• Hellloow,
    IK ga vrijdagavond met een vriendin en twee vrienden een filmavondje houden. En natuurlijk gaan we horror kijken ^^
    Mijn vriend kwam dus met het idee om 'When a stranger calls' te gaan kijken, maar hij ging helemaal overdrijven dat hij f*king eng is enzo. Maar ik ben als het daarom gaat echt zo sukkeltje die keihard gilt, nu is mijn vraag 'Heeft iemand hem gezien en is die echt eng?'

    Xx


    Trust me. I'm the doctor

    ik heb veel horror gezien, dus waar ging ie ongeveer over :'D?

    PEDOpas schreef:
    ik heb veel horror gezien, dus waar ging ie ongeveer over :'D?


    Over een meisje dat aan het oppassen is op kinderen, en dan word ze gebeld. PamPamPaaam en dan moet het eng worden ofs? xD ik heb hem zelf nog nooit gezien dus weet het niet precies :S


    Trust me. I'm the doctor

    speaknow schreef:
    (...)

    Over een meisje dat aan het oppassen is op kinderen, en dan word ze gebeld. PamPamPaaam en dan moet het eng worden ofs? xD ik heb hem zelf nog nooit gezien dus weet het niet precies :S


    hmm, ik zou het even niet weten :/, maarja dan is ie vast niet eng, anders is 'íe me wel bijgebleven (:

    Ik heb hem gezien, en ik vond hem best wel eng, maar we keken hem toen het laat was in het donker, dus ja. XD Anyway, steeds op de momenten waarvan je verwacht dat er iets gebeurd, gebeurt er niks. En juist op de momenten dat je niks verwacht, word het eng..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wanderer schreef:
    Ik heb hem gezien, en ik vond hem best wel eng, maar we keken hem toen het laat was in het donker, dus ja. XD Anyway, steeds op de momenten waarvan je verwacht dat er iets gebeurd, gebeurt er niks. En juist op de momenten dat je niks verwacht, word het eng..


    O gosh, dan horen mijn ouders alleen maar gegil van mij de hele avond XD


    Trust me. I'm the doctor

    speaknow schreef:
    (...)

    O gosh, dan horen mijn ouders alleen maar gegil van mij de hele avond XD

    gillen ga je zeker doen! Ik vind btw het einde heel erg zielig voor het oppasmeisje.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wanderer schreef:
    (...)
    gillen ga je zeker doen! Ik vind btw het einde heel erg zielig voor het oppasmeisje.


    De volgende avond moet ik oppassen op me 2 zusjes :x
    Ik vraag wel [nee smeek] of me BFF dan ook komt ;D


    Trust me. I'm the doctor

    speaknow schreef:
    (...)

    De volgende avond moet ik oppassen op me 2 zusjes :x
    Ik vraag wel [nee smeek] of me BFF dan ook komt ;D

    Pas op voor enge psychopaten die je willen vermoorden!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wanderer schreef:
    (...)
    Pas op voor enge psychopaten die je willen vermoorden!


    Eigenlijk is het idd sneu voor die oppassers die willen gwn wat geld verdienen, en dan boem. Worden ze vermoord ;|


    Trust me. I'm the doctor

    Je kan anders ook iemand de verhaallijn laten vertellen, misschien schrik je dan wat minder?
    Het bederft wel de pret :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Je kan anders ook iemand de verhaallijn laten vertellen, misschien schrik je dan wat minder?
    Het bederft wel de pret :Y)


    Ik heb al op wikipedia gekeken,
    maar ik ben toen gestopt. Ik vind het anders best kut als ik als enige al weet hoe het eindigd, ik kruip onder het dekentje tegen me BFF aan XD. Dan gil ik alsnog wel maarja xD


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb hem gezien :D

    En ik was op dat moment aan het oppassen,, en elke keer als je dan gebeld werd, of je kreeg een smsje durfde ik niet meer op te pakken :)
    maar als je alleen thuis bent, is die wel eng (vind ik dan)

    Ik heb de trailer gekeken nu wil ik hem ook zien, haha. :'D

    Ecstasy schreef:
    Ik heb de trailer gekeken nu wil ik hem ook zien, haha. :'D


    Dat heb ik dus ook (:


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb 'm gezien, maar het is niet echt horror hoor, meer thriller, hij is wel eng, maar ik ben niet zo snel bang van films eigenlijk.. Hmm


    It ain't broke, so don't fix it.