• Want ik moet morgen bloed laten prikken. Ik weet al dat ik net als mijn vader (die nog steeds in het ziekenhuis ligt) bepaalde stoffen in mijn bloed te kort kom, maar ik ben toch zenuwachtig voor Maandag (dan krijg ik de uitslag van het bloedprikken). Dan zal namelijk blijken of ik wel of niet om de twee weken naar het ziekenhuis moet om aan een infuus gekoppeld te worden, om alsnog die stoffen binnen te krijgen...

    Zijn jullie ergens zenuwachtig voor op dit moment?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, morgen ochtend zit ik weer bij mijn mentorklas. Een jongetje had via hyves mij duidelijk gemaakt, op een zeer negatieve manier, dat hij dacht dat ik iets tegen hem heb. Nu wil ik er morgen met hem over praten. Ik ben super zenuwachtig men >,<


    Life is hard and then we die

    Pw enzo. Niks speciaals.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb morgen een onwijs groot proefwerk en ik moet echt goed leren, maar ik ben het aan het uitpraten met mijn beste vriend, en hij gaat natuurlijk voor een pw, maar ik moet wel goed cijfer, anders ga ik niet over D:
    & Succes!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nog niet echt :'D


    -

    Ik was helemaal niet zenuwachtig voor die uitslag toen ik moest bloedprikken x'D Ik had al jaren last van hoofdpijn en slaapproblemen en ik hoopte dat er eindelijk iets uit zou komen. Helaas kwam er niets uit >.<

    En nu ben ik niet zenuwachtig :')


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Ik was helemaal niet zenuwachtig voor die uitslag toen ik moest bloedprikken x'D Ik had al jaren last van hoofdpijn en slaapproblemen en ik hoopte dat er eindelijk iets uit zou komen. Helaas kwam er niets uit >.<

    En nu ben ik niet zenuwachtig :')

    Nou ik dus wel, want ik weet maandag pas of ik dus elke maand aan een infuus ga moeten zitten. Dat ís echt geen leuke gedachten, want ik heb gezien wat het bij mijn vader deed.

    @ PukkelxDing: ik hoop dat het goed ging.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben nu niet zenuwachtig, maar tijdens ene paar dagen deze maand zal ik zenuwachtig zijn voor mijn examens.. pfff


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik moet voor de 2e keer bloedprikken voor mijn bloedarmoede.
    Alleen ik weet nog niet waar :x


    Alleen maar tranen van geluk

    Maak je geen zorgen.
    Bloedprikken stelt sowieso niks voor,
    en een infuus is ook niets engs. Het irriteert in het begin een beetje aan je huid omdat je het niet gewend bent, en je moet even gewend raken aan hoe je je arm/hand moet bewegen met een infuus aangezien sommige bewegingen best moeilijk zijn want je hand wordt een beetje stijf, maar het doet echt geen pijn ofzo.
    Believe me, I'm an expert (nerd)
    Ik was zenuwachtig voor mijn kunstherkansing morgen, maar omdat mijn lerares zo'n kreng is en ze mij de schuld gaf omdat ze mijn mail niet aan kreeg, wist ik niet wat ik nou moest doen en nu herkans ik hem niet meer. Stom mens, heb ik gewoon een herkansing verkloot door haar. Maar nu ben ik wel vrij morgen (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jups,, ik krij maandag te horen hoe ze me gaan opereren aan mijn cyste in mijn kaak. Als hij niet gegroeid is, dan kan het gewoon via de mond. Amls hij wel gegroeid is, gan ze mijn wang vanachter moeten opensnijden en bot moeten weghalen enzo... Duss... Stress alom. Hopen maaar dat hij niet gegroeid is.

    ik zou al doodzenuwachtig zijn voor de prik zelf.
    hopelijk valt het mee!


    it's so empty living behind these castle walls

    Oh, ik hoop voor je dat het goed gaat!

    Ik ben zenuwachtig voor mijn economie proefwerk, en of er op mijn advertentie voor een baantje gereageerd gaat worden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben nooit meer zenuwachtig voor bloeduitslagen, omdat er bij mij toch nooit iets uit komt ook al ga ik veel te vaak.

    Hm, zelf ben ik nergens zenuwachtig voor, dat komt pas over 2 weken. Dan heb ik weer Tentamens. (cat)


    Everything is worse without music.

    Nu al voor de examens (: En dat zal nog verergeren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Schoolzaken.

    Succes :]


    No growth of the heart is ever a waste