• Ja, want als iemand aan jou vraagt: Wat maakt jou gelukkig?
    Dan zeggen de meeste : 'Als ik een miljoen win. Als mijn droom uit komt. Als ik dit krijg. Als dit er is.' Enz.
    Maar eigenlijk moeten wij genieten van de kleine dingen.
    Echt soms denk ik: Het lijkt wel een eeuw geleden.
    Bijvoorbeeld afgelopen week vrijdag. Zat ik met een stel vrienden allemaal om een tafel heen bij techniek. Het was super gezellig en dat lijkt nu een eeuw geleden. Zo zijn er wel meer dingen die ik echt zo erg mist.


    Dit is BTW geen aansporing om iemand boos te maken. Of iemand te beledigen. ik zeg niet dat iedereen zo is.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 15:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    I agree_O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je kan van kleine dingen genieten en ze echt zalig vinden.
    Maar daarom maken ze je toch nog niet ècht gelukkig?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou ik ben toch echt heel gelukkig met mijn mac, nu ik eindelijk een neuwe heb gehaald van het geld van de verzekering.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja. Is het niet normaal dat er bepaalde dingen zijn waar we gelukkig van worden? Ik word ook heel gelukkig van kleine dingen, maar als je mij die vraag stelt zal ik toch ook eerder een vergezocht antwoord geven. Simpelweg omdat ik dat nog niet heb en daar héél stiekem wel naar verlang. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik geniet van een mooi liedje of een geweldig boek. Maar dingen die mij echt gelukkig kunnen maken zal ik nooit krijgen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik geniet elke dag van mn boy. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Ik geef je gelijk.

    Ik hou van die momenten zoals ik met heel de familie bij elkaar ben, de klas waar ik in zit en gewoon mijn hobby's. Eigenlijk beseffen somige mensen niet goed dat kleine dingen ook gelukkig kunnen maken, de dingen die je gelukkig maken kunnen ook dagelijks zijn.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 17:26 ]


    <3

    daar zit wel veel van waarheid in, maar als je echt gelukkig wilt zijn moet je niet terugverlangen, dan moet je blij zijn met hoe het toen was en leven in het hier en nu...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mee eens ;p
    Ik ben voortaan wel blij met alle kleine dingen.
    Ook gewoon momenten samen met mensen <3

    Máár, ik moet zeggen dat spullen én geld wel
    meedragen aan hoe gelukkig je bent.
    Maar als ik moest kiezen zou ik toch
    voor mijn familie gaan natuurlyk ;)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat denk ik niet. Ik hoop gewoon dat iedereen gezond is van wie ik houd enzo


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik wordt juist gelukkig van kleine dingen :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Funeral schreef:
    Ik geniet van een zonnige dag. : D


    Hope goes lost but never dies.

    Als je dat aan mij zou vragen dan zou ik iets zeggen in de trant van bij mijn paard zijn en iets doen met mijn beste vriendinnen :3. Daar word ik echt gelukkig van (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Juist van die kleine dingetjes word ik altijd euforisch. Aangezien ik altijd een adrenaline-junkie ben geweest hebben grote dingen niet meer zo'n invloed op mij :'DDD.

    Geld kan je inderdaad op weg helpen en je kunt er spullen van kopen, maar that's it. Het is niet zo dat (veel) geld je ineens helpt aan je persoonlijke ontwikkeling. Behalve als je het geld gebruikt voor zelfverijking en al die shizzle, maar dat telt hier even niet (nerd).

    Ik ben het met je eens (cat)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik geniet van kleine én grote dingen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.