• Hier heb ik serieus echt een hekel aan.
    Oh, en daarmee bedoel ik vooral een schijnheilig kind bij mij in de klas.

    Hij is een jongen en ik noem hem nu maar Bob. Bob zit vaak te praten met andere jongens die heel druk zijn. Ze zijn niet echt populair maar worden meer gezien als ja, hoe noem ik het mensen die soms uitgelachen worden. Soms krijgt hij dan strafwerk en dan begint hij heel schijnheilig te zeggen dat hij niks gedaan heeft. Vervolgens is hij er een keer uitgestuurd geweest en toen moest hij ongeveer de heledag nog huilen. Ook staat hij een matig en onvoldoende voor inzet op rapport bij 2 vakken. De mentor vroeg dus aan hem hoe dat kwam. Hij heel schijnheilig: "Ik zou het echt niet weten. Ik haal goede punten..." en zo'n dingen was hij aan het opnoemen. En oh, serieus. De hele klas weet waarom dat hij een matig en onvoldoende voor inzet haalt behalve hijzelf.

    Om dit topic nuttig te houden. Wie kent er ook van die schijnheilige kinderen?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 17:38 ]


    <3

    Urgh, zoveel.

    ja een jongen in mij klas is dat ook ¬¬ maar hij geef en wel en nie toe ¬¬ das kwaltief uitermate terleurstellend


    Shoganai i ne~

    Ik heb een haat aan dat soort kinderen.


    -

    Ik ken er ook zo een paar,

    bijvoorbeeld die gaan janken omdat ze een onvoldoende hebben, en dan een voldoende krijgen.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    IKK Een jongen uit me klas hij gooide de jas van me vriendin in de prullenbak en ze had het ana de mentor vertelt en die had de leerlingcoorinator erbij gehaald en iedereen is bang voor hem ofzo. Dus hij helemaal huilen dat tie niks heeft gedaan en ging hij andere mensen de schuld geven enzo en hij was de hele dag ana het huilen en toen kreeg tie straf ofzo. en nu durft tie mij en me vriendin niet meer aante kijken

    whahah bij mij zit zo'n iemand, heb dr ook fikse ruzie mee :P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cheryll schreef:
    Ik heb een haat aan dat soort kinderen.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik ken er op dit moment een heleboel. En, het is verdomme frustrerend.


    Who where you, before you wanted to be someone else?