• Hellloow,
    IK ga vrijdagavond met een vriendin en twee vrienden een filmavondje houden. En natuurlijk gaan we horror kijken ^^
    Mijn vriend kwam dus met het idee om 'When a stranger calls' te gaan kijken, maar hij ging helemaal overdrijven dat hij f*king eng is enzo. Maar ik ben als het daarom gaat echt zo sukkeltje die keihard gilt, nu is mijn vraag 'Heeft iemand hem gezien en is die echt eng?'

    Xx


    Trust me. I'm the doctor

    bekijk de trailer ? ;D


    Life is a beautiful struggle

    Captivity schreef:
    Ik heb hem gezien :D

    En ik was op dat moment aan het oppassen,, en elke keer als je dan gebeld werd, of je kreeg een smsje durfde ik niet meer op te pakken :)
    maar als je alleen thuis bent, is die wel eng (vind ik dan)


    Ik heb een telefoon op me kamer staan en ik trek daar de stekker erbij uit, ik heb daar niemand in het telefoonboek staan. En als er dan gebeld word staat er altijd 'Beller onbekend' dan schijt ik al helemaal zeven kleuren :x


    Trust me. I'm the doctor

    fataal schreef:
    Ik heb 'm gezien, maar het is niet echt horror hoor, meer thriller, hij is wel eng, maar ik ben niet zo snel bang van films eigenlijk.. Hmm


    Haha, ik dus wel :x
    Ik was vroeger zelfs bang voor die Scary Movie, over die ene waar The ring inzat. Ik heb toen een week met het licht aan geslapen, oke toen was ik..10? maar ik ben echt zo watje :S


    Trust me. I'm the doctor

    ik heb hem gezien. hij is helemaal niet zo eng -vind ik-. En het is meer een thriller dan een horror.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nee hij is awsome!


    Everything means nothing, if I ain't got you.