• Ik ben nu net de fourth film aan het kijken, en nu wou ik Draco zien in het begin in the great hall, bij het kiezen van de champions, ik dacht dat ik hem had gezien, maar weet iemand van jullie of hij werkelijk aan de rechterkant van de zaal als tweede in de rij zit?
    Ik maak er altijd een spelletje van hoe vaak ik hem zie in een film! Nog iemand zo'n spelletje wat ik kan doen? Of doe je dat ook wel eens?

    Ps. The bird bites.

    spoel terug? en kijk goed?


    (Be)lieve in (you)rself

    Ja, dat ken ik. Ik ga met films altijd letten op de mensen die op de achtergrond staan, daar gebeuren soms echt hilarische dingen 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja haha, als Draco of Voldemort er is, vergeet ik alle anderen gewoon en kijk ik met mijn gezicht 5 cm van het beeldscherm naar Draco <3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oeh ja, dat deden mijn vriendin en ik ook toen we de films gingen kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In deel 5 ofzo zei Draco toch helemaal niks?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, maar dat ga ik nu echt doen.


    Food.

    Ja, dat doe ik ook vaak!


    Harmonia nectere passus.

    Ik deed da ook altijd, en ook meestal Draco of de tweeling. Waren we zo'n HP marathon aant halen begonnen we ze heel de tijd om ter eerst te zoeken x)


    Destruction is always loyal to chaos.

    Hahaha jaa dat heb ik ook een keer gedaan ! Alle films die ik op DVD had opnieuw bekijken om Draco te zoeken ! En als je dan vaak in het klaslokaal kijkt ofzo zie je heel vaak zo'n blond hoofd zitten. 'Draco'piep ik altijd blij dan xD

    Leuk spelletje hoor ! zou je een drinkspelletje van moeten maken ! hahah


    Smart has the plans , stupid has the stories.