• Ik weet niet echt wat ik moet doen. ik en mijn vriendin R worden altijd door 2 jongens zeg maar ' aangevallen'
    Ze plagen ons en zitten aan je. 1 van die jongens die smst met me vriendin R. Maar het zijn best wel smerige smsjes, hij vraagt of hij sex met haar wilt en hij wil haar masseren. Ik vroeg aan haar of ze het wilt doen met hem. Ze zei ja. En toen zei ik zovan : de condoom kan scheuren.
    En je kan dan zwanger raken.
    Maar ze zei de hele tijd : ja ik doe het veilig. dit en dat.
    maar ik weet niet hoe ik tegen haar moet doen als ze het doet.
    Ik had eerst gezegt dat ik dan niet meer praat met haar, maar ik heb lopen nadenken en ze is mijn beste vriendin & de enige op school.
    Wat moet ik doen?!


    Heart in an amor.

    Gewoon, normaal met haar omgaan. Als ze het zelf wil is het haar eigen beslissing.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is maar seks, hoor. Wees niet bang, vroeg of laat doet ze dat toch wel. (:


    everything, in time

    Zeg dat als ze het wil doen dat ze het zelf moet weten. Probeer niet om de 2 seconden te zeggen dat ze het niet moet doen. Waarschijnlijk doet ze het of voor de aandacht of ze is gewoon raar. Gewoon negeren, het is haar schuld als ze zwanger raakt en koudbloedig wordt gedumpt.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 21:25 ]

    Laat haar doen. Als zij zwanger geraakt dan is dat haar schuld en niet de jouwe. Je had haar immers gewaarschuwd.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Progeny schreef:
    Het is maar seks, hoor. Wees niet bang, vroeg of laat doet ze dat toch wel. (:

    Dus jij vind dat seks hebben met een 'vreemde' doodnormaal is en dat ze haar vriendin haar gang moet laten gaan?
    -neen, ik val je hier niet mee aan-


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon laten. Je kunt er toch niets aan doen. Je hebt haar gewaarschuwd, dus verder is het haar eigen zorg. (:

    MICKEY schreef:
    Zeg dat als ze het wil doen dat ze het zelf moet weten. Probeer niet om de 2 seconden te zeggen dat ze het niet moet doen. Waarschijnlijk doet ze het of voor de aandacht of ze is gewoon raar. Gewoon negeren, het is haar schuld als ze zwanger raakt en koudbloedig wordt gedumpt.

    Haha, die eerste reactie van jou was net dezelfde als van mij :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dus jij vind dat seks hebben met een 'vreemde' doodnormaal is en dat ze haar vriendin haar gang moet laten gaan?
    -neen, ik val je hier niet mee aan-


    Lol, wees niet bang ik voel me niet aangevallen, je mag anderen vragen stellen hoor.:Y)
    Is het een vreemde dan? Dat zie ik namelijk nergens staan. Ze zegt alleen dat ze smerig zijn. Maar wat zij smerig vindt, vind die vriendin misschien wel prettig. En al wil ze alleen maar aandacht, dan kun je het haar nog niet verbieden. Wat ze wilt, doet ze waarschijnlijk toch, juist als je het haar verbied. (:


    everything, in time

    Je kan haar best haar eigen beslissing laten maken. Ze zal zelf wel weten wat ze wil doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dus jij vind dat seks hebben met een 'vreemde' doodnormaal is en dat ze haar vriendin haar gang moet laten gaan?
    -neen, ik val je hier niet mee aan-


    Nee, het is geen vreemde. Het is zeg maar een vriend.


    Heart in an amor.

    Progeny schreef:
    (...)

    Lol, wees niet bang ik voel me niet aangevallen, je mag anderen vragen stellen hoor.:Y)
    Is het een vreemde dan? Dat zie ik namelijk nergens staan. Ze zegt alleen dat ze smerig zijn. Maar wat zij smerig vindt, vind die vriendin misschien wel prettig. En al wil ze alleen maar aandacht, dan kun je het haar nog niet verbieden. Wat ze wilt, doet ze waarschijnlijk toch, juist als je het haar verbied. (:


    Je weet maar nooit hier ;p
    Ik weet niet, ik denk niet dat het echt vrienden zijn van hen? Dat leid ik er toch uit af. Dat is toch niet normaal dat die vriendin dat wil. Het zijn pervs en ze zijn nog maar 14 jaar. Tuurlijk dat ze het doet om aandacht, om in het 'kliekje' te horen. Maar wat als ze zwanger raakt of die jongen alles aan de hele school doorlult. Ik vind toch dat TwilightGrl haar als vriendin daarvoor moet waarschuwen. Anders ben je volgens mij geen goede vriendin.. Ze kan het maar proberen toch? En als die vriendin nog steeds niet luistert dan is het haar eigen verantwoordelijkheid.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    TwilightGrl schreef:
    (...)
    Nee, het is geen vreemde. Het is zeg maar een vriend.

    Daarom dat ik vreemde ook tussen aanhalingstekens plaatste.
    Maar als ze zo'n dingen zeggen noem je dat toch geen echte vrienden?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Pil.

    Dan nog ben je niet beschermd tegen ziektes..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ecstasy schreef:
    Gewoon laten. Je kunt er toch niets aan doen. Je hebt haar gewaarschuwd, dus verder is het haar eigen zorg. (:


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.