• Ja, want als iemand aan jou vraagt: Wat maakt jou gelukkig?
    Dan zeggen de meeste : 'Als ik een miljoen win. Als mijn droom uit komt. Als ik dit krijg. Als dit er is.' Enz.
    Maar eigenlijk moeten wij genieten van de kleine dingen.
    Echt soms denk ik: Het lijkt wel een eeuw geleden.
    Bijvoorbeeld afgelopen week vrijdag. Zat ik met een stel vrienden allemaal om een tafel heen bij techniek. Het was super gezellig en dat lijkt nu een eeuw geleden. Zo zijn er wel meer dingen die ik echt zo erg mist.


    Dit is BTW geen aansporing om iemand boos te maken. Of iemand te beledigen. ik zeg niet dat iedereen zo is.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 15:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap het niet zo goed? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Ik snap het niet zo goed? 8D


    Dat mensen niet meer van die kleine geweldige dingen meer genieten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ergens snap ik je wel he en ergens geef ik je ook gelijk maar aan de andere kant weer niet

    Ik geniet van een zonnige dag. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik snap je en ik geef je ook gelijk, alleen zijn de kleine dingen die je gelukkig maken, altijd zo weer voorbij. En dan ga je die missen enzo :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dalek schreef:
    Ik snap je en ik geef je ook gelijk, alleen zijn de kleine dingen die je gelukkig maken, altijd zo weer voorbij. En dan ga je die missen enzo :')


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Daarom zou ik later ook nooit in een villa willen wonen. Ik ben eerlijk gezegd niet materialistisch ;x :Y)

    ik geniet ook van de kleine dingen.
    Als iemand vraagt aan mij wat me gelukkig maakt ofzo, ik zou echt niet weten wat ik moet antwoorden.


    I live for the applause, you will die for it.

    wie zegt er eigenlijk dat niemand van de kleine dingen geniet ? ik doe niets anders.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik denk echt niet zo, nieteens in de buurt. Ik geniet van elke kleine seconde tegenwoordig.

    Je zult mij niet horen zeggen dat ik wens een miljoen te krijgen :') Ik vind dat ik wel kan genieten van de kleine dingen ^^ Maar je hebt gelijk over 't algemeen gezien (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik word gelukkig van lachen, shoppen, nieuwe mascara, lekkere geurtjes, gezicht maskers, horror films, drank, juicy tube lipgloss, spijbelen, frikandel broodjes, kadootjes krijgen, kadootjes kopen voor anderen, mijn vrienden, mijn paard, van leuke reacties, van lieve krabbels. etc. En al die dingen zijn niet klein voor me, maar juist heel groot, ook al kunnen ze klein zijn voor anderen.
    Ik snap je punt volledig! ;D

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 15:39 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Jij hebt me doen afvragen wat mij gelukkig maakt, en nu weet ik het.

    Nooit opgroeien, zodat ik altijd onder de zorg van mijn moeder kan blijven, en nooit de enge, grote volwassen wereld in hoef. Ik leef in het nu, niet in de toekomst. Ik wil blijven bij de mensen waar ik van hou.

    Tja, daar kan je wel geluk in vinden, maar ik vind het eerder gezeik als mensen zeggen dat je niet gelukkig kan zijn als je rijk bent. Alsof je liever arm in een kartonnen doos wilt leven.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ach als er niks is om je gelukkig te maken is het logisch om zo te denken. Daarbij mensen moeten altijd iets willen,anders kunnen we niet gelukkig zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall