• Ik had eens een vraagje, een vriend van mij (die ook op quizlet zit, hij wou zich niet bekend maken x'D) date met een jongen van 19.
    Hij is er verliefd op en blijft over hem praten.
    Maar hij vroeg zich af wat mensen ervan denken. iemand van 15 met iemand van 19.

    Na, 'k heb hem dus al gezegd dat dat nu eigenlijk nog een groot verschil is, en later niet meer, maar hij wou persé weten wat anderen er van dachten, dus geef je gedachten de vrije loop ofzo.

    Ik vind dat het kan.
    Weetje, zolang je van elkaar houd, maakt leeftijd niet uit.


    The economy is suffering, let it DIE!

    4 jaar ça va^^

    .. ghehe voor degene die geen frans spreken; 4 jaar dat gaat nog^^


    Get outta my head!

    Ik vind eigenlijk dat 15 & 19 nog niet zo'n groot verschil is. Voor mij is dat alleszins niet zo veel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ken ook iemand van 15 die date met iemand van 18, zij hebben al 7 maanden, en iemand van 15 die al meer dan een jaar heeft met iemadn van 19.
    Bewijs: het is mogelijk.


    BAM!

    Niet zo heel veel. Mijn vader en mijn stiefmoeder schelen ook 11 jaar. En mijn oma en mijn opa 13 jaar. Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen, zolang ze van elkaar houden kan het met gemak. En zolang de een niets doet bij de ander wat degene niet wilt, maar dat geldt eigenlijk in elke relatie wel.


    rules don't stop me

    eehh... is ie homo dan :$ ??
    dan vind ik het wel een verschil maar als je vriend een meisje is ( wat het waarschijnlijk niet is ) dan is de leeftijd niet supergroot


    .

    Als ze echt van elkaar houden, moeten ze het doen.
    Ware liefde kent geen leeftijd.

    Weetje wat ik vind, ik vind het geen groot verschil. Alleen willen 19 jarige soms wat meer dan 15 jarige, dat zorgt soms voor problemen


    -

    Ik vind dat dat wel kan hoor (A)


    Niet geschoten is altijd mis..

    marilena schreef:
    eehh... is ie homo dan :$ ??
    dan vind ik het wel een verschil maar als je vriend een meisje is ( wat het waarschijnlijk niet is ) dan is de leeftijd niet supergroot

    Uhu die is homo ja x'D

    Tuurlijk kan dat wel ;p Zoveel is 4 jaar niet eens vind ik.


    -

    valt wel mee :]
    liefde overbrugt alle afstanden ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik vind dat dat gewoon moet kunnen, leeftijd hoort geen rol te spelen in liefde toch?

    het kan perfect volgens mij (:
    eerst lijkt het verschil enorm,maar het is uiteindelijk maar 4 jaar,en dat is echt niet veel ^^


    everybody needs a song.

    ik vind wel dat het kan. Als je verliefd bent op elkaar, dan maakt leeftijd ook niet uit.
    Bij mij in de familie, men nicht en haar vriend. heeft een verschil van 7 jaar =) En dat gaat ook goed.


    PINKPOP WAS SUPER=D