• Ik weet niet echt wat ik moet doen. ik en mijn vriendin R worden altijd door 2 jongens zeg maar ' aangevallen'
    Ze plagen ons en zitten aan je. 1 van die jongens die smst met me vriendin R. Maar het zijn best wel smerige smsjes, hij vraagt of hij sex met haar wilt en hij wil haar masseren. Ik vroeg aan haar of ze het wilt doen met hem. Ze zei ja. En toen zei ik zovan : de condoom kan scheuren.
    En je kan dan zwanger raken.
    Maar ze zei de hele tijd : ja ik doe het veilig. dit en dat.
    maar ik weet niet hoe ik tegen haar moet doen als ze het doet.
    Ik had eerst gezegt dat ik dan niet meer praat met haar, maar ik heb lopen nadenken en ze is mijn beste vriendin & de enige op school.
    Wat moet ik doen?!


    Heart in an amor.

    Praat eens serieus met haar. Er zijn veel jongens op die leeftijd die van die vieze berichtjes sturen naar meisjes om aandacht van ze te krijgen.
    Jullie zijn 14, dan moet ze nog geen seks hebben. En zeker niet als ze niet verliefd is op die jongen.
    Als ze dan toch seks met hem gaat hebben kan je het best gewoon normaal tegen haar doen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zou haar gewoon laten doen wat ze wil. (krul)


    -

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dan nog ben je niet beschermd tegen ziektes..

    Het condoom is al genoemd in het startbericht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iewl. Jij bent vies. Jij hebt seks gehad dus ik praat niet meer tegen je? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als zij het graag wil, gewoon laten, je hebt haar gewaarschuwd (:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 16:53 ]

    Tranquillity schreef:
    (...)

    Je weet maar nooit hier ;p
    Ik weet niet, ik denk niet dat het echt vrienden zijn van hen? Dat leid ik er toch uit af. Dat is toch niet normaal dat die vriendin dat wil. Het zijn pervs en ze zijn nog maar 14 jaar. Tuurlijk dat ze het doet om aandacht, om in het 'kliekje' te horen. Maar wat als ze zwanger raakt of die jongen alles aan de hele school doorlult. Ik vind toch dat TwilightGrl haar als vriendin daarvoor moet waarschuwen. Anders ben je volgens mij geen goede vriendin.. Ze kan het maar proberen toch? En als die vriendin nog steeds niet luistert dan is het haar eigen verantwoordelijkheid.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one