film 18+ en je bnt 14 ofz
    ENje kiest zelf voor om heen te gaan vind ik dt ze je moeten laten gaan
    Dan ishet je eigenschuld alsje weetik veel wat hb

    Bijv. drinken vindt ik het anders idd beter naarde 20 het is gewoon niet goed voorje ontwikkeling


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Ik ben het er niet mee eens, want die grenzen zijn om de jongeren pas op de juiste leeftijd iets te kunnen laten lezen. Dus is het goed om die leeftijdsbegrenzing te hebben.


    Maar wel is de vraag, in de biebliotheek is er toch ook geen leeftijdsbegrenzing op bepaalde boeken?


    Ligt and Darkness are both very different..

    vrssierra schreef:
    Nee ook niet mee eens
    bijv voor een film 18+ en je bnt 14 ofz
    ENje kiest zelf voor om heen te gaan vind ik dt ze je moeten laten gaan
    Dan ishet je eigenschuld alsje weetik veel wat hb

    Bijv. drinken vindt ik het anders idd beter naarde 20 het is gewoon niet goed voorje ontwikkeling

    Ja en dan krijgt dat kind van 14 een trauma, klaagt de bioscoop aan, bioscoop moet een grote boete betalen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Assassin schreef:
    Oneens. Die dingen zijn wetenschappelijk aangetoond, ookal is het maar de gemiddelde leeftijd. Er zijn kinderen op die leeftijd die er alsnog niet klaar voor zijn, maar ook kinderen die er allang klaar voor zijn.

    Assassin schreef:
    Oneens. Die dingen zijn wetenschappelijk aangetoond, ookal is het maar de gemiddelde leeftijd. Er zijn kinderen op die leeftijd die er alsnog niet klaar voor zijn, maar ook kinderen die er allang klaar voor zijn.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Smeagol schreef:
    nou leeftijdgrenzen heeft ook met drank te maken toch? Dat vind ik eigenlijk dat ze dat moeten verhogen naar 20 maargoed.
    Maar voor films enzo vind ik dat sommige er al klaar voor zijn en sommige niet. Het hangt van de leeftijd en van het kind af.


    Van drank vind ik van niet daar moet gewoon 16 bij blijven. Je bent dan toch al bijna uitgegroeid en 20 is nogal oud. Trouwens een café zou dan ook ineens de helft van zijn omzet verliezen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 8:42 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain